Zesde vestiging Waypoint
- Marcel
- Honda NT700VA
- Berichten: 14356
- Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
- Locatie: Oegstgeest (NL)
- Contacteer:
Zesde vestiging Waypoint
Geen reclame maar handig om te weten:
Waypoint opent in het voorjaar van 2014 een zesde vestiging in Hilversum.
Zie:http://www.gps.nl/6e_locatie.html
Waypoint opent in het voorjaar van 2014 een zesde vestiging in Hilversum.
Zie:http://www.gps.nl/6e_locatie.html
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6360
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Re: Zesde vestiging Waypoint
Goed nieuws. Hopen dat ze op een gegeven moment Zuid West Nederland ook ontdekken. Dichtstbijzijnde vestiging is vooralsnog bijna 80 km. rijden. Dat mag wel wat minder van mij 

Grtz! Koen




- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6360
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Re: Zesde vestiging Waypoint
Gisteren weer 's een paar uurtjes vrij genomen en een ritje van 160 km. gemaakt om bij Waypoint in Moordrecht m'n Zümo op te halen. Vorige keer stond ik er voor niks omdat de technische dienst het euvel zogenaamd gerepareerd had terwijl er niets gebeurd was (en ze het toestel dus ook niet getest hadden). Dat was me met m'n headset ook al twee keer gebeurd, ze laten snel weten dat iets "gerepareerd" is maar als je dan in de winkel bent blijkt het toch niet te kloppen. Erg irritant als je daar 160 km. voor moet rijden.
Maar nu ging het om een nieuw toestel, omruilvoorstel vanuit Garmin. Ik heb er twintig meter mee gereden, ben toen omgedraaid en heb 'm weer ingeleverd. Het touchscreen zat los en bobbelde, erg irritant om naar te kijken en zeker niet zoals het hoort bij een nieuw toestel. Bovendien ook iets wat direct zichtbaar was, dus geconstateerd had kunnen worden voordat ze me die rit lieten maken. Daarnaast bleek dat de tijdsinstellingen niet in het geheugen bleven staan. Elke keer dat het toestel werd opgestart stond de tijd weer anders.
Nu gaat Waypoint de nieuwe Zümo weer laten omruilen voor een andere nieuwe en die sturen ze dan per post op. Hopen dat die dan wel goed is, anders moet ik alsnog de rit gaan maken. En daar ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee nu.
Waypoint heeft een goede naam qua service, dat heeft voor mij de doorslag gegeven om alles daar te kopen (ondanks de grote afstand en de hogere prijs). Maar die goede naam krijgt wel knauwen met zulke acties.
Maar nu ging het om een nieuw toestel, omruilvoorstel vanuit Garmin. Ik heb er twintig meter mee gereden, ben toen omgedraaid en heb 'm weer ingeleverd. Het touchscreen zat los en bobbelde, erg irritant om naar te kijken en zeker niet zoals het hoort bij een nieuw toestel. Bovendien ook iets wat direct zichtbaar was, dus geconstateerd had kunnen worden voordat ze me die rit lieten maken. Daarnaast bleek dat de tijdsinstellingen niet in het geheugen bleven staan. Elke keer dat het toestel werd opgestart stond de tijd weer anders.
Nu gaat Waypoint de nieuwe Zümo weer laten omruilen voor een andere nieuwe en die sturen ze dan per post op. Hopen dat die dan wel goed is, anders moet ik alsnog de rit gaan maken. En daar ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee nu.
Waypoint heeft een goede naam qua service, dat heeft voor mij de doorslag gegeven om alles daar te kopen (ondanks de grote afstand en de hogere prijs). Maar die goede naam krijgt wel knauwen met zulke acties.
Grtz! Koen




-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7201
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Zesde vestiging Waypoint
Niet heel netjes inderdaad. Je zou bijna een compleet nieuwe zumo halen om maar van het gedoe af te zijn en zeker te weten dat het goed zit. Maar ja, da's dan weer een bult centjes extra.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Frank
- Honda ST1300
- Berichten: 7260
- Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
- Locatie: Strijen (NL)
- Contacteer:
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7201
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Zesde vestiging Waypoint
Dan haal je m niet bij waypoint maar bij motozoom of zoiets.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6360
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Re: Zesde vestiging Waypoint
Als Waypoint een toestel niet kan repareren, gaat het naar Garmin. Die hanteren als regel dat zij geen reparaties doen, maar omruilen voor een nieuw toestel (met bijbetaling, hoogte daarvan is afhankelijk van hoe lang je het toestel al hebt gebruikt).
Ik heb dus een bedrag bijbetaald om nu een nieuwe te krijgen. Maar dan neem ik geen genoegen met een nieuw apparaat wat niet goed is.
Het gaat mij er meer om dat Waypoint me nu 2x daarheen heeft laten komen voor niks, terwijl ze al van tevoren hadden kunnen weten dat ik voor niks zou komen. Blijkbaar bekijken ze binnenkomende goederen ter omruiling of na reparatie niet voordat ze de klant uitnodigen om het op te komen halen. Met de headset is me dat ook al 2x gebeurd, dus het wordt me een beetje teveel van het goede.
Als ik iets zou laten repareren dan zou ik toch zelf willen weten of het goed werkt voordat ik de klant laat komen. Zeker als je weet dat die klant er een heel eind voor moet rijden.
Ik heb dus een bedrag bijbetaald om nu een nieuwe te krijgen. Maar dan neem ik geen genoegen met een nieuw apparaat wat niet goed is.
Het gaat mij er meer om dat Waypoint me nu 2x daarheen heeft laten komen voor niks, terwijl ze al van tevoren hadden kunnen weten dat ik voor niks zou komen. Blijkbaar bekijken ze binnenkomende goederen ter omruiling of na reparatie niet voordat ze de klant uitnodigen om het op te komen halen. Met de headset is me dat ook al 2x gebeurd, dus het wordt me een beetje teveel van het goede.
Als ik iets zou laten repareren dan zou ik toch zelf willen weten of het goed werkt voordat ik de klant laat komen. Zeker als je weet dat die klant er een heel eind voor moet rijden.
Grtz! Koen




-
- Motorloos
- Berichten: 7378
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
- Locatie: NL
Re: Zesde vestiging Waypoint
Ik neem aan dat je aan Waypoint hebt gemeld dat ze je 2 keer voor niets hebben laten rijden.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6360
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6360
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Re: Zesde vestiging Waypoint
Vandaag maar weer 's gebeld, we zijn immers bijna een week verder. In Moordrecht wisten ze niets te vertellen, ik moest maar even de technische dienst in Notter bellen.
Die dus gebeld, "tja, dat toestel moesten we doorsturen naar de fabrikant. Het kan een week of 4 duren voor we meer weten."
En dan te bedenken dat het toestel eigenlijk prima functioneerde, alleen gaf ie geen geluid via de kabel van de motorsteun.
Nu zit ik al een hele maand zonder, ben € 170,00 armer plus mogelijk duurt het nóg een maand voordat er een vervangend toestel wordt geleverd.

Die dus gebeld, "tja, dat toestel moesten we doorsturen naar de fabrikant. Het kan een week of 4 duren voor we meer weten."



En dan te bedenken dat het toestel eigenlijk prima functioneerde, alleen gaf ie geen geluid via de kabel van de motorsteun.
Nu zit ik al een hele maand zonder, ben € 170,00 armer plus mogelijk duurt het nóg een maand voordat er een vervangend toestel wordt geleverd.

Grtz! Koen



