Hallo Deauvillers!
Ik zie op smoelenboek (fb) leuke rit foto's voorbij komen!
Ik dacht even een update te doen: Mijn rechterarm is uit het gips! Hoihoi!
Alleen jammer dat het bot nog niet goed geheeld is... wel weefsel te zien maar nog geen verbening, aldus de chirurg. Dus moet errug voorzichtig doen en nog 5 weken met mijn botgroeistimulatieapparaatje blijven lopen. Op overgrote deel van de breuken in mijn onderarm is botgroei te zien maar er blijft een probleemgebied over, ondanks dat is een risicovolle operatie nu wel eindelijk afgewend.
Voorspelling van de chirurg is dat het nog wel 6 maanden kan duren voordat het weer redelijk gaat. En redelijk is dan bruikbaar maar niet de 100% die ik had.
Links gaat inmiddels heel goed, moet ook wel want die heeft alle functies over moeten nemen sinds deze uit gips is.
Ik wel erg blij want en geen operatie EN IK 'MAG' NU WEER AUTORIJDEN! Bussen en treinen zijn Godzijdank verleden tijd. Alleen moeite met de 3e en 5e versnelling. (maar die heb je niet per sé nodig

of anders lukt het me nog wel met links

)
Ook eindelijk afgelopen week kunnen beginnen bij revalidatiecentrum Groot Klimmendaal. Dat heeft erg lang geduurd voordat ik via allerlei gesprekken daadwerkelijk een afspraak had, maar nu gaat er een heel team zich met mij bezighouden ( je zou er verlegen van worden)
Nou luitjes, rij voorzichtig, geniet ook voor mij van de wind in je snuit, en pas op voor bomen