Welk pak ?
Welk pak ?
Hallo, ik heb een vraagje, ik ben in het bezit van een 4 seizoenen motorpak ( jas&broek Difi geen leer, met uitneembare binnenjas&broek ), maar het probleem hiermee is dat ik het snel te warm heb ( transpireren ). Nu wil ik een jas&broek kopen wat ventileert, zeg maar een zomerpak. Hebben jullie tips?
-
- Motorloos
Wat mij goed bevalt is een lange thermo-onderbroek. Voor komende zomer hebben wij afgelopen najaar zgn doorwaaijassen gekocht (Difi). Daar gaat de wind lekker doorheen. Nadeel.. Water ook haha.
Aan de broeken doen we voorlopig niets. De jas gaf met warm weer het meeste probleem.
Aan de broeken doen we voorlopig niets. De jas gaf met warm weer het meeste probleem.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

Welk pak
Ik gebruik al drie jaar een doorwaaipak van difi.
Als het boven de 23 a 24 graden kom gebruik ik hem.
Het bevalt mij prima.
Ik neem hem ook wel eens mee in de topkoffer , als ik wat vroeger
weg gaat kan ik hem eventueel later aantrekken.
En als dat nog niet help gaat ik op de veluwe onder de bomen rijden
en terrassen.
Groeten Stef
Het bevalt mij prima.
en terrassen.
Groeten Stef

groetjes
Big Bompa

-
- Motorloos
Re: Welk pak
Difi is van Motorport.stef kievith schreef:Ik gebruik al drie jaar een doorwaaipak van difi.
Het bevalt mij prima.
en terrassen.
Groeten Stef
Als er mensen zijn die bij Motorport onderdelen of kleding willen kopen...
Geef ons een paar weken de tijd. Er zijn ontwikkelingen op dit gebied dat je zo 10% voordeel op kunnen leveren.
Groetjes,
Ed
Ed

- roelof
- Honda NT700V
-
- Motorloos
Hallo Allemaal,
Ook ik heb tot nu toe 4-seizoenen broeken en jassen aangeschaft. En dus zomers nogal eens zweetplekken opgebouwd onder deze bescherming. Nu wil ik zomers bij zeer extreme temperaturen mijn broek nog wel eens vergeten. Nu heb ik van mijn broek overigens minder last dan de jas. Maar die vind ik dan weer té essentieel om te vergeten. Vorig jaar bij Termaat geweest voor een nieuwe jas. Daar kwam ik een Evo jas tegen met watervoering, extra windvoering én nog een los fleece-actig vest voor extreme koude. Maarrrrrr.......(Evo had dat al eerder en noemde dat gekscherend "airco") er zitten her en der ritsen die lucht door laten blazen. Deze techniek hebben ze toch wel serieus genomen want er zitten er nu dusdanig veel dat de mouwen bijna helemaal openritsbaar zijn en ook op de borst zitten grote flappen met luchtdoorlatend materiaal daaronder. Enig nadeel is dat deze laatste alleen goed werken als ook de waterdichte voering uitgeritst wordt. Maar alleen de openritsbare mouwen geven mij al een prettig resultaat. Uiteraard wordt dit nog versterkt door de dunnere zomerhandschoen onder de mouw te stoppen, zodat je, als je je pols een beetje doordraait, lucht kunt scheppen met je mouw.
Groet,
Mart
Ook ik heb tot nu toe 4-seizoenen broeken en jassen aangeschaft. En dus zomers nogal eens zweetplekken opgebouwd onder deze bescherming. Nu wil ik zomers bij zeer extreme temperaturen mijn broek nog wel eens vergeten. Nu heb ik van mijn broek overigens minder last dan de jas. Maar die vind ik dan weer té essentieel om te vergeten. Vorig jaar bij Termaat geweest voor een nieuwe jas. Daar kwam ik een Evo jas tegen met watervoering, extra windvoering én nog een los fleece-actig vest voor extreme koude. Maarrrrrr.......(Evo had dat al eerder en noemde dat gekscherend "airco") er zitten her en der ritsen die lucht door laten blazen. Deze techniek hebben ze toch wel serieus genomen want er zitten er nu dusdanig veel dat de mouwen bijna helemaal openritsbaar zijn en ook op de borst zitten grote flappen met luchtdoorlatend materiaal daaronder. Enig nadeel is dat deze laatste alleen goed werken als ook de waterdichte voering uitgeritst wordt. Maar alleen de openritsbare mouwen geven mij al een prettig resultaat. Uiteraard wordt dit nog versterkt door de dunnere zomerhandschoen onder de mouw te stoppen, zodat je, als je je pols een beetje doordraait, lucht kunt scheppen met je mouw.
Groet,
Mart
-
- Motorloos