Vierdaagse

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Gustaf Larson

Vierdaagse

Bericht door Gustaf Larson »

Vanochtend om 7.00uur reed ik de dijk op bij Huissen om via de dijk naar mijn werk te rijden, :D Hele vervelende route zomers :D
en daar zag ik ze alweer lopen! De vierdaagse wandelaars. Ik heb vriendelijk gezwaaid, maardoe mij de brommer maar! De eerste lopers zijn om 4.00 uur vertrokken. pffff lag ik nog in mijn hangmat tussen 2 palmbomen ;)

Nog even mijn schoonzus bellen of ze vanavond op de kinders wil passen, neem ik vrouw (waarschijnlijk onder lichte dwang) mee achterop de brommer naar Nijmegen om het geweldige vuurwerk te kijken.

Voor de mensen die vanavond nog een leuk ritje willen maken:
ik heb veel vuurwerk gezien, maar voor de show in Nijmegen is het ECHT de moeite waard om een stukje te rijden. Tip: parkeren onderaan de brug in Lent, even de uiterwaarden inlopen en je hebt prachtig zicht op de show. En als je te laat bent is er zelfs voor de motor GEEN plaats meer. Met de auto is het een regelrechte ramp, dus dat zou is sowieso maar laten.
Tanja

Re: Vierdaagse

Bericht door Tanja »

tis net ff wat te ver rijden voor mij ;)
Gustaf Larson

Wat is ver? In mijn optiek alles meer dan 900km op 1 dag, vanwege spierpijn. Deze grens trok ik na een rit van 1200km op 1 dag...
Cor
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Cor »

Staan de uiterwaarden niet vol water vanwege de neerslag van de laatste tijd. Beetje ...lig als je in het schemer er in gaat lopen.
Je wordt wel goed verlicht door het vuurwerk.
Is 1200 km ver? Hangt van de route af. Als het alleen over de grote weg is dan valt het mee maar 900 km via binnendoor weggetjes kan je dan aardig opbreken.
Veel plezier vanavond. Ik moet dan nog werken.
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Tanja

Bericht door Tanja »

In de uiterwaarden van de Waal bij het Gelderse Lent is dinsdagochtend een lijk gevonden. Het lichaam is gevonden in de buurt van het parcours van de Nijmeegse Vierdaagse. Wandelaars kunnen de plek echter niet zien, aldus een politiewoordvoerster dinsdag. De politie is bezig met onderzoek

uitkijken waar je loopt dus!
Gustaf Larson

Zal de 'welly's' aandoen!
Jos
Honda NC750X DCT

Bericht door Jos »

veel plezier met je vuurwerk
dat is idd prachtig
ik heb het ook al diverse keren gezien
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,

Jos
Hans V.

Bericht door Hans V. »

Als het vanmiddag redelijk weer is, toeren we nog even naar Nijmegen om de feestelijke sfeer op de Via Gladiola te gaan proeven. Altijd weer een fantastische beleving! :D
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”