Dodelijk ongeval Frankrijk 18/9
Op het GS forum staat onderstaand vervelend bericht met daarbij het verzoek om dit ook op andere forum's te plaatsen.
Op 7 september ben ik samen met 2 vrienden vertrokken op een motorreis voor 2 weken.
Op dinsdag 18 september sloeg het noodlot toe en kwam Siegfried (1 van mijn 2 medereizigers) bij een ongeval om het leven.
Het ongeval gebeurde nabij Saint-Etienne-De-Tinée op de D2205 (de aanloop naar de klim van de Col de la Bonnette)
Op het moment van het ongeval reden een groep motorrijders met nederlandse nummerplaat vlak achter Siegfried. De groep is gestopt en na enige tijd doorgereden.
Daar zij vlak achter Siegfried reden, ben ik in de veronderstelling dat zij misschien hebben kunnen zien hoe alles is gebeurd.
Mocht iemand van die groep dit bericht lezen, zou ik het ten zeerste op prijs stellen mochten ze met mij contact op nemen.
Dank bij voorbaat.
Vanhessche Dominique
vanhessche.dominique@telenet.be
+32 477 561056
dodelijk ongeval frankrijk 18/9
- bruur
- Suzuki V-Strom
dodelijk ongeval frankrijk 18/9
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Re: dodelijk ongeval frankrijk 18/9
Ik heb het ook op het motor-forum gelezen. Dus het wordt goed opgepakt om de nederlanders te vinden.
@Bruur: je onderschrift is bij dit bericht pijnlijk van toepassing
@Bruur: je onderschrift is bij dit bericht pijnlijk van toepassing

Re: dodelijk ongeval frankrijk 18/9
Het schijnt dat er vier Nederlandse motorrijders met Dominique contact hebben opgenomen omdat zij mogelijk de bedoelde motorrijders waren.