Ik laat mijn motor uit mijn handen vallen.
Schade, een kapotte kuipruit.

En ik altijd maar denken, zoiets overkomt mij niet!
Dus wel.

Dat viel inderdaad niet mee, dat is zwaarder dan ik dacht.Stephan schreef: ...het zal overigens nog een hele klus zijn geweest om de Pan weer recht op z'n wielen te krijgen?
Ik heb ooit (lang voordat ik zelf motor reed) een keer een gevallen motor rechtop getild. Was de motor van m'n schoonvader, ik was bij m'n vriendin thuis en die ging wat uit de schuur pakken. Blijkbaar raakte ze daarbij de motor, die omviel. Zij lag half onder de motor, dus ik ben erheen gerend en binnen no-time stond dat ding weer rechtop. Heb alleen achteraf werkelijk geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen...Frank schreef:Dat viel inderdaad niet mee, dat is zwaarder dan ik dacht.Stephan schreef: ...het zal overigens nog een hele klus zijn geweest om de Pan weer recht op z'n wielen te krijgen?
Toverwoord is adrenaline, dan vergeet je alles en denk je niet na of je dat kunt tillen. Volgens mij had je daarna best spierpijn indien het echt zwaar wasKoen schreef: Ik heb ooit (lang voordat ik zelf motor reed) een keer een gevallen motor rechtop getild. Was de motor van m'n schoonvader, ik was bij m'n vriendin thuis en die ging wat uit de schuur pakken. Blijkbaar raakte ze daarbij de motor, die omviel. Zij lag half onder de motor, dus ik ben erheen gerend en binnen no-time stond dat ding weer rechtop. Heb alleen achteraf werkelijk geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen...
In elk geval niet op de hierboven zo gedetailleerd gedemonstreerde methode, daar was geen ruimte voor (en geen tijd).
Dus het moraal van je verhaal: zoiets schept een band voor het leven?Cor schreef:Frank,
De deuk in je imago blijf je nog wel even houden. Ik ben net over die van mij heen. Mijn schoonzoon had ook een probleempje toen hij de 1e keer bij ons kwam.
Zijn fiets viel om tegen onze (toen net nieuwe) auto. Mijn dochter zei dat hij het maar gelijk even tegen mij moest vertellen.
Nadat hij klaar was stuurde ik hem naar mijn vrouw om het nog een keer te vertellen want het was haar auto![]()
.
Hij is er overheen gegroeid en nog steeds in de familie.
BertG schreef:Frank,
De deuk in je imago blijf je nog wel even houden. Ik ben net over die van mij heen. Mijn schoonzoon had ook een probleempje toen hij de 1e keer bij ons kwam.
Zijn fiets viel om tegen onze (toen net nieuwe) auto. Mijn dochter zei dat hij het maar gelijk even tegen mij moest vertellen. Nadat hij klaar was stuurde ik hem naar mijn vrouw om het nog een keer te vertellen want het was haar auto![]()
.
Hij is er overheen gegroeid en nog steeds in de familie.