I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Even dit draadje weer oppikken. De BMW heeft 5 maanden in winterstalling gestaan bij Motorhuis Langezwaag. Na wat speurwerk op marktplaats had ik al eerder, een vervangende linkerzijkoffer gevonden, er is een mogelijkheid om het slot om te zetten, zodat ik dezelfde sleutel kan gebruiken, dat zal binnenkort eens doen.
Om weer RDW Legaal, op de weg te rijden, had ik een vervangende complete linkerspiegel nodig. Bij boostraparts, in Ureterp, gekeken in de zaak, en online. €100,00, voor een imitatie spiegel, die wel nieuw is. Een bijpassende kap in de juiste kleur zou nog een €50,00 kosten. Dat maar niet gedaan.
Good old marktplaats was the place to be. Daar voor €50,00 inclusief verzendkosten een linkerspiegel, en rechterspiegel gescoord. Gelukkig in een blauwe kleur, maar een iets lichtere kleur. Staat prima verder. Overige schade toch maar met ducktape repareren. Tot zover een update.
Dit Draadje even oppakken, maar nu om een hele andere reden. Noodgedwongen thuis, omdat er een behoorlijke brand is geweest bij mijn werkgever Tyson Foods in Oosterwolde (Friesland) Er is flink veel schade, en hoelang ik uit de running ben is niet te zeggen.
Nu wat meer tijd gehad om het fotoalbum weer bij te werken.
Zie voor meer info over de brand op onderstaande links. Of google: BRAND TYSON FOODS OOSTERWOLDE.
Wat een heftig nieuws, Henk, sterkte! Aan de foto's te zien is het bedrijf helaas wel een tijdje uit de running.
Hoe gaat zoiets overigens nou verder? Krijg je alternatief tijdelijk werk elders of betaalt de bedrijfsverzekering je loon verder door?
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Woensdag 13-12-2023, een informatiebijeenkomst gehad van mijn werkgever. Deze werd gehouden in Hotel van der Valk Assen. Aan de hand van een presentatie, tekst en uitleg gegeven over de brand, vervolgstappen, aangaande bedrijf, en allerlei andere zaken. Inmiddels weten ze wel, waar de brand is begonnen. Het is nog niet duidelijk, wat de exacte oorzaak is. De presentatie liet foto's zien van de schade, ook op plekken, die momenteel afgesloten zijn, wegens onderzoek, en risico's voor personen. Door de brand heeft zijn er op plekken, waar geen brand is geweest, rook, en waterschade ontstaan. Er gaat flink veel tijd zitten, en er is een tijd indicatie gegeven, wanneer er in bepaalde delen, weer opgestart kan worden.
Er zijn onzekere tijden opkomst, want hoe lang ik op non-actief zal zijn is niet te zeggen. Wel is de garantie gegeven dat de salarissen, en pensioenrechten/opbouw verstrekt worden. Af en toe wordt ik opgeroepen om wat werkzaamheden uit te voeren. Met name het retour gaan van lege emballage. Zodra dat allemaal afgehandeld is, zit ik thuis, zoals ik eerder melde. Tot zover een kleine update.
Er zijn nog allerlei onderzoeken gaande in en om het bedrijfspand Cor. Afwachten wat hieruit voorkomt. Ter zijner tijd wordt hierover wel weer informatie over verstrekt. Via email, en andere manieren worden we in kennis gesteld als er meer nieuws/informatie is. Voorlopig is het afwachten.