DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door De Deauco's »

UPDATE:

Beste Deauvillers,

De Herfstrit van dit jaar is een andere dan alle voorgaande jaren.
Ten eerste is het hotel afgebrand en hebben we het alternatief verzonnen zoals eerder in dit topic gemeld.
Ten tweede reist slechts een handje vol enthousiastelingen toch af naar Bitburg.
Omdat het groepje zo klein is, zijn er wel wat aanpassingen (lees vereenvoudigingen) gemaakt.

Het startpunt is:
Van der Valk Eindhoven
Aalsterweg 322,
5644 RL Eindhoven
Op zondag is dit ook weer het eindpunt.

Verzamelen vanaf: 09:30
Vertrek uiterlijk : 10:30
LET OP:
In verband met het geringe aantal deelnemers kan hier vanaf geweken worden. Dat kan men in onderling overleg bepalen.

De volgende routes zijn beschikbaar:
Heen- en terugreis
Bitburg 0.1 - DIY-Herfstrit Heenreis 280 km. 5:30 uur
Bitburg 0.2 - DIY-Herfstrit Terugreis 290 km. 4:50 uur

Rondritten
Bitburg 1 - Nurburgring 260 km. 6:30 uur
Bitburg 2 - Luxemburg 225 km. 6:10 uur
Bitburg 3 - Hunsruckhohenstrasse 248 km. 5.45 uur
Bitburg 4 - Moezel 280 km. 7:15 uur
Bitburg 5 - Oostroute 240 km. 4:05 uur

De meeste ritten hebben naast een start- en eindpunt ook enkele stopplaatsen en een lunchpunt. Dit geldt echter niet voor alle ritten.
De routes zijn relatief lang.
Als er behoefte is aan een verkorte route, laat dat dan even weten.

Lijst met deelnemers.
Downloaden routes.

Vrijdag is een vrije dag. De deelnemers kunnen deze zelf invullen.
Op zaterdag wordt gezamenlijk een route gereden. Gezien het aantal deelnemers kunnen deze zelf bepalen welke route dat wordt.

Het is verstandig dat de deelnemers zelf even onderling de telefoonnummers uitwisselen.
Dat is ook belangrijk in geval van calamiteiten.

Mochten er nog vragen zijn, laat het ons dan even weten.


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Beste Deauvillers,

Helaas hebben we de herfstrit in de huidige vorm moeten annuleren. (Zie eerdere berichtgeving)
Het lukt ons niet om een hotel te vinden dat voldoende capaciteit heeft op zo'n korte termijn.
Maar we hebben wel een alternatief welke we hieronder toe willen toelichten.

Via booking.com bestaat de mogelijkheid om te kijken of er in een bepaalde stad of daaromheen nog voldoende hotels/pensions/kamers beschikbaar zijn.
Dat leert ons dat het aantal beschikbare kamers in de buurt van Obersteinebach zeer beperkt is.
Wanneer we de focus verleggen naar het westen, dan zijn er duidelijk veel meer opties.

Daarom stellen wij het volgende voor:
We verplaatsen de focus en nemen als centraal punt voor de Herfstrit het stadje Bitburg.
We zijn daar in het verleden al eens in de buurt geweest en het is daar ook mooi rijden.
Bovendien zit je relatief dicht bij Luxenburg.

Iedereen die mee wil met de herfstrit dient ZELF een hotel te boeken in de buurt van Bitburg.
Hiermee wordt de Herfstrit gedeeltelijk een DIY-weekend (Do It Yourself).
In een straal van 20-25 km. rondom Bitburg moet er voldoende accommodatie zijn.

Bitburg is tevens het centrale startpunt voor de zaterdagrit en de terugreis op zondag.
Informatie over dit centrale punt volgt later nog.

We starten zoals gebruikelijk om Donderdag vanaf een centrale locatie in Eindhoven. Ook deze informatie volgt nog.
Daarna rijden we richting Bitburg.
Bij de voorlaatste stop kun je zelf beslissen of je meerijdt naar het centrale eindpunt of dat je rechtstreeks naar je hotel rijdt.
Vrijdag is een vrije dag die je zelf in mag vullen.
Natuurlijk kun je iets afspreken met de overige leden die meegaan of een bezienswaardigheid bezoeken.
Er zullen in ieder geval 2 routes beschikbaar zijn om te rijden.

