Ik ben op zoek naar bovengedeelte van de kuip van mijn Deauville 2001. Het gedeelte dus waarin de koplamp, spiegels zijn gemonteerd. Blauw. Iemand zoiets liggen?
Die van mij is grondig kapot.
Oei, ja. Dat is goed stuk. Echter, ik denk dat je het wel zou kunnen repareren met wat glasvezelmat, epoxyhars, aceton, ABS, een dremel, een spuitbus verf en wat geduld.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Dank jullie wel! Wat is zo'n clubje toch fijn. Was ten einde raad, maar zie nu weer een mooi voorjaar en zomer aankomen. Had een adres gevonden, waar ze 350€ vroegen voor dat onderdeel. Had alvast de gewenste kleur, dat wel. Deze komt op 135£, dat scheelt.
Heb deze gevonden, nu nog een spuiterd.
Onder je zadel zit de kleurcode. Maar je kan er ook achter komen met het jaar van je deauville.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Ik heb ook zo'n glasvezel voorkuip van een Poolse leverancier via e-Bay. Evenals een rechterzijkuip overigens. Prima dingen. Je moet er nog wel zelf wat aan modificeren, bv waar de koplamp komt moet je nog een schuimrand aanbrengen. Je kunt daarvoor prima een bepaald soort isolatie/tochtstrip voor gebruiken, te verkrijgen bij Gamma of Karwei. Beetje moeilijk zoeken digitaal want je komt nu natuurlijk geen bouwmarkt meer binnen. Aan de zijkuip moest ik nog wat bouten monteren. Laat maar weten als je tegen onoplosbare problemen aankomt, dan kijk ik met je mee.
Je moet hem inderdaad nog steeds zelf spuiten. RS levert aardige verf maar de kleur is net ietsje anders. Bovendien moet je eigenlijk de verf (overigens primer, kleur en afdeklaklaag) eigenlijk in een verwarmde cabine opspuiten. Heb ik niet gedaan, want heb ik niet. De verf is dan niet goed uitgehard en er chippen steeds stukjes vanaf door steenslag, e.d. dus ik moet regelmatig bijtippen. Het wordt dus nooit echt perfect maar als je daar tegen kunt en het vooral belangrijk vindt dat de motor motorisch maar goed loopt dan is het een goed alternatief voor de veel te dure (en nog steeds breekbare) ABS-kuipdelen.