Daar ik niet precies weet waar ik deze vraag eigenlijk hoor te stellen ......... gooi ik hem in de groep

(Heb reeds hier voorschot geplaatst vwb bestandsformaten zodat iedereen hem in principe kan gebruiken/omzetten voor eigen Truus => http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... 924#p60924" opent="in(nieuw);venster; )
Ik ben gisteren ff creatief bezig geweest in/met Tyre en heb, naar mijn idee, een mooie

(Bekeken in Google Earth lijkt hij mij tenminste erg mooi => moet hem nog in echie uitproberen)
Mijn "probleem" is echter dat ik niet weet wat de meest ideale etappelengte/-duur is tussen "de grote rustmomenten van start-lunch-finish" => maw wanneer plan je extra peuken-/plas/stretch pauze in?
In mijn "3 Provinciën Route", met totale rij-tijd van ong 3uur en 10 minuten, heb ik lunch-adres ingepland na ong 65 minuten rijden => ong 40 minuten rijden tot peuk/plas/drinkpauze => weer ong 45 minuten rijden tot peuk/plaspauze/drinkpauze => ong 40 minuten rijden tot eindpunt.
(Alle "rustpunten" zijn in het weekend, vanaf 11.00 uur, open voor hapje en drankje en liggen op mooie locatie incl terras en parkeerplaats)
PS 1) Indien iemand m'n route wil checken op fouten of verbeterpunten => elke vorm van hulp is welkom zodat volgende project enkel beter kan worden

PS 2) Zo ziet de route er in Tyre uit: