ziet er puik uit

Is het even rustig voor MarianGeert schreef: vandaag heb ik 14 stukjes film opgenomen, ben dus nog even aan het stoeien.
Ik weet denk ik al hoe het komt als het over de kwaliteit gaat.Geert schreef:Marcel,
De kwaliteit van de film is op mijn laptop aanmerkelijk beter dan op youtube.
Ik had ook verwacht de de hobbel in de wegen meer trilling in het beeld zouden geven, gelukkig valt dit enorm mee.
De vering speelt wel mee denk ik.
Bruvma schreef: Voor wat meer info over die cam, die ik overigens ook wil gaan halen over een tijdje, vind je op onderstaande link
http://www.videocamerashop.nl/product/1 ... 3goddCsIHQ
Naar mijn idee zijn er maar een paar die geschikt zijn voor op de motor.stxrider schreef: Ik volg de aankopen van Cams met interesse, want zodra het kan wil ik er ook 1
MathijsBruvma schreef:het promo filmpje wat ik gemaakt heb is tot stand gekomen met Vegas Movie Studio HD Platinum 10.0
Hierbij kan ik bijna alle denkbare formaten en kwaliteiten bewerken en ook als HD opslaan (rendering)
ik kan je die software wel regelen hoor, stuur me maar een pm hoe en wat en de volgende toer krijg je hem![]()
ik weet dat Vegas ook gebruikt word in Hollywood voor de trailers snel te editen.Geert schreef:MathijsBruvma schreef:het promo filmpje wat ik gemaakt heb is tot stand gekomen met Vegas Movie Studio HD Platinum 10.0
Hierbij kan ik bijna alle denkbare formaten en kwaliteiten bewerken en ook als HD opslaan (rendering)
ik kan je die software wel regelen hoor, stuur me maar een pm hoe en wat en de volgende toer krijg je hem![]()
Zelf gebruik ik Pinnacle Studio 12.
Dat lijkt toch heel veel op het programma wat jij beschrijft ?