Ooit een nieuw model deauville? Edit: NT1000V
-
- Honda NT700V
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 25 jun 2015, 13:36
Ooit een nieuw model deauville? Edit: NT1000V
weet iemand of er ooit nog een nieuwe deauville gaat komen? ik hoop op een deauville met DCT en een 6 bak. misschien wel met een 750 motor zoals die ook in verschillende NC modellen zit?
Wat me trowuens opvalt is dat de deauville op de honda duitsland site niet meer voorkomt?
Wat me trowuens opvalt is dat de deauville op de honda duitsland site niet meer voorkomt?
- Marcel
- Honda NT700VA
- Berichten: 14305
- Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
- Locatie: Oegstgeest (NL)
- Contacteer:
Re: ooit een nieuw model deauville?
Ga er maar niet vanuit.
De Deauvile en de Pan stonden ook al niet op de laatste motorbeurs in Utrecht.
Beide modellen zijn redelijk gedateerd.
Ik denk dat Honda binnenkort met iets nieuws komt dat beide modellen vervangt.
De Deauvile en de Pan stonden ook al niet op de laatste motorbeurs in Utrecht.
Beide modellen zijn redelijk gedateerd.
Ik denk dat Honda binnenkort met iets nieuws komt dat beide modellen vervangt.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6358
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Re: ooit een nieuw model deauville?
Eén vervanger voor Deauville én Pan? Dat wordt een uitdaging, zijn toch beide heel verschillende fietsen.
Ik dacht meer aan een doorontwikkeling van de NC700 richting een tourmodel met koffers.
DCT zou interessant kunnen zijn, al past dit budgettair gezien niet echt bij een "in-/opstap"model als de Deauville.
De Pan lijkt al min of meer "opgevolgd" door de op de laatste motorbeurs getoonde CTX1300.
Topkoffer erbij en verhoogd/verstelbaar (tour)scherm, klaar is Honda.
Ik dacht meer aan een doorontwikkeling van de NC700 richting een tourmodel met koffers.
DCT zou interessant kunnen zijn, al past dit budgettair gezien niet echt bij een "in-/opstap"model als de Deauville.
De Pan lijkt al min of meer "opgevolgd" door de op de laatste motorbeurs getoonde CTX1300.
Topkoffer erbij en verhoogd/verstelbaar (tour)scherm, klaar is Honda.
Grtz! Koen




- Vacaro
- BMW R1150RT
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 03 feb 2014, 00:27
- Locatie: Berendrecht
Re: ooit een nieuw model deauville?
Ik zou eerder denken aan een toermodel ala deauville, maar dan het blok van de VFR800 erin, weliswaar terug getuned om meer koppel onderin en minder piekvermogen, meer power in middengebied. Meer toerder en minder sportief dan VFR.
Zesde versnelling is zeker welkomn ik zit nu soms op snelweg nog op te schakelen of toch proberen om dat te doen.
Koffers zeker geintegreerd houden, ik vind van die tegen aangesmeten koffers ni mooi!!!
Gebruik met binnentassen is veel handiger dan offers afnemen, denk hierbij vooral aan gewicht.
Zesde versnelling is zeker welkomn ik zit nu soms op snelweg nog op te schakelen of toch proberen om dat te doen.
Koffers zeker geintegreerd houden, ik vind van die tegen aangesmeten koffers ni mooi!!!
Gebruik met binnentassen is veel handiger dan offers afnemen, denk hierbij vooral aan gewicht.
Ik verdwaal nooit, ik ontdek nieuwe routes!
Rechtdoor is geen motorbegrip ~~~~
After Deauville 700 now drive R1150RT, and Hugh a Briard!
Rechtdoor is geen motorbegrip ~~~~
After Deauville 700 now drive R1150RT, and Hugh a Briard!
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7181
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: ooit een nieuw model deauville?
Koen, de CTX1300 vergelijken met een Pan is walgelijk. Da's hetzelfde als zeggen dat een VW Kever en een 911. Het heeft wat van elkaar weg, maar is totaal een andere machine. Ehhh. Ik hoop en verwacht eigenlijk dat de Deauville en Pan en Goldwing en een hele hoop andere motoren vernieuwd gaan worden voor modeljaar 2016.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6358
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Re: ooit een nieuw model deauville?
Zoals je weet ben ik niet zo technisch Jeroen. Ik zie een motor met zijkoffers, een volle kuip en 1300cc. Een tourmodel, met een goede zit en een prijskaartje wat tussen de Deauville en de Goldwing in zit.
Heel wat meer overeenkomsten tussen de CTX en de ST in mijn ogen dan tussen de VW kever en de 911.
Maar ik ben geen Pan-rijder...
Ben het wel met je eens dat Honda een hoop werk aan de winkel heeft om echt vernieuwend bezig te gaan. Anders gaan ze een flinke slag missen,
Heel wat meer overeenkomsten tussen de CTX en de ST in mijn ogen dan tussen de VW kever en de 911.
Maar ik ben geen Pan-rijder...
Ben het wel met je eens dat Honda een hoop werk aan de winkel heeft om echt vernieuwend bezig te gaan. Anders gaan ze een flinke slag missen,
Grtz! Koen




