zumo 500 en scalarider q2

Van alles over navigatie en communicatie op de motor
Plaats reactie
john s

zumo 500 en scalarider q2

Bericht door john s »

ik heb steeds gereden met mijn zumo 500 en een scala rider (1) ( dat gaat echt top zowel met navistem en telefoneren )maar heb wegens de radiofunctie en het regelmatig hebben van een meerijder de scalarider q2 gekocht de 2 riders kan ik makkelijk pairen en hebben dan goed contact overenweer, echter als ik de q2 pair met mijn zumo , zegt de zumo dat het een telefoon is en geen headset wie heeft dit ook en wat zou ik eraan kunnen doen ( heb de nieuwste bt software van garmin ook al erop en dat helpt niet.. word er een beetje moe van heb ik nu 200euries weggegooid ??
BertG

Bericht door BertG »

Ik heb beide (nog) niet, maar ff googlen leverde mij dit resultaat:

Zumo ziet de Q2 niet enkel als headset maar ook als telefoon:
Toch uiteindelijk gelukt door telefoon eerst te koppelen,
Dan pairing process opnieuw gedaan voor Scala rider.
en dit resultaat:
Doorloop onderstaande stappen:
1.Allereerst dient u de Bluetooth-verbinding tussen de Zümo en uw mobiele telefoon te verwijderen
2.Schakel de Cardo Scala Rider Q2 in
3.Druk de besturingsknop in en houd deze ingedrukt tot de Cardo Scala Rider Q2 rood en blauw knippert
4.Zoek de Cardo Scala Rider Q2 vanuit de Zümo middels het Bluetooth-menu
5.Nadat deze de Cardo Scala Rider Q2 heeft gevonden, dient u een ''passkey'' in te voeren. Deze code is ''0000''
6.Vervolgens dient u de Zümo te pairen met uw mobiele telefoon. Wanneer dit is gedaan, kunt u telefoneren via de headset

Hier de link met handleiding
http://www.cardowireless.com/files/QGQ2_DUTCH_002.pdf
Succes, ik ben benieuwd!
john s

Bericht door john s »

heb ik allemaal al gedaan, hij blijft de q2 herkennen als telefoon
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie en Communicatie”