Dat is nog eens een aangename verrassing!

Klopt, dat is een module die er achteraf op/in is gebouwd. Persoonlijk vind ik dit systeem in de praktijk slecht functioneren. Als ik bij een rotonde driekwart ga, knipper ik naar links. Bij het verlaten van de rotonde wil ik dan dus naar rechts knipperen, maar met zo'n module op m'n fiets zou ik dan alarmlichten hebben.ardew schreef:Ik moet de knipperlichtschakelaar even snel naar rechts en dan naar links doen en dan gaan de gevarenlichten branden.
Volgens mij is dat een aftermarket systeem...
Ik ga toch naar links? Dan mag iedereen dat weten.BertG schreef:Moet je ook maar niet naar links richting aangeven op een rotonde.
De link naar de WIKI was niet correct Frank, je bedoelde waarschijnlijk deze:Frank schreef:Zie de WIKI
Bij het naderen van de rotonde kan er, als er moet worden voorgesorteerd, met de richtingaanwijzer aangeven worden wat de intenties zijn.Koen schreef:Ik ga toch naar links? Dan mag iedereen dat weten.BertG schreef:Moet je ook maar niet naar links richting aangeven op een rotonde.
Die pagina is nog onder constructie. We zitten nog te wachten op de bijbehorende foto's.....(indien die er zijn).Hans V. schreef:De link naar de WIKI was niet correct Frank, je bedoelde waarschijnlijk deze:Frank schreef:Zie de WIKI
http://honda-deauville-wiki.nl/index.ph ... atie_maken
Het hoeft dus niet én het is niet verplichtde Rijksoverheid schreef:"Richting aangeven op een rotonde
Bij het naderen en oprijden van een rotonde hoeft u geen richting aan te geven. Ook als u de weg volgt op de rotonde is het niet verplicht naar links richting aan te geven."
ardew schreef:Ik heb het ook zo geleerd.
Frank schreef:Op een 650 zit standaard geen alarmlicht installatie.
Dit kan ik er later natuurlijk altijd voor je opmaken.
en voor wat betreft het richting aangeven op de rotonde..Missy schreef:![]()