-
- Motorloos
- Berichten: 7376
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
- Locatie: NL
Re: ooit een nieuw model deauville?
Gewoon overstappen op BMW. Die hebben vaak iets nieuws 

Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6358
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Re: ooit een nieuw model deauville?
Maar dan is het nog steeds een BMW 
Ik ben voorlopig niet echt op zoek naar vervanging

Ik ben voorlopig niet echt op zoek naar vervanging

Grtz! Koen




-
- Honda NT650V
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:24
- Locatie: Oosterhout (NB)
Re: ooit een nieuw model deauville?
Een ander bijkomend voordeel van BMW is dat je regelmatig gratis terug mag komen naar de dealer.
Dit soort speciale actiedagen staan ook bekend als terugroepacties.
Beetje rare term, maar schijnt wel te werken gezien het aantal mensen wat afgelopen jaar een BMW heeft gekocht
Dit soort speciale actiedagen staan ook bekend als terugroepacties.
Beetje rare term, maar schijnt wel te werken gezien het aantal mensen wat afgelopen jaar een BMW heeft gekocht

Grts,
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6358
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7181
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: ooit een nieuw model deauville?
Zullen we het weer over Deauvilles, of minimaal over Honda's gaan hebben?
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
- Berichten: 8043
- Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
- Locatie: Goirle (Brabant)
Re: ooit een nieuw model deauville?
Ook dit jaar (net als vorig jaar) geen Deauville meer op de motorbeurs in Utrecht. Medewerkers van de Honda-stand wisten ook niet of er nog iets ging komen aan opvolging.
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7181
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: ooit een nieuw model deauville?
Nou, ze moeten wel. Aangezien de Deauville onder emissienorm Euro-3 valt en vanaf 1-1-2017 er eigenlijk geen Euro-3 motoren meer als nieuw verkocht mogen worden... Goed, het mag nog wel, maar dan maximaal 10% van het totaal van het type verkochte motoren in 2016. Snappen jullie het nog? Ik niet, maar het komt er op neer dat 80% van de motoren Euro-4 goedgekeurd zou moeten worden in het totale gamma van Honda. Niet alleen de Deauville, maar nog veel, veel meer motoren... Ik heb nu al zin in oktober!
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- MrSkippy
- Motorloos
- Berichten: 863
- Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
- Locatie: Zwolle (NL)
Re: ooit een nieuw model deauville?
@Jeroen. Voldoen de NC en nieuwe CB modellen ook niet aan de Euro4-norm?
Honda heeft qua blokken en DCT genoeg in huis om een leuk toermotortje (zonder ketting) in elkaar te zetten voor de (voornamelijk) Europese markt...
Honda heeft qua blokken en DCT genoeg in huis om een leuk toermotortje (zonder ketting) in elkaar te zetten voor de (voornamelijk) Europese markt...

.