Op zaterdag verzamelen we op het centrale punt in Bitburg en gaan we een mooie route rijden.
Op zondag doen we hetzelfde voor de terugreis.
De groepsindelingen voor de verschillende dagen volgen in een later stadium.

Je kunt je hieronder opgeven maar je dient ZELF een hotel te zoeken en te boeken in de buurt van Bitburg.
TIP: Zoek op booking.com naar hotels in Bitburg en selecteer de opties "ontbijt inbegrepen" en "Restaurant".
Uiteraard zijn er ook andere sites waar je kunt zoeken naar een kamer/pension.
Laat even weten wat en waar je geboekt hebt, zodat andere er ook eventueel kunnen boeken.

Vind je dit alternatief maar helemaal niks, dan hoef je niets te doen.
We zullen een nieuwe lijst met deelnemers maken. De teller staat dus weer op 0.

We realiseren ons terdege dat dit niet een Herfstrit gaat worden zoals voorheen.
Wellicht kunnen we op vrijdag of zaterdag een gezamenlijk diner houden. Hier komen we nog op terug.

Voor nu lijkt dit ons de beste opties. We vernemen graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
Gebruikersavatar
Robertvh
Honda ST1300
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 mar 2017, 13:10
Locatie: Hardinxveld-Giessendam

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Robertvh »

Het zal zeker in de avonduren wat lastiger zijn om de gezamenlijke gezelligheid op te zoeken maar ik zal van het weekend eens kijken op booking. Hadden jullie al een shortlist van hotels gemaakt?
Honda ST 1300, Bouwjaar 2003, 49K
Honda NT 700 . Bouwjaar 07-2008. 24K
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14078
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Marcel »

Nee, dat hebben we niet gedaan. Het is onbegonnen werk. De meeste hotels hebben maar een paar kamers beschikbaar of slechts een enkele kamer.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Gebruikersavatar
Droopy
Honda NT700V
Berichten: 268
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:53
Locatie: Ede

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Droopy »

Ik heb besloten om het in deze vorm niet deel te nemen aan de Herftrit, Ik denk dat het niet de gezelligheid zal hebben als andere jaren omdat als je na de rit ff wil douchen, eten of ff rusten wat ook je eerst naar je eigen hotel moet en daar na ergens de groep moet opzoeken en hopen dat je mensen treft. Je moet met een beetje pech met de motor dus een eventueel biertje zit er niet in. Dus zoals RobertvH het zegt het zal lastig zijn om de gezamenlijke gezelligheid op te zoeken zoals bij het ontbijt diner of bij terras gebeuren en de momenten daartussen, omdat het niet centraal is. Ik vind het jammer maar hoop er volgend jaar wel weer bij te zijn en ik wens eenieder die wel gaat veel plezier. Ik weet dat er best wat mensen moeite hebben gedaan voor deze herfstrit en die wil ik wel bedanken voor de gedane moeite. Sorry.
Laatst gewijzigd door Droopy op 06 aug 2023, 11:00, 2 keer totaal gewijzigd.
It's only a live time.
Sonja59
Honda NC750X DCT
Berichten: 810
Lid geworden op: 02 sep 2019, 09:14
Locatie: Gouda

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Sonja59 »

Ook Hans en ik hebben besloten om dit jaar niet mee te gaan.
Met de hele groep bij elkaar is het gezelliger.
Je mist dat groepsgevoel als we verspreid in verschillende hotels zitten.
Groet Hans en Sonja
2023 - Heden Honda NC 750X DCT
2013 - 2023 Honda Deauville NT 650

Love is ...................... hitting the road together :brrr :brrr
Gebruikersavatar
Robertvh
Honda ST1300
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 mar 2017, 13:10
Locatie: Hardinxveld-Giessendam

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Robertvh »

Ik had voor mezelf toch al besloten om te gaan (ook al is het alleen) dus heb een een hotel geboekt.
Hotel Leander in Bitburg.
Honda ST 1300, Bouwjaar 2003, 49K
Honda NT 700 . Bouwjaar 07-2008. 24K
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1469
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Henk Engberts »

Wellicht overbodig om hier nog te melden, maar het groepsgevoel, en gezellig samen zijn in de avond, was voor mij de kers op de taart om deel te nemen aan herfstrit van 2023. Daarom heb ik besloten om niet deel te nemen, aan de DIY Herfstrit alternatief.

