Nou, de DN was tenminste nog een echte motor. Dit is in mijn optiek meer de nieuwe PC800. Ik kan niet zeggen dat ik hem bijzonder mooi vind. Dan nog liever de F6c.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Mss moet Honda wat meer tijd en energie steken in een deftige opvolger voor de Deauville 700.
Of ze gaan ne hoop klanten in de kou zetten of verliezen aan concurrentie.
Zaken zoals cardan, bescherming, comfort, ni te zwaar, lekker sturen, opbergmogelijkheden, goed uitziend, als ze met dat lastenboek maar es aant werk gaan ipv zo een Stealth op 2 wielen!
DN zou ik er nog durven bijnemen voor kleine tochtjes bij goed weer, als boulevard cruiser!
Ik verdwaal nooit, ik ontdek nieuwe routes!
Rechtdoor is geen motorbegrip ~~~~
After Deauville 700 now drive R1150RT, and Hugh a Briard!