Koelen wil ook wel helpen, of je voet iets hoger leggen.Harcer schreef: Nu maar hopen dat ik in mijn motorlaars kom, want de linkervoet is nog steeds wat dikker dan normaal..
Tijdelijk uitgeschakeld
Re: Tijdelijk uitgeschakeld
Twee weken later dan gepland komt dan de motor, om 16.00 uur uit de werkplaats.
Problemen met het krijgen van onderdelen, en de kuip is nog niet geleverd, schijnt er gewoon niet meer te zijn in grijs.
Met wat vindingrijkheid van de monteurs toch de kuip zo gekregen dat er normaal mee gereden kan worden, want a.s. weekend naar Friesland met een aantal collega's, hotels allang geboekt, dus, en ik heb al teveel mooie dagen gemist.
Nieuwe kuip kan nog weken duren (of maanden, wordt zelfs gesproken over december, staat in back-order). Of het wordt spuitwerk over een andere kleur kuip, daar zijn ze nog niet over uit.
Problemen met het krijgen van onderdelen, en de kuip is nog niet geleverd, schijnt er gewoon niet meer te zijn in grijs.
Met wat vindingrijkheid van de monteurs toch de kuip zo gekregen dat er normaal mee gereden kan worden, want a.s. weekend naar Friesland met een aantal collega's, hotels allang geboekt, dus, en ik heb al teveel mooie dagen gemist.
Nieuwe kuip kan nog weken duren (of maanden, wordt zelfs gesproken over december, staat in back-order). Of het wordt spuitwerk over een andere kleur kuip, daar zijn ze nog niet over uit.
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Fijn dat de motor "bijna" klaar is en jij erop kunt rijden.
Hoe is het met de voet??
Hoe is het met de voet??

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Nou Michel,
gelukkig komt alles weer op z'n pootjes
terecht.
Veel plezier in het hoge noorden komend weekend.
gelukkig komt alles weer op z'n pootjes

Veel plezier in het hoge noorden komend weekend.
Nou bij de linkervoet moet ik bij het aan en uit doen "ïets" meer kracht zetten.Frank schreef:Fijn dat de motor "bijna" klaar is en jij erop kunt rijden.
Hoe is het met de voet??
Voelde vreemd bij het schakelen vanmiddag omdat precies op dat punt de gevoeligheid nog zit, maar heerlijk dat het was, weer lekker uitwaaien, kon het niet laten om een grote omweg naar huis te maken.
-
- Triumph Trophy SE
Fijn om te horen, Harcer. Misschien een tip? Kijk eens op http://www.2ehandsonderdelen.nl/. Daar staan vaak ook nog wel prima kuipdelen. Heb ik m'n yamaha top ook vandaan. Kost een stuk minder centen en je heb in ieder geval weer wat tupperware om achter weg te duiken. 

I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
ben druk aan het "bij-lezen" en kom jouw verhaal tegen... wat kloten joh! gelukkig rij je inmiddels weer.... hoe is het nu met het voetje????
Gelukkig loopt het met jou (goed af )
Ik ben wel erg benieuwd hoe de schade afhandeling af gaat lopen
Niet om jou ongerust te maken maar als jij niemand hebt geraakt word het een moeilijke zaak verzekering techniche
Bij mij zei de verzekering van de tegenpartij dat je moet kunnen stoppen op de weg die voor je vrij is
Wanneer je onderuitgaat en geen tegenpartij raakt dan ben je de macht over het stuur veloren en betaalde zei niet uit .
Heeeel veeel beterschap en probeer een schuldverklaring op papier te krijgen.
Dan sta je in iedergeval wat steker in je recht
Hoor van je
Groetjes
Frans
Ik ben wel erg benieuwd hoe de schade afhandeling af gaat lopen
Niet om jou ongerust te maken maar als jij niemand hebt geraakt word het een moeilijke zaak verzekering techniche
Bij mij zei de verzekering van de tegenpartij dat je moet kunnen stoppen op de weg die voor je vrij is
Wanneer je onderuitgaat en geen tegenpartij raakt dan ben je de macht over het stuur veloren en betaalde zei niet uit .

