Na gisteren de Motorbeurs bezocht te hebben en het vandaag prima weer is, de Rebel uit zijn winterslaap ontwaakt omdat het motorrijden toch wel weer begon te kriebelen. Afgelopen maandag al een volle accu teruggeplaatst en even laten lopen. Startte na ruim 2 maanden buiten overwinteren, direct . Heerlijk een 50 km gereden vanmiddag.
de mijne ook uit de winterslaap en geen probleem tik en lopen , toertje gedaan van 200km maar vond het best koud en veel tegen wind , waar ik ook heen ging,
hij is wakker laat die lente maar komen.
NSU max CB 750 Deauville 650 Pan 1100 -st 1300 : Honda nc750X dct
Het was vandaag heerlijk weer om te rijden! Helaas voor mij is de VFR vanochtend opgehaald door de dealer omdat de temperatuurmeter maar niet omhoog komt, en ik vind hem ook lang met verhoogd toerental lopen. Maar prima service, maandag gemeld en vandaag al keurig opgehaald. Hopelijk is het snel weer klaar zodat ik eindelijk ook eens met droog weer kan gaan rijden.
De mijne slaapt ook niet meestal 1 week met de deauville, andere week met f650, moet wel eerlijk zeggen dat als het echt vies weer is dat ik de Honda spaar.....
Gisteren mijn Kawasaki wakker gemaakt, startte direct weer. Vandaag ruim 110 km ritje ermee gemaakt door het Groene hart van Zuid Holland via de On Route Motorkaart. Kwam op weggetjes rond de Reeuwijkse Plassen waar je zelfs voor een auto moest wachten bij de passeerplaats.
ik had haar wakker maakt afgelopen zaterdag voor een ritje op zondag maar ....... tja kon het niet laten om toch dat ritje op me andere motor te maken die was net een beetje klaar om mee gereden gaan worden sorry
Ik heb me motoren voor plezier en niet om van en naar me werk te gaan dat doe ik nu op de fiets dus waarom zou ik in de winter op de motor gaan rijden ,en de eene motor heeft winters 3maanden ophok status dus dat doe je dan helemaal niet de weg op dus ik ben een plezier rijden die zijn spul winters binnen houd
Als ik op loop- of fietsafstand van m'n werk zou wonen, zou ik in de winter waarschijnlijk ook veel minder behoefte hebben om te rijden. Ieder z'n ding. Maar met de technieken van nu en de bescherming die een Deauville of andere fiets met volle kuip biedt, is doorrijden in de winter prima mogelijk.
Dus voor iedereen begint en stopt het seizoen wanneer hij/zij dat zelf wil