Voor diegene die het niet mee heeft gekregen. Afgelopen zondag ben ik samen met een vriend de treffen rit 2019 nog een keer gaan rijden. Ik moest heel nodig naar het toilet en omdat alle gelegenheden gesloten zijn, moest we weer terug rijden naar tankstation langs de A27. Daar kan je gelukkig wel naar het toilet. Bij het tankstation aangekomen wil ik mijn motor parkeren in een parkeervak. Neem de bocht naar rechts en ....hop daar lag ik op de grond met motor en al ongevallen. Ik schreeuwde " mijn voet, mijn voet". Deze lag klem onder mijn motor. Gelukkig waren er meerdere mensen die geholpen hebben de motor rechtop te zetten. Ik ben ook overeind geholpen en strompelde wat rond. Eerst naar het toilet gegaan, daar kwam ik tenslotte voor. Heb geen schade aan mijn helm en kleding, maar wel aan de motor (dit kan gerepareerd worden). Rechter handkap kapot en mijn rechter steppie deels afgebroken. Krasjes op de bescherm kappen van de uitlaat en spiegeltje. Ben nog wel op mijn motor gestapt en naar huis gereden. Lang verhaal kort te maken; vriendin gebeld heeft me naar het Ziekenhuis gebracht, foto's gemaakt , 2 middenvoets beentjes netjes gebroken, botjes liggen tegen elkaar, van mijn grote teen en ring teentje. Nu spalk gips 10 dagen niet op lopen en omhoog houden. Het ergste is mijn Ego gebroken...