Heeeel veeel beterschap en probeer een schuldverklaring op papier te krijgen.
Dan sta je in iedergeval wat steker in je recht
Hoor van je
Groetjes
Frans
- Koen
- Honda Goldwing
Dat kan een verzekeringsmaatschappij wel willen, maar het gaat niet altijd op. Als duidelijk is gebleken dat de actie van hun cliënt ertoe geleid heeft dat iemand anders schade heeft geleden dan zal er toch uitbetaald moeten worden. Het is wel zo dat de schuldvraag wat lastiger kan zijn, maar als er getuigen zijn dan is het meestal snel duidelijk.
Anders zou het betekenen dat iemand die een (frontale) botsing weet te vermijden door uit te wijken, maar daarbij zelf schade oploopt, dit niet vergoed zou krijgen. Dat zou een vreemde situatie zijn, vooral omdat de schade door het uitwijken waarschijnlijk zeer fors beperkt wordt in vergelijking met een frontale botsing waarbij dus twee partijen blikschade en, nog erger, misschien zelfs letselschade oplopen. Het is dus ook in het belang van de verzekeraars (van beide partijen) dat het vermijden van een klap niet wordt "bestraft" met het niet vergoeden van de schade.
Anders zou het betekenen dat iemand die een (frontale) botsing weet te vermijden door uit te wijken, maar daarbij zelf schade oploopt, dit niet vergoed zou krijgen. Dat zou een vreemde situatie zijn, vooral omdat de schade door het uitwijken waarschijnlijk zeer fors beperkt wordt in vergelijking met een frontale botsing waarbij dus twee partijen blikschade en, nog erger, misschien zelfs letselschade oplopen. Het is dus ook in het belang van de verzekeraars (van beide partijen) dat het vermijden van een klap niet wordt "bestraft" met het niet vergoeden van de schade.
Grtz! Koen

Nou Frans, wat betreft de schade afhandeling. Vier dagen na het invullen van de schadeformulieren stond het gehele bedrag al op mijn rekening, dus, geen klachten.
Moet nog wel even de voet in de gaten houden vwb de pijn, maar wordt ietsje bij ietsje minder. Dit ivm letselschade.
Net weer even gereden, maar kwam erachter dat ik bij het afstappen eerst de zijstandaard uit moet zetten, en dan afstappen, hoef ik de motor maar even op te vangen.
Blijf nog steeds een vreemd gevoel het schakelen. Begrijp nu waarom je beter iets kunt breken, dan zwaar kneuzen, bij breuk ben je eerder van de pijn af, maar wel langer immobiel.
Tanja, ik hoop jouw vraag hiermee ook beantwoord te hebben, en blij dat je weer aanwezig op het forum bent, en nog gefeliciteerd, studiebol.
Moet nog wel even de voet in de gaten houden vwb de pijn, maar wordt ietsje bij ietsje minder. Dit ivm letselschade.
Net weer even gereden, maar kwam erachter dat ik bij het afstappen eerst de zijstandaard uit moet zetten, en dan afstappen, hoef ik de motor maar even op te vangen.
Blijf nog steeds een vreemd gevoel het schakelen. Begrijp nu waarom je beter iets kunt breken, dan zwaar kneuzen, bij breuk ben je eerder van de pijn af, maar wel langer immobiel.
Tanja, ik hoop jouw vraag hiermee ook beantwoord te hebben, en blij dat je weer aanwezig op het forum bent, en nog gefeliciteerd, studiebol.
Even dit ter info. Half mei is een nieuw kuipdeel besteld, en ja deze week is deze binnen gekomen, en gemonteerd.
Dit bericht is voor een ieder die ooit een kuipdeel moet vervangen van een 650, HEB GEDULD.
Weet niet of dit te maken heeft met de het niet meer produceren van onderdelen voor de 650.
Dit bericht is voor een ieder die ooit een kuipdeel moet vervangen van een 650, HEB GEDULD.
Weet niet of dit te maken heeft met de het niet meer produceren van onderdelen voor de 650.
- Koen
- Honda Goldwing
Nee Michel, dat heeft ermee te maken dat aan elk onderdeel van de 650 uitermate veel aandacht wordt besteed, zélfs nu het model uit productie is genomen. Ze moeten nu alleen de productiemedewerkers die destijds elk exemplaar met zoveel vakmanschap en toewijding produceerden, assembleerden en afwerkten apart oproepen omdat de aantallen natuurlijk wat minder groot zijn geworden 
Dus: Deauville 650, 't wachten waard!

Dus: Deauville 650, 't wachten waard!
Grtz! Koen

-
- Honda ST1300
- Contacteer:
Is daar dan een soort herintroductieopleiding
voor nodig. Of zoeken ze gewoon gemotiveerde medewerkers (bijvoorbeeld lassers) met minimaal 20 jaar ervaring.
(dit om te voorkomen dat je één boot krijgt en met de levering 2 halve boten krijgt)
Ben trouwens nog wezen kijken zaterdag naar het actie model van de 700. Het overzetten van allerlei zaken was mij de kosten niet waard. Trouwens, mijn Deauf is pas 3 jaar.

(dit om te voorkomen dat je één boot krijgt en met de levering 2 halve boten krijgt)

Ben trouwens nog wezen kijken zaterdag naar het actie model van de 700. Het overzetten van allerlei zaken was mij de kosten niet waard. Trouwens, mijn Deauf is pas 3 jaar.
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
-
- Honda ST1300
- Contacteer: