Erst Allgäu, jetzt Eifel
Wie 2011 im Allgäu haben Unbekannte jetzt auch im Bereich der Eifel Ölfallen in Kurven gelegt. Ein Yamaha-Fahrer wurde schwer verletzt. Eine Polizei-Sonderkommission ermittelt wegen Mordversuchs.
FOTOSHOW
Ölfalle in der Eifel: Ein Motorradfahrer verunfallte am 4. April 2014. Ölfalle in der Eifel: Ein Motorradfahrer verunfallte am 4. April 2014. Ölfalle in der Eifel: Ein Motorradfahrer verunfallte am 4. April 2014. Ölfalle in der Eifel: Ein Motorradfahrer verunfallte am 4. April 2014. Ölfalle in der Eifel: Ein Motorradfahrer verunfallte am 4. April 2014.
Bilder vom Unfallort in der Eifel. 9 Bilder
Motorradfahrer in ganz Nordrhein-Westfalen sind alarmiert: Offenbar hat es ein Attentäter auf sie abgesehen. Ganz ähnlich wie 2011 im Allgäu haben am vergangenen Wochenende in zwei Nächten ein oder mehrere Täter südlich von Aachen insgesamt fünf Ölspuren gelegt. Vier auf Landstraßen, eine auf einer Bundesstraße. Die Aachener Polizei geht davon aus, dass sich die Tat „gezielt gegen Motorradfahrer richtet“, heißt es in einer Pressemeldung. Grund: Die Ölfallen tauchten nachts auf, alle jeweils im Kurvenbereich und auf Anfahrtsstrecken in die Eifel, die bei Motorradfahrern besonders beliebt ist.
er zijn hele zieke mensen op deze wereld!!
het artikel komt uit het blad MOTORRAD.
opletten in de eifel!!
- roelof
- Honda NT700V
opletten in de eifel!!
science flies you to the moon.
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
Re: opletten in de eifel!!
Inderdaad Roelof. Ik had dit ook al op Motor-Forum.nl gelezen: http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... fel-1.html" opent="in(nieuw);venster;
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

- Geert
- Honda CBF600S
Ik vind dit een heel zorgelijke ontwikkeling wat er gebeurt in de Eifel, had hier nog nooit van gehoord.
We gaan nu ook twijfelen of we nog wel naar de Eifel willen op de motor.
We gaan nu ook twijfelen of we nog wel naar de Eifel willen op de motor.
Groetjes
Geert
& Marian
Geert

- MrSkippy
- Motorloos
Ik had ook plannen om rond Hemelvaart naar de Eiffel te gaan, dus ik hou het ook goed in de gaten
Ik hoop dat ze die gast(en) snel pakken.

.

- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Hopen dat hiermee de rust is teruiggekeerd!De politie van Aachen heeft een man aangehouden die er van verdacht wordt olie te morsen in de Eifel teneinde motorrijders moedwillig letsel toe te brengen.
Twee weken geleden, op een van de warmste weekeindes van de afgelopen eeuw, domineerde een olieterrorist het nieuws in de Eifel. Wat wilde het geval: een onbekende had moedwillig olie gemorst in bochten die onder motorrijders favoriet zijn.
De zaak was niet nieuw. Al in 2011 had Duitsland een soortgelijke zaak. In de Allgau, zuidelijk van Munchen, werd ook olie in de bochten gemorst met de bedoeling motorrijders ten val te brengen.
De polilitie van Aachen gaat ervan uit dat de 26-jarige man uit Stolberg die deze week werd aangehouden, de dader van de aanslagen is. De man maakte overigens een verwarde indruk, zegt de politie. Daardoor zou je je kunnen afvragen of de aanslagen gedaan werden uit een 'anti-motor-in-de-eifel gevoel' of dat de man zijn daden in een opwelling heeft uitgevoerd.
Zeker is dat een motorijder twee weken geleden slachtoffer werd van deze actie.

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
- Koen
- Honda Goldwing
Ik hoop het ook. Wat een idioot... Als dit inderdaad de dader is, mag ie wel 's op ziekenbezoek gaan bij zijn slachtoffer, kan ie zien wat ie heeft aangericht (verward of niet).
Grtz! Koen