Blik op de Weg.
Re: Blik op de Weg.
Uitgangspunt is steeds weer de weggebruiker in beeld brengen die iets niet goed doet. Vaak is dat de te hoge snelheid, inhalen waar dat niet mag, telefoneren tijdens het rijden, enz.
Als het, zoals vorige week, over motorrijders moet gaan, dan hadden ze ook een stel motorrijders in beeld kunnen brengen die rustig aan het toeren zijn en zich aan alle regels hielden. Vervolgens hadden ze een gesprek met bijvoorbeeld een vrouwelijke motorrijder kunnen hebben, of de voorrijder van zo'n groep zijn verhaal kunnen laten vertellen.
Of ze hadden een stel op de motor kunnen volgen die met een tot de grenzen afgeladen motorfiets op vakantie gaat.
Dan lever je een positieve bijdrage met je programma over mobiel Nederland.
Maar zo'n programma is voor de meeste televisiekijkers erg saai. Het trekt veel meer kijkers als ze met een spectaculaire achtervolging beginnen en van daaruit het verhaal verder opbouwen.
Toegegeven, in wegmisbruikers is de camera alleen gericht op weggebruikers die er een potje van maken. Dit in tegenstelling tot BodW, daar probeert men de mens achter de overtreding in beeld te brengen en heeft hij regelmatig een thema-uitzending.
Uitgangspunt blijft toch, ook in BodW, de misdragingen van de weggebruiker.
Als het, zoals vorige week, over motorrijders moet gaan, dan hadden ze ook een stel motorrijders in beeld kunnen brengen die rustig aan het toeren zijn en zich aan alle regels hielden. Vervolgens hadden ze een gesprek met bijvoorbeeld een vrouwelijke motorrijder kunnen hebben, of de voorrijder van zo'n groep zijn verhaal kunnen laten vertellen.
Of ze hadden een stel op de motor kunnen volgen die met een tot de grenzen afgeladen motorfiets op vakantie gaat.
Dan lever je een positieve bijdrage met je programma over mobiel Nederland.
Maar zo'n programma is voor de meeste televisiekijkers erg saai. Het trekt veel meer kijkers als ze met een spectaculaire achtervolging beginnen en van daaruit het verhaal verder opbouwen.
Toegegeven, in wegmisbruikers is de camera alleen gericht op weggebruikers die er een potje van maken. Dit in tegenstelling tot BodW, daar probeert men de mens achter de overtreding in beeld te brengen en heeft hij regelmatig een thema-uitzending.
Uitgangspunt blijft toch, ook in BodW, de misdragingen van de weggebruiker.
Dat zeg jij dat het misschien saai is, maar wat let je deze argumenten naar BopW te sturen..........PA1BEN schreef:Als het, zoals vorige week, over motorrijders moet gaan, dan hadden ze ook een stel motorrijders in beeld kunnen brengen die rustig aan het toeren zijn en zich aan alle regels hielden. Vervolgens hadden ze een gesprek met bijvoorbeeld een vrouwelijke motorrijder kunnen hebben, of de voorrijder van zo'n groep zijn verhaal kunnen laten vertellen.
Dan lever je een positieve bijdrage met je programma over mobiel Nederland..

Daar maken we maar geen woorden meer over vuil.....We houden het hier maar lekker bij motorprogramma'sFreBa schreef:Niet vergeten, hè
Doe eens normaal man
Veel plezier.
Mhg, FreBa

Nee stxrider, ik heb geen enkele behoefte met de programmamaker contact op te nemen.
- Koen
- Honda Goldwing
Gelijk heb je Ben, krijgen we straks een special over "motoren-op-aanhangwagens" (

Grtz! Koen

Hey,
valt er te lachen............
Het zijn wel dingen die spelen onder motorrijders en dan kan het een onderwerp zijn
.
Of weet iedereen hoe hij een motor op een aanhanger moet doen en waar op te letten

Het zijn wel dingen die spelen onder motorrijders en dan kan het een onderwerp zijn

Of weet iedereen hoe hij een motor op een aanhanger moet doen en waar op te letten

Dag,
Vanavond weer een Blik op de Weg.
Er schijn zelfs een ( niet geplande) arrestatie in te zitten.
Mhg, FreBa
Vanavond weer een Blik op de Weg.
Er schijn zelfs een ( niet geplande) arrestatie in te zitten.
Mhg, FreBa
- Koen
- Honda Goldwing
Ehhh, niet te snel erop rijden, want dan vlieg je er weer af. En natuurlijk goed vastzetten, anders kom je de eerste bocht niet eens doorstxrider schreef:Of weet iedereen hoe hij een motor op een aanhanger moet doen en waar op te letten

Grtz! Koen

Vanavond om 22.30 uur komt er weer een aflevering van Blik op de Weg
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Dag,
Vanavond weer een aflevering vna Blik op de Weg.
Een heel bijzondere: er staan geen beelden op van het instorten van het dak van de Grolsch Veste in Enschede van 7 juli jl.
Het team van BodW was toevallig in de buurt en moest helpen met de hulpverlening en moest kruispunten vrijhouden. Volgens Leo de Haas was dat nog een hele klus.
Afijn, als Tukker ga ik zeker kijken.
Mhg, FreBa
Vanavond weer een aflevering vna Blik op de Weg.
Een heel bijzondere: er staan geen beelden op van het instorten van het dak van de Grolsch Veste in Enschede van 7 juli jl.
Het team van BodW was toevallig in de buurt en moest helpen met de hulpverlening en moest kruispunten vrijhouden. Volgens Leo de Haas was dat nog een hele klus.
Afijn, als Tukker ga ik zeker kijken.
Mhg, FreBa
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
We nemen het altijd op en kijken het dan als we tijd hebben.
Ook na ruim 15 jaar ( zo lang alweer?) vind ik het nog steeds een leuk en informatief programma.
Ook na ruim 15 jaar ( zo lang alweer?) vind ik het nog steeds een leuk en informatief programma.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Koen
- Honda Goldwing
Ik benut de mogelijkheden van http://www.uitzendinggemist.nl" opent="in(nieuw);venster; hiervoor 
Vergeet 't altijd op te nemen, maar heb zojuist nog even de laatste 2 afleveringen bekeken.

Vergeet 't altijd op te nemen, maar heb zojuist nog even de laatste 2 afleveringen bekeken.
Grtz! Koen

- bruur
- Suzuki V-Strom
Vanavond in blik op de weg waarschijnlijk motoren.
Als ik de promo moet geloven.
http://www.youtube.com/watch?v=1qXLm3bkyh4" opent="in(nieuw);venster;
Als ik de promo moet geloven.
http://www.youtube.com/watch?v=1qXLm3bkyh4" opent="in(nieuw);venster;
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Dag,
Dat heb ik ook zo begrepen: vanavond de motorspecial.
Ik kan helaas niet direct kijken, feestje vanavond; het wordt dus opnemen.
Mhg, FreBa
Dat heb ik ook zo begrepen: vanavond de motorspecial.
Ik kan helaas niet direct kijken, feestje vanavond; het wordt dus opnemen.
Mhg, FreBa
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Met een Deauville, iemand van hier???

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
- MrSkippy
- Motorloos
Die gedachte kwam ook bij mij op...
Laatst gewijzigd door Stephan op 09 dec 2011, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.

.

In dat geval lijkt Blik op de Weg toch het juiste programma om als achtergrondbehangetje aan te zetten.
Twee zielen, één hobby.
Twee zielen, één hobby.

Morgen jubileumuitzending Blik op de Weg op Nederland 1 om 22:25 uur.
- Koen
- Honda Goldwing
Die heb ik gemist dan... ik zag een vooraankondiging gisteren op TV.
Beter gezegd: ik hoorde het want ik zat met mijn rug naar de TV en mijn neus naar dit beeldscherm (PC).
Beter gezegd: ik hoorde het want ik zat met mijn rug naar de TV en mijn neus naar dit beeldscherm (PC).
- Koen
- Honda Goldwing
Hier een link naar de uitzending "20 jaar Blik op de Weg".
Maar ik zag inderdaad dat er vanavond (nog? ook?) een jubileumuitzending is...
Maar ik zag inderdaad dat er vanavond (nog? ook?) een jubileumuitzending is...
Grtz! Koen

- Koen
- Honda Goldwing
Vond dat fragment ook wel mooi dat die knul op z'n brommertje probeert motoragent "Sjarl" voor te blijven. Eindigt in de greppel en krijgt nog even fijntjes toegebeten:"Als ik zeg stop, dan stop jij, begrepen?" "Ja meneer..." Grote stoere knul werd eventjes heel klein... 

Grtz! Koen

Anno 2011 krijg je dan of een grote bek, een klap, of erger.
Of een combinatie van één van bovenstaanden.
Leuk was ook het commentaar van Leo de Haas: "Niet bij Sjarl, die is zo'n beetje geboren met een motor tussen zijn benen."
Of woorden van gelijke strekking
Of een combinatie van één van bovenstaanden.
Leuk was ook het commentaar van Leo de Haas: "Niet bij Sjarl, die is zo'n beetje geboren met een motor tussen zijn benen."
Of woorden van gelijke strekking

Dag,
Daar gaan we weer: vanavond Ned1 22.20 uur weer een aflevering van BodW.
Ik ga kijken!
Mhg, FreBa
Daar gaan we weer: vanavond Ned1 22.20 uur weer een aflevering van BodW.
Ik ga kijken!
Mhg, FreBa
Dag,
Daar gaan we weer:
Vanavond Ned1 22.20 uur Blik op de Weg
Mhg, FreBa
Daar gaan we weer:
Vanavond Ned1 22.20 uur Blik op de Weg
Mhg, FreBa