rechterhand
rechterhand
ik krijg last van mijn rechterhand op mijn nt700 hebben meer mensen hier last van?
Re: rechterhand
Hallo Leo, dit vind ik wel een sumiere omschrijving van je klacht. Waardoor komen die klachten, knijp je te hard in de gashandel, verpak je te weinig met je hand??
Ik gebruik voor de lange afstanden een Cramp Buster, een plateautje wat je aan je gashandel klemt en daar rustig je rechter hand op legt zonder om de handgreep heen te grijpen. Werkt perfect, geen last van kramphanden of slaaphanden.
Ik gebruik voor de lange afstanden een Cramp Buster, een plateautje wat je aan je gashandel klemt en daar rustig je rechter hand op legt zonder om de handgreep heen te grijpen. Werkt perfect, geen last van kramphanden of slaaphanden.
- Koen
- Honda Goldwing
Tegen "tintelende" vingers kunnen stuurverhogers ook nog wel 's helpen. Hierover is in verschillende onderwerpen al het een en ander geschreven. Zo ook over bovengenoemde "cramp buster" alleen heette dat topic geloof ik "gasflipper".
Heb 'm zelf ook

Heb 'm zelf ook

Grtz! Koen

-
- Honda NC750X DCT
maakt niet uit hoe het heet
die van mij heet een throttle rocker
als het beessie maar een naam heeft, ja toch ?
die van mij heet een throttle rocker
als het beessie maar een naam heeft, ja toch ?
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,
Jos
Jos
Cramp buster:leowolde schreef:ik krijg last van mijn rechterhand op mijn nt700 hebben meer mensen hier last van?
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...