Ik begrijp van het van het bestuur, dat men toch gezien de vreselijke omstandigheden van het hotel, toch met een alternatief komt. Wordt zeer gewaardeerd.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Cassini
Honda NT700VA
Berichten: 88
Lid geworden op: 09 mei 2021, 23:38
Locatie: Zoetermeer

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Cassini »

Hoewel ik nog nooit meegegaan ben (en dat waarschijnlijk ook niet doe): Complimenten voor de inspanningen van het bestuur en de mensen die hieraan mee helpen. Prettig weekend allemaal.
NT 700A V uit 2006
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14078
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Marcel »

Robertvh schreef: 06 aug 2023, 09:41 Ik had voor mezelf toch al besloten om te gaan (ook al is het alleen) dus heb een een hotel geboekt.
Hotel Leander in Bitburg.
Net als Robert had ik ook albesloten om te gaan. Hij is dus niet alleen. :D
Immers, de vrije dagen zijn al goedgekeurd en voor mij is dit altijd een leuk uitje geweest dat er gewoon bij hoort de laatste 12 jaar.
Ik zit in een hotel iets verderop maar op loopafstand van waar Robert zit: Hotel Louis Muller midden in het centrum van Bitburg.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Ruud Bakker
Honda ST1300
Berichten: 1016
Lid geworden op: 30 jan 2015, 13:53
Locatie: IJsselstein

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Ruud Bakker »

Na lang nadenken en uitgebreid overleg hebben Betty en ik besloten dit jaar de Herfstrit te laten schieten; ook wij vinden dat het karakter, het groepsgebeuren, de gezelligheid, etc. niet te vergelijken zal zijn met voorgaande jaren.
Helaas gooit de brand in het Hotel letterlijk en figuurlijk roet in het eten. Wie wél gaat : heel veel plezier en mooie kilometers !
Gebruikersavatar
Geursie
Honda NC700S DCT
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 mar 2017, 21:06

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Geursie »

Jammer dat het hotel brandschade heeft opgelopen.
In de voorgestelde DIY-vorm zullen wij niet deelnemen aan de herfstrit.
De denken dan de gezamenlijke gezelligheid te missen.

Wij zouden ons graag aanmelden voor een alternatief, waarbij we allemaal in één hotel passen, op een andere locatie, waar dan ook.

Maarten en Anita
Laatst gewijzigd door Geursie op 16 aug 2023, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door De Deauco's »

Geursie schreef: 16 aug 2023, 21:20
Wij zouden ons graag aanmelden voor een alternatief, waarbij we allemaal in één hotel passen, op een andere locatie, waar dan ook.
Dat willen we allemaal, maar helaas is het niet mogelijk om op zo'n korte termijn te realiseren.
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
JoRoos
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 sep 2019, 11:17

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door JoRoos »

Na (gedeeltelijk) vannacht 😅 weer gewikt en gewogen te hebben ga ik dat weekend anders invullen en blijf dichterbij huis. Voor iedereen die wel en op wat voor manier dan ook gaat rijden… heel veel plezier🏍️💨
Honda NT650V
Gebruikersavatar
Mouton
Moto Guzzi V85 TT
Berichten: 113
Lid geworden op: 21 mei 2017, 22:58
Locatie: Noordwijk

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Mouton »

Voor de liefhebbers heb ik een route "Bitburg 3" geplaatst. Een mooie route o.a. over de Hunsrückhöhenstraße. De route is inclusief lunch- en pauzeplaatsen en start bij hotel Louis Muller. Ik krijg hem alleen niet in de map Herfstrit 2023
ikkieman
Triumph Trophy SE
Berichten: 7057
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
Locatie: Gouda

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door ikkieman »

Dat is bij deze ook geregeld.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3802
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Cor »

:le :uh :cf1 :vrb waar?? :wn1
:b
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door De Deauco's »

Cor schreef: 28 aug 2023, 21:27 :le :uh :cf1 :vrb waar?? :wn1
:b
In MRA dat we gebruiken voor het maken van routes. Daar heb jij geen rechten op.
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door De Deauco's »

De verschillende routes alsmede het start- en eindpunt zullen in de loop van de week bekend worden gemaakt.