-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7181
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: ooit een nieuw model deauville?
Op zich voldoen de NC en CB blokken er wel aan. Zeker. Maar even het lijstje van blokken die niet voldoen aan de norm:
- 6-cil boxer van de Goldwing, F6B, F6C
- V4 van de VFR1200F, ST1300, CTX1300
- 4-lin van de Fireblade, CBR650f, CBR600rr, CB1100, CB1000, CBF1000F, CB650F,
- 1-cil van de CBR300R en alle 125 cc blokken, behalve de MSX.
- paralleltwin van de CTX700 (het oude blok van de NC750-lijn), Vultus
- V-twin van de Deauville, VT750c (shadow)
Ik verwacht dus dat er van Honda wel veel moet gaan komen, anders moeten ze kappen met de motoren in Europa.
Hoe het zit met de crossers weet ik niet aangezien die meestal niet op kenteken verkocht worden.
- 6-cil boxer van de Goldwing, F6B, F6C
- V4 van de VFR1200F, ST1300, CTX1300
- 4-lin van de Fireblade, CBR650f, CBR600rr, CB1100, CB1000, CBF1000F, CB650F,
- 1-cil van de CBR300R en alle 125 cc blokken, behalve de MSX.
- paralleltwin van de CTX700 (het oude blok van de NC750-lijn), Vultus
- V-twin van de Deauville, VT750c (shadow)
Ik verwacht dus dat er van Honda wel veel moet gaan komen, anders moeten ze kappen met de motoren in Europa.
Hoe het zit met de crossers weet ik niet aangezien die meestal niet op kenteken verkocht worden.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- takeldoos
- Honda ST1300
- Berichten: 1016
- Lid geworden op: 18 mar 2012, 12:10
- Locatie: ede (gld)
Re: ooit een nieuw model deauville?
beetje troep op die motoren bouwen zodat ze weer aan de norm voldoen>type goedkeuring erop> daarna als eigenaar rotzooi er weer af gooien zodat de motor weer normaal kan ademen en presteren



