Sneeuw
-
- Motorloos
Sneeuw
Gezien de weersverwachting voor morgen blijft Onze Witte morgen aan de ketting 

Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

Tja, vanmorgen voor het eerst de motor laten staan.
Het was toch te mistig en -6 graden.
Werd me toch te gevaarlijk zo op de weg ( daarbij komt dat de Outlander werkeloos onder de carport staat dus was de keuze vanmorgen snel gemaakt)
Morgen weer een poging om op de motor te gaan, is toch fijner en sneller daan in het blik.
Het was toch te mistig en -6 graden.
Werd me toch te gevaarlijk zo op de weg ( daarbij komt dat de Outlander werkeloos onder de carport staat dus was de keuze vanmorgen snel gemaakt)
Morgen weer een poging om op de motor te gaan, is toch fijner en sneller daan in het blik.
-
- Motorloos
- Catbustingdog
- Motorloos
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
- roelof
- Honda NT700V
-
- Motorloos
Uhhh
Ik moet bekennen dat het hier nog niet gesneeuwd heeft. Vanmorgen de verwachting nog even bekeken en vandaag toch met de motor naar het werk gereden. Als valt wat er beloofd is wordt het morgen wel de bus

Ik moet bekennen dat het hier nog niet gesneeuwd heeft. Vanmorgen de verwachting nog even bekeken en vandaag toch met de motor naar het werk gereden. Als valt wat er beloofd is wordt het morgen wel de bus

Laatst gewijzigd door Ed Vissers op 16 dec 2009, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Ed
Ed

-
- Motorloos
Ook ik ben vanmorgend vroeg (5 uur) de baan op gegaan met mijn doke om te gaan werken met de vroege shift: nog geen sneeuw en -8°C. Rond 14u35, na mijn dienst was het fijne sneeuw die neerdwarrelde en nog goed berijdbaar. Morgen ben ik genoodzaakt om met mijn SX4'tje te gaan werken omdat ik daarstraks mijn zadel aan het herstellen/aanpassen ben...........
Ik zetel mij morgen middag weer of geen weer heerlijk in mijn luxe stoel van de ford om naar mn werk te gaan.
Dek daarna de ford heerlijk toe om s'nachts dan niet te hoeven krabben als ik weer naar huis kan.
En ga dan over op een heerlijk verwarmde bus waar allerlei verkleumde mensen instappen.
Als het dan sneeuwt heb ik een bus vol sneeuwpoppen
Dek daarna de ford heerlijk toe om s'nachts dan niet te hoeven krabben als ik weer naar huis kan.
En ga dan over op een heerlijk verwarmde bus waar allerlei verkleumde mensen instappen.
Als het dan sneeuwt heb ik een bus vol sneeuwpoppen

Dag Mototaz,mototaz schreef:Heb voor de zekerheid vandaag maar de bus gepakt... gisteren wel gezellig met de motor gegaan, het was -7 toen ik weg ging thuis
Zag dat wij een gemeenschappelijke fiets hebben: een MG V50.
Die van mij is een V50 Monza, die is omgebouwd tot een V50 toer.
Met behulp van een Nato stuur, idem onderframe en Italiaanse stadwacht koffertjes.
Maar een heerlijke fiets om te rijden (naast de Deauville)

Jazeker, alleen het is wel heel anders rijden. Ik heb met de moto guzzi altijd het idee dat ik meer te zeggen heb als ik aan het rijden ben. Met de deauville gaat alles zo soepel dat je sommige dingen amper doorhebtAndries Mulder schreef:Dag Mototaz,mototaz schreef:Heb voor de zekerheid vandaag maar de bus gepakt... gisteren wel gezellig met de motor gegaan, het was -7 toen ik weg ging thuis
Zag dat wij een gemeenschappelijke fiets hebben: een MG V50.
Die van mij is een V50 Monza, die is omgebouwd tot een V50 toer.
Met behulp van een Nato stuur, idem onderframe en Italiaanse stadwacht koffertjes.
Maar een heerlijke fiets om te rijden (naast de Deauville)

Amai mijn voeten zeg.........wat een geluk dat ik niet met mijn doke ben gaan werken, het was al rampzalig genoeg met mijn SX4( 1u35min gedaan over een afstand van 15km) aan een gemiddelde snelheid van 8km/u. 8cm sneeuw in Kapellen met daaronder een laag ijs van ongeveer 2cm. Ik heb 2 motos zien liggen met schade, aan de kant van de weg :-((, had medelijden ..... motards hadden enkel een gekneusde ego.
Tja , ook vanmorgen de motor maar laten staan, kon natuurlijk niet anders met ca 15 cm sneeuw, vanavond naar huis gereden lag er al zo'n 25-30 cm met hier en daar sneeuwduinen.
Dan ga je dus niet op de motor dacht ik zo.
Trouwens .. een collega zag hedenochtend in de sneeuw nog iemand op een "buikschuiver" hoop dat het goed is gegaan voor deze durfal,( of is het een domoor.)
Dan ga je dus niet op de motor dacht ik zo.
Trouwens .. een collega zag hedenochtend in de sneeuw nog iemand op een "buikschuiver" hoop dat het goed is gegaan voor deze durfal,( of is het een domoor.)
- Geert
- Honda CBF600S
Ik heb vandaag geen enkele motorrijder gezien.
Het verbindings stuk vanaf de A7 naar de A8 was vanochtend echt een ijsbaan. Verder was het wel goed te rijden.
Mijn motor blijft met dit weer trouwens binnen staan, het is me ook wat te koud om op de motor naar m'n werk te gaan.
Het verbindings stuk vanaf de A7 naar de A8 was vanochtend echt een ijsbaan. Verder was het wel goed te rijden.
Mijn motor blijft met dit weer trouwens binnen staan, het is me ook wat te koud om op de motor naar m'n werk te gaan.
Groetjes
Geert
& Marian
Geert

-
- Motorloos
Pffffffffffff,
Gisteren zijn er bij ons records gebroken
Vertragingen van een dikke 140 minuten waren niets.
Geen motoren gezien ik denk dat die wijselijk zijn binnen gebleven.
Ik had zelfs geen jacht geweer nodig om er hier een binnen te houden dus
Hopen dat het vandaag allemaal wat minder is en dat heeeeeeeeel nederland op een "normale" manier aan het weekend kan gaan beginnen
Gisteren zijn er bij ons records gebroken

Vertragingen van een dikke 140 minuten waren niets.
Geen motoren gezien ik denk dat die wijselijk zijn binnen gebleven.
Ik had zelfs geen jacht geweer nodig om er hier een binnen te houden dus

Hopen dat het vandaag allemaal wat minder is en dat heeeeeeeeel nederland op een "normale" manier aan het weekend kan gaan beginnen
-
- Motorloos
- Geert
- Honda CBF600S
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer: