Storing in de pan.

Over het motorblok en wat daarmee samenhangt (inclusief uitlaat)
MrRiP
Harley Davidson Sport Glide
Berichten: 696
Lid geworden op: 13 sep 2011, 20:49
Locatie: Vaassen

Re: Storing in de pan.

Bericht door MrRiP »

nou dat is ook je de gek aansteken 700 maar ervoor te geven dan
zoals Peter het al zeg er zijn best wel mensen in de club die je motor proberen te maken of helpen met het een en ander gezien je nu geen haast heb om dat je met de O.V kan reizen
kan je best wel je motor bij iemand kwijt zodat er aan gewerkt kan worden zonder tijds druk
ook hier is je motor welkom ik wil er ook wel proberen het euvel te vinden cq repareren (hou wel van een uitdaging)
snap ook wel dat je er klaar mee bent als wij je er toch nog wat mee kunnen helpen om er meer dan 700 eruit te halen is het alleen maar mee genomen toch :wn1
Ik kan nu 2x lid worden van de HDC 😜👍
ikkieman
Triumph Trophy SE
Berichten: 7046
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
Locatie: Gouda

Re: Storing in de pan.

Bericht door ikkieman »

Ongetwijfeld valt er met een beetje geduld nog wel wat van te maken, maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om nog tijd in die pan te steken. Ondertussen is ie via ikwilvanmijnmotoraf verkocht. Volgens hun voorwaarden mag ik 'm nu niet meer te koop aanbieden aan derden, dus dat gaat 'm niet worden. Mocht de verkoper 'm niet ophalen of contact met mij opnemen wordt het anders. Zo ja, laat ik het wel weten. Mocht ie weggaan vind ik het ook prima zo.
Ik heb zelf niet de tijd om de hele kabelboom na te pluizen en ik vind het het geld niet meer waard. Zoals gezegd is het klaar voor mij nu en ga ik gewoon sparen voor een andere motor.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Gesloten

Terug naar “Motorgedeelte”