Verrijdbare plantenbak met hedera en gaaswerk gemaakt om afvalcontainers uit zicht te onttrekken.
Nu bezig met vogelvoerbak waar wel kleine maar geen grote vogels uit kunnen eten.
Allebei van zwarte Zweedse delen.
Morgen met oudste dochters op stap
Dat was even mijn goede nieuws. Wie neemt het over?
Laatst gewijzigd door Cor op 25 aug 2021, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Dagje Harderwijk.
Gisterenavond hoop wilde zwijnen gespot in Gortel en vanmorgen vroeg reeën gespot en wild zwijn laten schrikken. Zat boomstronk om te woelen en wij stonden op 8 meter afstand. Knor, knor en wachten tot najaar
Vanavond begint het weekend. Daarna nog 3 dagen werken en dan.....heel lang weekend weg met aansluitend ander uitje.
Op mijn werk beginnen ze er aan te wennen dat ik er vaker niet, dan wel ben.
Fijne werkweek allemaal en succes met zagen.
Fysio geweest, motor staat klaar, klein geld voor pontjes en koffie in de jaszak voor het grijpen, slingers en zin liggen klaar.
Zin in komend weekend.
Morgen is het zover. Dan zit de HDC Herfstrit er weer op. Met een goede voorbereiding, nieuwe gezichten, gezellige gesprekken en mooie gecontroleerde routes.
Allemaal hartstikke bedankt voor de gezelligheid en een fijne verdere vakantie of reis naar huis en hopelijk heb ik met Marieke volgend jaar weer de jacuzzi en een ander persoon de chocoladefontein.
Groet
Ellen en ik zijn ondertussen net weer thuis aangekomen. Wat zijn we ontzettend moe, afgemat maar we hebben echt ontzettend genoten. Iedereen dankjewel voor de gezelligheid. Over 3 weken gaan we weer lekker rijden en hoop ik echt heel erg dat we het niveau van het rijden van de afgelopen herfstrit kunnen vasthouden. Wat heeft iedereen veel geleerd zeg. Niet alleen het rijden van bochten, maar ook het baksteensgewijs rijden op de snelweg.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Motor, Oostenrijk. Weissensee, zonnetje, gezellige mensen, lekkere koekjes opgegeten.... begint met een E.
Dolf en ik zijn aan de lijn. Rodelbaan, kabelbaan.
Goed Cor, nu jij weer!
Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Voor mijn "ik heb twee linkerhanden maar ik ga het gewoon proberen" - Jawa -project twee uitlaten incl. bochten gekocht;
plus een nieuw achterlicht, rubber voor het schakel/kickstart pedaal, en sluitinkjes voor de zijdeksels.
Nu ook een wat positief van ons
Wij het hoge noorden verlaten en verhuizen naar Gelderland in de buurt van Apeldoorn naar plaatsje Vaassen
Vandaag de gekregen
Gefeliciteerd Eric en Ellen! Dat is fantastisch nieuws.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
MrRiP schreef: ↑24 sep 2021, 20:48
Nu ook een wat positief van ons
Wij het hoge noorden verlaten en verhuizen naar Gelderland in de buurt van Apeldoorn naar plaatsje Vaassen
Vandaag de gekregen
Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis
Komt vast een drukke maar ook leuke tijd aan