NO HYBRID FOR ME!Cor schreef:Zuinigheid met de auto.
Mijn geweldige landjacht rijdt tussen de 1:7,5 en 1:8,5!
NO HYBRID FOR ME!Cor schreef:Zuinigheid met de auto.
Nee, met water in je tank ben jij degene die looptGustaf Larson schreef:Hebben ze het soortelijk gewicht van water aangehouden, maar volgens mij loopt mijn brommer daar niet op.
ik ga je nu al vertellen dat je GPS niet de accurate afstand zal vermelden! Het verschil tussen de km-teller en de GPS zal >10km zijn schat ik........ Eigenlijk is het alleen maar objectief te meten op een circuit, zonder dat elementen van buiten zoals stoplichten en kruisingen invloed hebben op het aantal gereden km's.Cor schreef: Marcel gaat kijken en bijhouden hoeveel kilometers hij rijdt met zijn Garmin, hoeveel zijn kilometerteller dan heeft aangegeven, nadat zijn benzinemeter in het rode vlak komt 60 km erbij en ondertussen tankt hij hem helemaal leeg om te kijken of zijn tank inderdaad 20 liter kan hebben..
Marcel schreef:Correct me if I'm wrong, maar euh...die meter is dus niet zuiver genoeg en geeft slechts een indicatie.
Ah als jij het 'lek' boven hebt dan zou ik mijn motor solo op pad sturen, lekker zuinig.Koen schreef:Ik ben zelf blijkbaar meer een windvanger dan een windgeleider