Er zijn reeds enkele mooie routes gemaakt door de routemakers. Een aantal hiervan dient echter nog aangepast te worden m.b.t. het start- en eindpunt.
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mouton
Moto Guzzi V85 TT
Berichten: 113
Lid geworden op: 21 mei 2017, 22:58
Locatie: Noordwijk

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Mouton »

Ik heb 5 routes aangepast en aangevuld met mogelijke koffie- en lunchadressen. Ik hoor wel wat jullie er van vinden.

Route Bitburg 0 - heenreis
Start bij van der Valk Eindhoven, vervolgens 278km naar Bitburg, bestemming Hotel Louis Müller. De route volgt de A2 en A79 door Maastricht tot aan Gronsveld. Vanaf daar een van de mooiste routes door Zuid-Limburg langs o.a. Banholt, Slenaken, Epen over de Epenerbaan naar Vaals. Vanuit Vaals langs Aken naar de Eifel. Een mooie route langs de Rursee met een lunch in Gerolstein. Tussen 16:00 en 17:00 uur aankomst in Bitburg.

Route Bitburg 1 - Nürburgring
Deze route van 266km en heb ik wat aangepast. Er zijn wat meer kronkels en K(Kreis)- en lokale wegen in aangebracht. Ook gaat de route nu echt een ronde over het openbare deel van het circuit Nürburgring. In de route zijn mogelijke pauze- en lunchadressen aangegeven. De route start en eindigt bij het hotel Louis Müller.

Bitburg 2 - Luxemburg
Deze route meet 228km en is ook wat aangepast met name op de Michelin kaart (groene wegen). In het plaatsje Diekrich is het lunchadres en de mogelijkheid om het Musée Automobile te bezoeken. De route start en eindigt bij het hotel Louis Müller.

Bitburg 3 - Hunsrückhöhenstraße
Deze route van 247km gaat zuidelijk richting Saarland waarbij op 2 momenten de Moezel wordt aangetikt, o.a. bij Piesport de haarspelden met een overweldigend uitzicht over het Moezeldal. In Saarland gaat het over de B407, het Leisteenplateau, de Hunsrückhohenstrasse. De route start en eindigt bij het hotel Louis Müller.

Bitburg 4 - Moezel
Route 280km. Dwars door de Eifel met zoveel mogelijk kronkels naar Cochem. Door een wegafsluiting bij Hasbron is er een omweg langs Gillenfeld met een stop bij het Pulvermaar, een groot Vulkaanmeer. Van Cochem tot Schweich wordt de Moezel gevolgd met op 4 plaatsen een afslag om een col met haarspelden te nemen. De route komt steeds weer terug langs de moezel. Het lunchadres is bij (op) Mont Royal. Na de lunch is er nog een stop mogelijk in Bernkastel-Kues. Na de middagpauze in Schweich is het nog 40km tot aan hotel Louis Müller.
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14078
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Marcel »

GA je zelf nog mee Dick?
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door De Deauco's »

In het eerste bericht is een update geplaatst.
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
Gebruikersavatar
Eegie
Honda NT700VA
Berichten: 142
Lid geworden op: 08 mar 2021, 13:20
Locatie: Gouda

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Eegie »

Ik weet niet wie er allemaal nog meegaat met deze herfstrit. Zie alleen maar berichten van mensen die allemaal afzeggen. Het idee van de herfstrit is voor mij gezellig met zijn allen een paar dagen lol hebben en mooie routes rijden. De mooie routes rijden zit er vast wel in, maar door de afzeggingen en iedereen in een apart hotel ben ik bang dat het 's avonds gezamelijk een biertje drinken er niet in zit. Daarnaast hadden wij van de zomer een onverwachte kostenpost waardoor ik nu ook rustig aan moet doen. Daarom heb ik besloten dit jaar niet mee te gaan.

