Leeftijd ?
-
- Motorloos
-
Hai mededeauvillers
Wat een hoop reacties op m,n vraag zeg, maar wel een leuke lijst inmiddels hoor
Bram met 20 onderaan,Henk met bijna 66 bovenaan en ikzelf BIJNA in de middenmoot,
want Ed,ik voel mij ook nog een broekie,m,n vader is nu 90,6 jaar,rijdt geen motor meer maar nog wel auto dus ik hoop dat dat bij mij ook in de genen zit
Maar dit geeft wel een mooi beeld van niet alleeen de brede leeftijdsgroep maar ook de populariteit van de deauville als allroundtourmotor.
Ik ben zelf inmiddels op zoek naar een e.v.t jongere machine want mijn huidige motor schuift dan door naar m,n zoon (29 jaar)die na vorig jaar enkele malen
overgestapt te van zijn shadow 500 op mijn motor ook voor de deauville is gevallen .
groetjes eddy
Wat een hoop reacties op m,n vraag zeg, maar wel een leuke lijst inmiddels hoor

Bram met 20 onderaan,Henk met bijna 66 bovenaan en ikzelf BIJNA in de middenmoot,

Maar dit geeft wel een mooi beeld van niet alleeen de brede leeftijdsgroep maar ook de populariteit van de deauville als allroundtourmotor.
Ik ben zelf inmiddels op zoek naar een e.v.t jongere machine want mijn huidige motor schuift dan door naar m,n zoon (29 jaar)die na vorig jaar enkele malen
overgestapt te van zijn shadow 500 op mijn motor ook voor de deauville is gevallen .

groetjes eddy

-
- Motorloos
Eddy,eddy schreef:Ik ben zelf inmiddels op zoek naar een e.v.t jongere machine want mijn huidige motor schuift dan door naar m,n zoon (29 jaar)die na vorig jaar enkele malen
groetjes eddy
veel suc6 met je zoektocht en als je zoon overstapt op jouw Deauville is hij hier natuurlijk ook van harte welkom

Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

Leeftijd
Beste mensen,
Ik ben 52 en een half jaar geleden begonnen met lessen voor motorrijbewijs, en gehaald 4 februari j.l.. Het viel me op dat ik veel negatieve reacties kreeg van mensen zoals: Op nummer 1 de midlifecrisis en wanneer heb je een nieuwe vriendin. Nou kan ik zeggen, ben al bijna 30 jaar gelukkig getrouwd met 3 kinderen en heb een leuk gezin. En wat het rijden op de deauville betreft. GEWOON KEILEUK!!!!!
Ik ben 52 en een half jaar geleden begonnen met lessen voor motorrijbewijs, en gehaald 4 februari j.l.. Het viel me op dat ik veel negatieve reacties kreeg van mensen zoals: Op nummer 1 de midlifecrisis en wanneer heb je een nieuwe vriendin. Nou kan ik zeggen, ben al bijna 30 jaar gelukkig getrouwd met 3 kinderen en heb een leuk gezin. En wat het rijden op de deauville betreft. GEWOON KEILEUK!!!!!
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Re: Leeftijd
He naamgenoot,Frank001 schreef:Beste mensen,
Negatieve reacties krijg je misschien wel van mensen die vastgeroest zitten in hun eigen leven. Een nieuwe vriendin? Dat klopt wel en ze heet Deauville.
Let wel op dat je geen ruzie in de familie krijgt wie er mee achterop wil op de Deauville.

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
- Catbustingdog
- Motorloos
Re: Leeftijd
Effe je schouders ophalen, negatieve kritiek spuien blijkt tegenwoordig in, maar laat je toch maar niet van de wijs brengen! Ga voor je familie EN voor je hobby enne, "lap de rest maar aan je laars"!Frank001 schreef:Beste mensen,
Ik ben 52 en een half jaar geleden begonnen met lessen voor motorrijbewijs, en gehaald 4 februari j.l.. Het viel me op dat ik veel negatieve reacties kreeg van mensen ...
sportieve groet 
Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!

Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
-
- Triumph Trophy SE
Hehe, laat ik het maar weer eens rap naar beneden halen met m'n bijna 25 jaar aan 'ervaring'.
Ik krijg overigens wel commentaar van m'n stiefpa met z'n 1150 RT dat een Deau een 'kapstersmotor' zou zijn. Phuh, hij gaat nog lachen als ik m'n AVD binnen heb en hij erop mag tuffen van me.
Verder hopelijk voor april/mei m'n rijbewijs binnen zodat ik ook kan meetoeren met de eerste TTT. Openingsrit gaat me niet lukken ivm verplichte aanwezigheid in Sheffield, UK.
Ik krijg overigens wel commentaar van m'n stiefpa met z'n 1150 RT dat een Deau een 'kapstersmotor' zou zijn. Phuh, hij gaat nog lachen als ik m'n AVD binnen heb en hij erop mag tuffen van me.
Verder hopelijk voor april/mei m'n rijbewijs binnen zodat ik ook kan meetoeren met de eerste TTT. Openingsrit gaat me niet lukken ivm verplichte aanwezigheid in Sheffield, UK.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
-
- Motorloos
-
- Motorloos
Re: Leeftijd ?
nou ik ben 38 jaar en heb vorig jaar november mijn motorrijbewijs gehaald
AvB en AVD in een keer geslaagd zonder problemen
je moet wel weten dat ik de grootste bangschijtert van mijn woonplaats ben
maar ik heb het toch maar even gedaan
ik heb menig broekie van 20 achter me gelaten..
motorrijden is echt zo'n kick dus ik vind het al knap dat je dat ik het gehaald heb
en wat is de juiste leeftijd ?!
als je verstand maar op de juiste plaats zit
wat het mij zegt (uw leeftijd ) is dat u een genieter bent
en laat al die andere maar kletsen
ik vind het stoer
je leeft maar een keer
AvB en AVD in een keer geslaagd zonder problemen
je moet wel weten dat ik de grootste bangschijtert van mijn woonplaats ben
maar ik heb het toch maar even gedaan
ik heb menig broekie van 20 achter me gelaten..
motorrijden is echt zo'n kick dus ik vind het al knap dat je dat ik het gehaald heb
en wat is de juiste leeftijd ?!
als je verstand maar op de juiste plaats zit
wat het mij zegt (uw leeftijd ) is dat u een genieter bent
en laat al die andere maar kletsen
ik vind het stoer

je leeft maar een keer
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Ik tel volgende maand 64 jaarringen. Behoor dus kennelijk tot de doelgroep maar.... voel me de ene dag 18 en meestal de dag daarna 81. Deauville is vooral praktisch. Je kunt wat meenemen, zit ruim en gemakkelijk en voor mij alleen is het vermogen voldoende. Verder rijd ik altijd met gesloten vizier en dan zie je de leeftijd er niet aan af.
Groet,
Groet,
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
- Koen
- Honda Goldwing
Weet niet of er nog iemand het gemiddelde bij houdt, maar ik ben eind maart 32 geworden. dat haalt het toch weer ietsjes omlaag...
Enne... ouwel... motor? Tot nu toe van iedereen alleen nog maar positieve reacties gekregen, jong en oud, maar degene die hem het allermooist vindt is mijn dochtertje van 2,5 jaar. Telt zij nou ook mee?
:)
Enne... ouwel... motor? Tot nu toe van iedereen alleen nog maar positieve reacties gekregen, jong en oud, maar degene die hem het allermooist vindt is mijn dochtertje van 2,5 jaar. Telt zij nou ook mee?

Grtz! Koen