ik heb ze nog steeds alle 5 op een rij , ze werken alleen in ploegendiensten
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7181
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: ooit een nieuw model deauville?
Dan moet je daar als gebruiker wel bij kunnen. Als t.b.v. de typegoedkeuring een andere uitlaat geplaatst is, is dat nog wel te doen door middel van bijvoorbeeld een akra, bos, leovince of takkoni uitlaat. Let wel, tot nu toe zat er in veel aftermarket uitlaten een regulerende klep in. Zo kwamen uitlaten die toch meer herrie produceerden toch door de keuring omdat er bij 30 tm 50 km/u gemeten werd. Vanaf 2017 is het homologatieproces veranderd en zit er nog steeds wel een klep in, maar ook een bypasslijn door de demper. Ook mogen DB-killers niet meer verwijderbaar zijn. Overigens is voor deze klepbediening wel een ECU-wijziging nodig. Anders kan deze klep niet aangestuurd worden.
Het wordt overigens lastiger als er andere trucs zijn toegepast zoals hogere druk op injectoren, lagere druk op waterpompen, nokasaanpassingen voor de timing, inlaatkanalen die korter en breder gemaakt zijn... Dat pas je niet zomaar aan als dealer, laat staan gebruiker.
Het wordt overigens lastiger als er andere trucs zijn toegepast zoals hogere druk op injectoren, lagere druk op waterpompen, nokasaanpassingen voor de timing, inlaatkanalen die korter en breder gemaakt zijn... Dat pas je niet zomaar aan als dealer, laat staan gebruiker.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7181
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: ooit een nieuw model deauville?
Persoonlijk heb ik mijn mening over het gehele euro4 klaar. Men mag het er mee oneens zijn, maar ik ben wel benieuwd naar gefundeerde meningen.
Mijn mening is dat autofabrikanten helemaal, maar ook motorfabrikanten lui zijn en dat tenzij er een stok achter de deur in de vorm van regelgeving is, een fabrikant liever niks vernieuwt.
Dat is nogal een boute stelling, maar kijk bijvoorbeeld eens naar het ons aller bekende Honda. De Deauville gaat motortechnisch nu in z'n huidige vorm al 10 jaar mee. Ondertussen is er niks aan het blok gewijzigd omdat het niet hoeft. Dus waarom zou je dan geld uitgeven als fabrikant om een motor zuiniger te maken, millieuvriendelijker, het rendement van het blok te verhogen? Voor 2017 moet de Deauville, samen met een hoop andere motoren veranderen qua ademhaling en uitstoot om nog maar mee te kunnen, anders moet ie het veld ruimen voor iets nieuws. In mijn ogen de wet van de creatieve destructie. Als iets niet werkt moet het weg om ruimte te maken voor iets dat wel werkt. Dat Euro4 geheel kan ook nog best wel eens grappige dingen opleveren zoals een literfiets die 95 pk maakt maar werkt als een tiet (Africa twin)!
Ook laat iedere motorfabrikant tot nu toe zien dat het mogelijk is om die Euro4 norm te halen. Triumph, BMW, Yamaha, Kawasaki, Honda, Moto Guzzi, MV Agusta, Ducati en vast een hoop bouwers die ik (al dan niet bewust *kuch*Harley*kuch*) vergeet zijn al bezig met 2016 modellen uitgeven die Euro4 compliant zijn. Dus die stok achter de deur is nog niet zo'n verkeerd ding. Wat denk je dat gebeurd zou zijn als die stok er niet was. Net iets meer power, zelfde uitstoot, hoger verbruik en gelijkblijvende geluidsproductie.
Nog een goed voorbeeld is de MotoGP. Vroeger (jaren '70 tot 2001) mochten motoren in de koningsklasse maximaal 4 cilinders en 500cc verplaatsing hebben, ongeacht de verbrandingscyclus. Omdat tweetakten de helft van de hoeveelheid slagen per omwenteling van de krukas hebben (effectief het vermogen bijna verdubbelend) had dat natuurlijk de voorkeur.
Toen in 2002 de regels veranderen naar of een 500cc tweetakt of 990cc viertakt over je eigen keus aan motorblok configuratie haalden de viertakten de tweetakten genadeloos in qua vermogen output en reed er in 2003 geeneen tweetakt meer mee in de koningsklasse. Wet van de creatieve destructie.
Ook zoiets is de Formule1. Vroeger toen er nog V12's, V10's en V8 blokken mee mochten rijden waren de snelheden fenomenaal, de hoeveelheden geproduceerd geluid fantastisch met jankende 12-cilinders, schreeuwende 10's en het .50 geluid van een V8. Heerlijk, tegenover die V6 1,6 litertjes die tegenwoordig de baan rondjagen, toch? Ware het niet dat:
-Die V6'jes dezelfde snelheid halen als de V12's van het jaar 2006
-Het brandstofverbruik is gigantisch afgenomen ten opzichte van 2006
Ook hier zie je dat regelgeving innovatie bevordert, want anders was het vermogen van de motoren misschien wel omhoog gegaan, maar niet het verbruik omlaag. Want vermogen maken uit brandstof is makkelijker dan hetzelfde vermogen uit veel minder volume persen. Dus wat mij betreft, laat maar zien wat er mogelijk is! De lol van het rijden wordt er niet minder om.
Mijn mening is dat autofabrikanten helemaal, maar ook motorfabrikanten lui zijn en dat tenzij er een stok achter de deur in de vorm van regelgeving is, een fabrikant liever niks vernieuwt.
Dat is nogal een boute stelling, maar kijk bijvoorbeeld eens naar het ons aller bekende Honda. De Deauville gaat motortechnisch nu in z'n huidige vorm al 10 jaar mee. Ondertussen is er niks aan het blok gewijzigd omdat het niet hoeft. Dus waarom zou je dan geld uitgeven als fabrikant om een motor zuiniger te maken, millieuvriendelijker, het rendement van het blok te verhogen? Voor 2017 moet de Deauville, samen met een hoop andere motoren veranderen qua ademhaling en uitstoot om nog maar mee te kunnen, anders moet ie het veld ruimen voor iets nieuws. In mijn ogen de wet van de creatieve destructie. Als iets niet werkt moet het weg om ruimte te maken voor iets dat wel werkt. Dat Euro4 geheel kan ook nog best wel eens grappige dingen opleveren zoals een literfiets die 95 pk maakt maar werkt als een tiet (Africa twin)!
Ook laat iedere motorfabrikant tot nu toe zien dat het mogelijk is om die Euro4 norm te halen. Triumph, BMW, Yamaha, Kawasaki, Honda, Moto Guzzi, MV Agusta, Ducati en vast een hoop bouwers die ik (al dan niet bewust *kuch*Harley*kuch*) vergeet zijn al bezig met 2016 modellen uitgeven die Euro4 compliant zijn. Dus die stok achter de deur is nog niet zo'n verkeerd ding. Wat denk je dat gebeurd zou zijn als die stok er niet was. Net iets meer power, zelfde uitstoot, hoger verbruik en gelijkblijvende geluidsproductie.
Nog een goed voorbeeld is de MotoGP. Vroeger (jaren '70 tot 2001) mochten motoren in de koningsklasse maximaal 4 cilinders en 500cc verplaatsing hebben, ongeacht de verbrandingscyclus. Omdat tweetakten de helft van de hoeveelheid slagen per omwenteling van de krukas hebben (effectief het vermogen bijna verdubbelend) had dat natuurlijk de voorkeur.
Toen in 2002 de regels veranderen naar of een 500cc tweetakt of 990cc viertakt over je eigen keus aan motorblok configuratie haalden de viertakten de tweetakten genadeloos in qua vermogen output en reed er in 2003 geeneen tweetakt meer mee in de koningsklasse. Wet van de creatieve destructie.
Ook zoiets is de Formule1. Vroeger toen er nog V12's, V10's en V8 blokken mee mochten rijden waren de snelheden fenomenaal, de hoeveelheden geproduceerd geluid fantastisch met jankende 12-cilinders, schreeuwende 10's en het .50 geluid van een V8. Heerlijk, tegenover die V6 1,6 litertjes die tegenwoordig de baan rondjagen, toch? Ware het niet dat:
-Die V6'jes dezelfde snelheid halen als de V12's van het jaar 2006
-Het brandstofverbruik is gigantisch afgenomen ten opzichte van 2006
Ook hier zie je dat regelgeving innovatie bevordert, want anders was het vermogen van de motoren misschien wel omhoog gegaan, maar niet het verbruik omlaag. Want vermogen maken uit brandstof is makkelijker dan hetzelfde vermogen uit veel minder volume persen. Dus wat mij betreft, laat maar zien wat er mogelijk is! De lol van het rijden wordt er niet minder om.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Marcel
- Honda NT700VA
- Berichten: 14305
- Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
- Locatie: Oegstgeest (NL)
- Contacteer:
Re: ooit een nieuw model deauville?
Ik lees net op Facebook (Honda Deauville Owners) dat er al twee jaar geen Deauvilles meer gemaakt worden.....
Is dat zo?
Is dat zo?
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Frank
- Honda ST1300
- Berichten: 7266
- Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
- Locatie: Strijen (NL)
- Contacteer:
Re: ooit een nieuw model deauville?
Zover ik weet zijn ze nog steeds nieuw te leveren, of ze nog gemaakt worden 


Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7181
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: ooit een nieuw model deauville?
An sich is het logisch. Buiten de EU gelden de Euro4 normen niet. Hooguit ben ik nog bekend met de CARB (California air resources board) waar ook uitstootnormen moeten worden opgegeven. Wat ze kunnen doen is de deauville stickers weglaten en er NT700V op plakken (wat in de USA ook gebeurt), of gewoon in Japan laten staan en daar gebruiken. Zo'n beetje overal waar geen Europese uitstootnormen gelden. Het Verenigd Koninkrijk bijvoorbeeld...
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Droopy
- Honda NT700V
- Berichten: 303
- Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:53
- Locatie: Ede
Nieuwe Deauville NT1000V in 2020
Was net op het internet en kwam het volgende tegen, het zou zo maar kunnen dat er een nieuwe Deauville in aantocht is. Het artikel is in het Frans en dat beheers ik nog niet zo goed.
https://moto-station.com/moto-revue/act ... 020/443792
https://moto-station.com/moto-revue/act ... 020/443792
It's only a live time.
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 02 mei 2018, 21:10
- Locatie: Pijnacker
Re: Nieuwe Deauville NT1000V in 2020
Inderdaad ze willen mee in het segment 1000cc ook leverbaar in automaat
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
- Berichten: 8043
- Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
- Locatie: Goirle (Brabant)
Re: ooit een nieuw model deauville?
Dat zou een heel mooi alternatief zijn voor de Deauville én de Pan European. Dit nieuws ga ik volgen! 

Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7181
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: ooit een nieuw model deauville?
Ik ben ook benieuwd wat eind 2019 gaat brengen. In 2020 gaat namelijk de Euro5 norm in voor nieuwe motoren. Iedere fabrikant zal dus weer met nieuwe- en/of geupdate modellen moeten komen.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
- Berichten: 8043
- Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
- Locatie: Goirle (Brabant)
Re: ooit een nieuw model deauville?
Nog een artikel over de NT1000V: https://www.mutuamotera.org/gn/web/noti ... eccion=171
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

- Marcel
- Honda NT700VA
- Berichten: 14305
- Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
- Locatie: Oegstgeest (NL)
- Contacteer:
Re: ooit een nieuw model deauville?
Tijd voor een "Deauville 2.0" ....of een "Deauville XL"
Kom maar op zou ik zeggen....
Kom maar op zou ik zeggen....
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
- Berichten: 8043
- Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
- Locatie: Goirle (Brabant)
Re: ooit een nieuw model deauville?
Ergens hoop ik dat ze 'm toch zeker wel de naam "Deauville" dopen, want ik las ook al dat de naam "Silverwing" in beeld is. ...maar zo is destijds de CX en later een Honda motorscooter vernoemd.
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7181
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Ooit een nieuw model deauville?
De motorscooter doet de naam silverwing in mijn ogen geen recht.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650