Volgend jaar hoop ik echter wel weer van de partij te zijn.

Eegie / Wilco
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door De Deauco's »

Eegie schreef: 03 sep 2023, 15:26 Ik weet niet wie er allemaal nog meegaat met deze herfstrit.
Dat staat gewoon in de deelnemerslijst.
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
Sonja59
Honda NC750X DCT
Berichten: 810
Lid geworden op: 02 sep 2019, 09:14
Locatie: Gouda

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Sonja59 »

Fijne dagen allemaal.
Aan het weer zal het niet liggen 🏍🌞
Groet Hans en Sonja
2023 - Heden Honda NC 750X DCT
2013 - 2023 Honda Deauville NT 650

Love is ...................... hitting the road together :brrr :brrr
Ruud Bakker
Honda ST1300
Berichten: 1016
Lid geworden op: 30 jan 2015, 13:53
Locatie: IJsselstein

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Ruud Bakker »

Yessss
Veel plezier allemaal, waar en hoe en wanneer en met wie je ook op pad gaat dit weekend!
Gebruikersavatar
Robertvh
Honda ST1300
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 mar 2017, 13:10
Locatie: Hardinxveld-Giessendam

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Robertvh »

Met een voldaan gevoel plofte ik thuis op de bank neer. Oké het was wat warm maar ik had het voor geen goud willen missen. Fantastische routes gereden, echt magnifiek. Ik heb continue met een smile op mijn gezicht gezeten. En s’avonds heerlijk gegeten en gezellige avonden gehad. Mijn dank gaat enorm uit naar Marcel en Dick voor de lachsalvo’s op het terras en de enorm plezierige ritten. Ik heb van iedere km (van de 1280) genoten. Zou het zo weer doen.!
Honda ST 1300, Bouwjaar 2003, 49K
Honda NT 700 . Bouwjaar 07-2008. 24K
Ruud Bakker
Honda ST1300
Berichten: 1016
Lid geworden op: 30 jan 2015, 13:53
Locatie: IJsselstein

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Ruud Bakker »

Robertvh schreef: 10 sep 2023, 18:18 Met een voldaan gevoel plofte ik thuis op de bank neer. Oké het was wat warm maar ik had het voor geen goud willen missen. Fantastische routes gereden, echt magnifiek. Ik heb continue met een smile op mijn gezicht gezeten. En s’avonds heerlijk gegeten en gezellige avonden gehad. Mijn dank gaat enorm uit naar Marcel en Dick voor de lachsalvo’s op het terras en de enorm plezierige ritten. Ik heb van iedere km (van de 1280) genoten. Zou het zo weer doen.!
Top, Robert!
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14078
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: DO-IT-YOURSELF Herfstrit (7 t/m 10 sept 2023)

Bericht door Marcel »

Het was een lang, warm en gezellig weekend.
De hele dag rijden met 30 plus graden voegt toch wel een andere dimensie toe.

De routes waren perfect voorbereid. Kronkelwegen, haarspeldbochten en lange doordraaiers. Voor elk wat wils.
Dat fietspad was niet helemaal de bedoeling.... de voorrijder had het bordje gemist :oo .... dan maar door het spoorweg tunneltje. Ging net met koffers aan beide zijde uitstekend.

De Yamaha Tracer 9 GT was een verademing om op te rijden. Fantastische motor...van rustig op de cruis control voort tokkelen tot sprintjes trekken van 0 tot 120..... maar deze gaat het ook niet worden. 😄

Het hotel lag midden in het centrum. Gezellige locatie. Nette kamer met goede bedden. Ook het eten was prima verzorgd.

De bank van lening stond garant voor het betalen van de lunch, de versnaperingen en het avondeten.
Helaas kregen we daarna wel een tikkie toegestuurd met het verzoek om ons deel te betalen. 😃

Volgend jaar weer..... maar dan met z'n allen.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Plaats reactie

Terug naar “Activiteiten 2023”