Ik ben donderdag geweest voor het eerst van mijn leven en vond het eigenlijk hartstikke leuk!
Op verschillende motoren kunnen proefrijden op de testbaan. Juist motoren die ik nooit zou kopen zoals een Royal Enfield Meteor 350. Echt een leuk ding, maar niet voor mijn 200km rit naar en van mijn werk. Ook een elektrische gereden. Hoop lol gehad :-D en ook even over de motoren gebabbeld met het personeel daar.
Bakkie gedaan en door de drukte aangeschoven bij anderen aan tafel. Echt wel gezellig.
Workshop van Geratel was druk maar interessant en kon ook eens aan Lucy meer details vragen over de inhoud van een onderhoudsworkshop voor gevorderden. Kortgezegd: alles behalve kleppenstel len vanwege de tijd, maar een Deauville heeft dat niet zo vaak nodig als ik de ervaringen goed gelezen heb.
Jammer dat de GS traject-tijdsloten al helemaal vol zaten. Mijn zoon heeft Try the Bike gedaan. Hij is 17,5. Kreeg wat theorie en heeft wat mogen proeven tot en met het proberen van een slalom. De big smile op zijn gezicht toen hij klaar was, was goud waard

. Uiteraard nog even gebabbeld bij de MAG en andere tentjes.
De ontmoetingen met anderen begon natuurlijk al op de weg er naar toe. Ik kom nooit in Utrecht, maar als je elke 100m verkeerslichten heb en er rijden mega veel motoren, heb je snel een praatje. Ik had de VIP parking gereserveerd in hal 10. Helemaal goud.
Qua drukte kan je het wel vergelijken met de huishoudbeurs. Ben ik vroeger wel eens geweest, maar volgens mij is dat met elke beurs. Van dat slenteren ben je wel gesloopt na een dag. Maar al met al vond ik het een vrije dag meer dan waard!