Tja, goed dat het verstand soms voorrang neemt.

Zal niet goedkoop geweest zijn.
Ik heb ook wel eens discussies met collega's die dingen beweren waarvan ik denk hoe kom je erop.
(Niet stoppen voor geel zou een strafbaar feit zijn

Dat feit staat echter niet in een feitenboekje)
Of als je als agenten samen iets ziet dat de een denkt: even aanspreken terwijl de ander het stoom uit zijn oren heeft lopen.
En dan zeg ik niet wie van de twee ik dan ben
Maar eerlijk is eerlijk: beide rollen heb ik wel eens vervult in afzonderlijke gebeurtenissen.
Komt toch meer emotie bij kijken dan je soms denkt

.
Rode kruizen zijn sowiezo onbetrouwbaar.
Net als agenten die het rode verkeerslicht zelf niet zagen maar e.e.a. beredeneren aan de overige lichten.
Er vanuitgaande dat die altijd waterdicht zijn. Nou ik ken 1 kruising waar als ik groen krijg de oprit vd parallelrijbaan net oranje krijgt.
klik voor vergroting
Ik heb wel eens op de flyover van het Kethelplein gestaan, die van de A20 (uit de richting van de A16) naar de A13.
Daar was een motor uit de bocht gevlogen en om die reden 'stonden de kruizen er op mijn verzoek in'.
Maar de ene na de andere auto bleef doorkomen over de buitenste rijstrook (rijstrook 1 voor intimi).
Dus assistentie gevraagd van een 2e voertuig om aan het begin van de fly-over positie in te nemen om met het voertuig af te schermen.
Wat bleek. Die collega's zagen waarom de auto's doorkwamen: Niet alle kruizen stonden aan.