Motorbladen

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
anjo

Motorbladen

Bericht door anjo »

Hoi allemaal,

Ik zit erover te denken om een abonnement te nemen op een motorblad, maar de grote vraag is dan: welke?
Waarschijnlijk zit hier wel voldoende kennis op het forum om de verschillen tussen de verschillende bladen te inventariseren, zodat ik een keuze kan maken die ergens op gebaseerd is. Dus alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen.
jack-f

Re: Motorbladen

Bericht door jack-f »

Hallo Anjo, deze vraag heb ik in het verleden hier ook al eens gesteld. Heb eerst diverse motorbladen in de losse verkoop gekocht om wat vergelijk materiaal te hebben. Daar de motorracerij mij niet interesseert en veel van de motorbladen daar toch redelijk tot veel aandacht aan geven ben ik blijven hangen en een abo genomen op Promotor van de ANWB. Meer gericht op toerrijders en testen en behandelen ook de technisch punten van motoren. Geen racetoestanden. :b
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Ik heb een abonnement op Moto73, leuke artikelen over toeren en allerlei motoren en nieuwtjes, maar zoals Jack al noemde ook redelijk wat over racerij en cross wat me veel minder interesseert.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Jos
Honda NC750X DCT

Bericht door Jos »

Ik ben destijds ook bij de Promotor uitgekomen en heb nog steeds een abonnement.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,

Jos
Hans V.

Bericht door Hans V. »

Heb nu een abonnement op Promotor (omdat dat voordelig was met ING-rentepunten), maar ik lees ook wel eens Motor Magazine.
(Heb in MotorMagazine zelf ook een kolom mogen vullen in het decembernummer van 2012) :-)
Promotor is best een goed blad. En het komt niet té vaak (10 maal per jaar)
Motor73 en MotorMagazine zijn van dezelfde uitgever, maar de eerstgenoemde besteedt iets meer aandacht aan de racerij.
Henk Engberts
BMW R1150RT

Bericht door Henk Engberts »

Ik lees samen met een goede kennis van mij Motoplus en Promotor. Verder ben ik lid van de KNMV en krijg ik het clubblad Grip per kwartaal op mijn deurmat. :brrr
Time flies when I drive my Honda Deauville.
jouke breitsma

Bericht door jouke breitsma »

Goeiemorgen,

Het aantrekkelijke o.a.van MOTO"73 vind ik het feit,
dat je iedere 14 dagen een motorblad in de post hebt,
dit in tegenstelling met PROMOTOR,wat overigens ook
wel een leuk blad is.

Groet, jouke, :brm
Catbustingdog
Motorloos

Bericht door Catbustingdog »

Ik heb een abonnement op promotor, en tevens op motoren en toerisme.
Het abonnement op promotor laat ik aflopen dit tijdschrift is helemaal niet slecht, maar kan echt wel niet tegen motoren en toerisme op.
Persoonlijk vind ik niet alleen de artikelen maar ook de foto's en de lay out en het blad op zich gewoon beter!
sportieve groet :blg
Noël

Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
Ed Vissers
Motorloos

Bericht door Ed Vissers »

Bij mij loopt promotor dit jaar ook af.
Daar komt niet iets anders voor terug :)
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”