raadplaatje
-
- Motorloos
-
- BMW R1150RT
Reclamefilmpje Calve Pindakaas met de 7 jarige Pietertje van de HoogenbandEdVissers schreef:Ik raak geen bal. Ik heb vroeger wel gevoetbald. 4 jaar bij RCH in Heemstede waarvan een (deel van een) seizoen met de (wijlen)jongere broer van Johan Neeskens. Pietje kon net zo goed voetballen als ik (niet dus).

Time flies when I drive my Honda Deauville.
-
- Motorloos
- Koen
- Honda Goldwing
Is blijkbaar toch nogal pittig... Hans zat er met Chaam zowel letterlijk als figuurlijk niet heel ver naast. De hint over het rondje heeft ie in elk geval direct goed geplaatst, maar rondom deze kerk is 't niet "de acht", maar "de ronde van ..."
Extra tip, deze wordt jaarlijks in september verreden en het is niet het enige wielerevenement wat hier plaatsvindt.
Extra tip, deze wordt jaarlijks in september verreden en het is niet het enige wielerevenement wat hier plaatsvindt.
Grtz! Koen

Ik doe een gokje naar de woonplaats van Cavey.....de ronde van Roosendaal, elk jaar met de kermis dus ook wel de kermisronde genoemd.
Brabant is een fanatieke wielerprovinicie. In de 8 jaar dat ik in Oudenbosch heb gewoond aan het circuit van de plaatselijke ronde had ik daar elk jaar last van omdat ik dan mn huis niet uit kon zonder overreden te worden door een derby, een junior of een veteraan.....en dat steeds 2 dagen achter elkaar
Maar Cavey kan ook nog de ronde van Hoogerheide bedoelen........of de ronde van elk ander zichzelf respecterend brabants durp....
groet,
Mart
Brabant is een fanatieke wielerprovinicie. In de 8 jaar dat ik in Oudenbosch heb gewoond aan het circuit van de plaatselijke ronde had ik daar elk jaar last van omdat ik dan mn huis niet uit kon zonder overreden te worden door een derby, een junior of een veteraan.....en dat steeds 2 dagen achter elkaar

Maar Cavey kan ook nog de ronde van Hoogerheide bedoelen........of de ronde van elk ander zichzelf respecterend brabants durp....
groet,
Mart
De 'draai van de kaai' is de wieleronde van Roosendaal. En inderdaad 9 sept a.s. is er de Kermisronde van RoosendaalMart schreef:Ik doe een gokje naar de woonplaats van Cavey.....de ronde van Roosendaal, elk jaar met de kermis dus ook wel de kermisronde genoemd.
- Koen
- Honda Goldwing
Je hebt de juiste ertussen staan! Nu nog de link leggen van het juiste dorp naar de straatnaam die weggepoetst isMart schreef:Ik doe een gokje naar de woonplaats van Cavey.....de ronde van Roosendaal, elk jaar met de kermis dus ook wel de kermisronde genoemd.
groet,
Mart

Grtz! Koen

-
- Motorloos
-
- Motorloos
Maar het blijft lastig.
De Jan van der Heijdenstraat in Hoogerheide
De Jan van der Heijdenstraat in Hoogerheide
Laatst gewijzigd door Ed Vissers op 10 aug 2010, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

-
- Motorloos
- Koen
- Honda Goldwing
Yep, mooi plaatje vanaf de kruising Scheldeweg/Putseweg richting Raadhuisstraat...EdVissers schreef:Ik heb mij wezenoos gezocht naar deze kerk. mbv de gegeven aanwijzingen kon ik hem eindelijk traceren![]()
http://www.pbase.com/kerken_in_nl/image/44055807
Grtz! Koen

-
- Motorloos
Laatst gewijzigd door Ed Vissers op 10 aug 2010, 23:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Ed
Ed

-
- Motorloos