Dat is ook het effect wat het motorrijden op mijn rijstijl heeft. Ik kijk toch net even iets anders om me heen als ik in de auto zit dan voorheen. Ben over het geheel genomen dus gewoon nét wat voorzichtiger gaan rijden, zeker niet "pittiger".Dutch Steph schreef:meer anticipeer dan de gemiddelde weggebruiker en omdat ik defensiever rij.
Ik heb ook zo'n rijtest gedaan, maar dat was éénmalig. Nu met het diploma op zak hoef ik niet om de paar jaar een rijtest te doen.Dutch Steph schreef:Ik heb zelf nog nooit gehoord dat ik "pittiger" rij. Wel moet ik om de paar jaar voor mijn werk een rijtest doen om met een rolstoelbus te mogen rijden. De examinator zegt dan wel altijd dat hij kan zien dat ik motor rijdt, doordat ik meer anticipeer dan de gemiddelde weggebruiker en omdat ik defensiever rij.
ik ben sinds dat ik op de motor rij ook anders gaan rijdenFrank schreef:De verhalen die hier boven staan komen mij bekend voor. Niet van het pittiger rijden, maar wel beter kijken, eerder anticiperen.
Ik ben ook, sinds ik mijn moterrijbewijs heb, anders gaan auto rijden.
dan zou ik nu vast geen tanden meer hebben gehadCaveyH schreef:Durf te wedden dat je afremmen met je schouder ook nog niet eerder met de auto hebt geprobeerdwendy schreef: ik ben sinds dat ik op de motor rij ook anders gaan rijden![]()
ik rij gewoon niet
ik moet me nu laten rijden
dat is ook weer eens wat nieuws![]()
![]()
dus idd: heel anders rijden
ik hoor iedere dag en avond dat gepiep van de bandenCaveyH schreef:helemaal naar Polen hoeft voor mij niet, 't is tenslotte toch werkgelegenheid. Maar het bedrijf mag van mij best een paar honderd meter weglopen, dan kunnen ze die rotbocht een stukje prettiger neerleggen