Gymkhana's ook van harte welkom.... heb ik wat om naar uit te zien.... ga binnenkort naar zo'n wedstrijd (kijken dan hè

....achtergrond....
De afgelopen periode heerlijk genoten van Deauville'n, de HDC communicado's en raak er wat meer aan gewend.
De ene dag voelt de DV wat makkelijker aan, dan de andere dag. Soms "mis" ik de juiste versnellingen

Nu heb ik nog maar kort m'n A en voorheen alleen gelest op een XJ6 met van die beugels.
Dit laatste is plezierig want dan heb je geen kopzorgen voor morgen.
Ben trouwens, m.u.v. stompzinnig omvallen tijdens stilstand

Straatje keren met aan beide (m.n. tegenover liggende) zijde obstakels, voelt ongemakkelijk & doe ik alleen heel (erg) ruim.
U/8-bochjes draaien vond ik tijdens de lessen geen probleem en deed ik met de ogen dicht op een (wiel)breedte van desnoods 5m tussen pylonen. Even een sweeper, strak kijken waar je naar toe wilt, dan gaan met de banaan totdat je bijna een verdraaide nekhernia oploopt.
Op de Deauville heb ik nog niet het echte vertrouwen hoe scherp dat kan, het zicht vanuit de kajuit is toch wat anders en ook omdat ik d'r heel wil houden. De grenzen opzoeken kan gauw uitmonden in geldelijke auw, een ego knauw en herbouw...
Grtz&thx, Peter