Bijspijkeren navigatietechniek
-
- Harley Davidson Sport Glide
Re: Bijspijkeren navigatietechniek
vrijdagavond of zaterdag zondag maakt me niet uit
Ik kan nu 2x lid worden van de HDC 

-
gisteren weer een mooie toerrit gereden de openings rit van de HDC
de week voor flink de de navi bezig geweest en ja wel de route stond erin en
het werkt ook nog eens goed ook . hopelijk lukt het ook de volgende keren
want dat was mijn grootste probleem om de routes er goed en werkend erin te krijgen
en zie aldoene leert men en komt het toch goed
de week voor flink de de navi bezig geweest en ja wel de route stond erin en
het werkt ook nog eens goed ook . hopelijk lukt het ook de volgende keren
want dat was mijn grootste probleem om de routes er goed en werkend erin te krijgen
en zie aldoene leert men en komt het toch goed

Voor mij is het afhankelijk van mijn diensten. Maar ik ben al redelijk bedreven in de GPS. Ik heb jarenlang met de SPIII gereden.Koen schreef: Ik weet niet of iedereen die hierboven bezig is geweest met suggesties voor locaties e.d. ook interesse heeft om deel te nemen, maar ik ga er gemakshalve maar even van uit van welIn dat geval heb ik een (?) achter de naam gezet.
Deelnemers/belangstellenden:
Eric (Mr. RiP)
Koen
Barend
M@rcel
Cor (?)
Jeroen (ikkieman) (?)
Arno (stxrider) (?)
Dolf (takeldoos) (?)
Totaal: 8 deelnemers
Cursusleider: Jaap-Hein (MrSkippy)
Als ik me niet vergis dan hebben we zo ongeveer een geografische verdeling van driekwart Nederland, dus qua locatie wordt het een lastige...
We hebben Friesland (1x), West-Brabant (2x), Zuid-Holland (3x), Noord-Holland (1x), Gelderland (1x).
Mijn voorstel zou zijn om een locatie te zoeken ergens in Zuid-Holland of in het gebied tussen Zuid- en Noord-Holland.Ik ben daar niet zo bekend. Iemand suggesties?
Met betrekking moet de locatie moet niet kijken waar de meeste vandaan komen maar ook de eenling (friesland). Misschien het middelpunt bepalen van alle pins bepalen?
Het is goed dat je zelf al een keer bezig bent geweest, want dan weet je ook met watMrRiP schreef:want dat was mijn grootste probleem om de routes er goed en werkend erin te krijgen en zie aldoene leert men en komt het toch goed

-
terug kijken in het jaar merk ik dat het werken met de navi nu wel goed gaat wel wat aanloop probleempjes gehad
maar nu zie ik toch dat het goed gaat ook na advies van diverse mensen komt het allemaal best wel goed
op naar het volgende jaar om weer relaxter te rijden met een goed werkende navi
bedank alle die me hierbij geholpen heeft
tot het volgend jaar
maar nu zie ik toch dat het goed gaat ook na advies van diverse mensen komt het allemaal best wel goed
op naar het volgende jaar om weer relaxter te rijden met een goed werkende navi
bedank alle die me hierbij geholpen heeft

tot het volgend jaar