Verdwijnt de Honda Deauville eerstdaags uit het gamma?
- Catbustingdog
- Motorloos
Verdwijnt de Honda Deauville eerstdaags uit het gamma?
Blijkbaar is de lieve vrede tussen Honda en de Franse stad Deauville vertroebeld /
http://www.demotorsite.be/content/honda ... verwikkeld" opent="in(nieuw);venster;
http://www.demotorsite.be/content/honda ... verwikkeld" opent="in(nieuw);venster;
sportieve groet 
Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!

Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
Re: Verdwijnt de Honda Deauville eerstdaags uit het gamma?
Tja, dan moet Honda de specificaties maar b'tje aanpassen (zie ander topic) om het model te upgraden en die machine bv "Honda Buffalo" gaan noemen 
De naam vh beestje mogen ze van mij veranderen .............. zolang het toerbuffeltje maar leverbaar blijft
Altijd beter dan naam laten bestaan en er slechter model onder te gaan verkopen

De naam vh beestje mogen ze van mij veranderen .............. zolang het toerbuffeltje maar leverbaar blijft

Altijd beter dan naam laten bestaan en er slechter model onder te gaan verkopen

- Koen
- Honda Goldwing
Ach, als dit model voortaan doorgaat onder de naam Honda NT700V ipv Deauville zal het er echt niet minder om rijden.
Ik vraag me wel af wanner de firma BK of Tefal gaan bakkeleien om de naam Pan...
Ik vraag me wel af wanner de firma BK of Tefal gaan bakkeleien om de naam Pan...
Grtz! Koen

-
- BMW R1150RT
@Koen
pan

Time flies when I drive my Honda Deauville.
-
- Triumph Trophy SE
Of de jongens Jolink en Lovink Honda gaan aanklagen vanwege de naam Crosstourer en Crossrunner. Maar dan alleen de zwarte modellen!
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Wat was er sowieso mis met de naam NTV ???
En anders noemen we hem toch gewoon PAN EUROPEAN LIGHT ?
En anders noemen we hem toch gewoon PAN EUROPEAN LIGHT ?
Of de Pan Benelux
Misschien dat Tefal of vetfabrikant wel wil sponsoren => Tefal Pan cq Frituur Pan

Misschien dat Tefal of vetfabrikant wel wil sponsoren => Tefal Pan cq Frituur Pan

Als de Fransen moeilijk doen, dan verzinnen we toch gewoon een nieuwe naam ?
De Honda AMSTERDAM bijvoorbeeld. Dan kan Honda ook meteen van de gelegenheid gebruik maken om dit model flink te verjongen, meer Amsterdams te maken. Volgens mij heeft Amstedam meer naamsbekendheid in de wereld dan Deauville. Ik heb trouwens gegoogled op de stad Deauville. Het is een stad van niks, een beetje toerisme en lekker weer, da's alles. Heb nooit begrepen waarom Honda net dit ene model de naam van een Franse stad heeft meegegeven. Als je de belangrijkheid van de stad Deauville zou vergelijken met een stad in Nederland, dan kom je uit op Breda o.i.d. Maar de Honda BREDA klinkt niet zo lekker. Misschien hebben anderen een leuker voorstel voor een nieuwe naam ? Ben benieuwd.
De Honda AMSTERDAM bijvoorbeeld. Dan kan Honda ook meteen van de gelegenheid gebruik maken om dit model flink te verjongen, meer Amsterdams te maken. Volgens mij heeft Amstedam meer naamsbekendheid in de wereld dan Deauville. Ik heb trouwens gegoogled op de stad Deauville. Het is een stad van niks, een beetje toerisme en lekker weer, da's alles. Heb nooit begrepen waarom Honda net dit ene model de naam van een Franse stad heeft meegegeven. Als je de belangrijkheid van de stad Deauville zou vergelijken met een stad in Nederland, dan kom je uit op Breda o.i.d. Maar de Honda BREDA klinkt niet zo lekker. Misschien hebben anderen een leuker voorstel voor een nieuwe naam ? Ben benieuwd.
- Hans van D
- Motorloos
Honda Tietjerksteradeel misschien 

Groeten,
Hans
Ik reed op een groene NT650V van 2002.
Hans
Ik reed op een groene NT650V van 2002.
Honda ST700V Pan-Amsterdam ???? 

Hoho.... geen Honda ST700V Pan-Amsterdam..... een Pan is er al lang als Pan European....
Honda NT700V Brighton
Gewoon aan de andere kant van de sloot t.o.v. Deauville...
Gewoon aan de andere kant van de sloot t.o.v. Deauville...
Honda NT700VA European Coast, waarbij het ook een 750/800/900 cc mag worden MITS het V2 blijft ................. met misschien een 6-bak