Ze zijn er helaas in overvloed. De "scheurijzers" die het zo nodig vinden om met hun ongehoorde rijgedrag de mooie wegen, waar ook wij graag rijden, onveilig te maken. Daarbij lopen we ook nog eens de kans dat die mooie wegen voor motorrijders gesloten worden verklaard vanwege het rijgedrag van "onze gemotoriseerde vrienden".
Kom je deze "vrienden" tegen, dan kun je dat hier melden.
Scheurijzers
-
- Motorloos
Scheurijzers
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

- Koen
- Honda Goldwing
Re: Scheurijzers
Ed,
wat is hier de bedoeling van
?
Gaan we kentekens en locaties verzamelen (wordt lastig om bij een groepje scheurijzers de kentekens te onthouden, ze zijn vaak maar zo kort in beeld
)?
En als we gegevens hebben, wat dan? Is daar vervolgens iets (zoals wat?) mee te doen?

wat is hier de bedoeling van

Gaan we kentekens en locaties verzamelen (wordt lastig om bij een groepje scheurijzers de kentekens te onthouden, ze zijn vaak maar zo kort in beeld

En als we gegevens hebben, wat dan? Is daar vervolgens iets (zoals wat?) mee te doen?

Grtz! Koen

- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
Volgens mij wordt het een soort onderwerp als "Deauville gespot" maar nu m.b.t. scheurijzers.
Eigenlijk een onderwerp "Scheurijzer gespot" dus
Eigenlijk een onderwerp "Scheurijzer gespot" dus

Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
-
- Motorloos
Je kunt hier lekker je gal spuwen 

Groetjes,
Ed
Ed

-
- Honda NC750X DCT
dat soort asocialen blijf je altijd houden
dat is nu eenmaal zo
dat is nu eenmaal zo
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,
Jos
Jos
- Geert
- Honda CBF600S
Ik hoorde vandaag op mijn werk van een toerrijder dat er weer een paar stukken rivierdijkjes (ik begreep van de lekdijk) zijn afgesloten voor motorrijders, dan kan naar mijn idee 2 oorzaken hebben:
1- scheurijzers
2- knallende harley's.
1- scheurijzers
2- knallende harley's.
Groetjes
Geert
& Marian
Geert

Zag er vandaag nog 1, zo'n knalgeel-zwarte Fireblade 954 RR met een niet originele pijp en een 50-er erop...
oh, het was mijn eigen vader...
Hoe komt het toch dat ik helemaal NIETS met racers heb?
oh, het was mijn eigen vader...

Hoe komt het toch dat ik helemaal NIETS met racers heb?
Ed Vissers schreef:Ze zijn er helaas in overvloed. De "scheurijzers" die het zo nodig vinden om met hun ongehoorde rijgedrag de mooie wegen, waar ook wij graag rijden, onveilig te maken. Daarbij lopen we ook nog eens de kans dat die mooie wegen voor motorrijders gesloten worden verklaard vanwege het rijgedrag van "onze gemotoriseerde vrienden".
Kom je deze "vrienden" tegen, dan kun je dat hier melden.

Wat dacht je van onze choppervrienden die met een gangetje van 50km p/uur over de dijk tokkelen en net voor een bocht het gas open draaien! Weet je hoeveel db je dan hoort als je aan de lekdijk in de tuin zit. Dat is ook een factor. Trouwens ook niet iedereen over 1 kam scheren............ hoewel de verleiding van die jongens / meisjes groot is. Het is altijd een kleine groep die het veroorzaakt op de hele groep. Ken ook andere typen motoren die net zo hard over die dijk gaan (ook Deauville + Panrijders

Onzinnig onderwerp slotje