Nou ja, dan weer wel en dan weer niet, dan weer 80 km dan weer 100 km dan weer 120 km,
beetje verwarrend allemaal. je moet dus wel de borden in de gaten blijven houden.

Klopt, maar je voertuig moet wel minimaal 60 km/u kunnen rijden.Koen schreef:Cor, er geldt géén minimumsnelheid. Er geldt alleen dat je geen gevaar en/of hinder mag veroorzaken door je rijgedrag. Als er file staat, hoef je dus niet perse 70 op de linkerbaan te rijden
Gaan ze het vier jaar uithouden dan???Cor schreef:Helemaal eens met de verkeerde regering. Ik ben van mening dat wie niet gaat stemmen de 12e, de komende 4 jaar zijn mond moet houden.
Daar ben ik het ook mee eens. Als ik ga inhalen op een tweebaansweg, dan rij ik ook gewoon de maximumsnelheid van 120 of 130 km/u, zodat ik achteropkomend verkeer niet hinder. Is er echter nog een 3e baan waar men mij langs kan inhalen, dan vind ik het minder noodzakelijk om het maximum te gaan rijden. Wie dat wil, kan er dan immers nog voorbij.MrSkippy schreef:Ik vindt wel dat als je 80-100 km/u wilt rijden, je bij het inhalen wel iets harder langs de auto/vrachtwagen mag rijden. Dat scheelt erg voor mensen die wel 120/130 rijden (en de kans dat je gebumperkleeft wordt is ook een stuk kleiner).