Van on-topic naar off-topic en het ging over remschijven

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Hans V.

Re: remschijven

Bericht door Hans V. »

bert schreef:Hallo veugelke die remschijven zijn vervangen vanwege dat de oude krom waren en deze wat prijs betreft niet veel duurder waren. Dus inderdaad omdat ik deze mooier vond. Ik vond wel dat deze veel beter remmen dan de oude. Groetjes.
Hallo Bert. Begrijp ik het goed dat jij de vorige eigenaar van deze NT650V bent?
groet,
Hans
deauvillebertje

Bericht door deauvillebertje »

Ja dat klopt zag het toevallig. Heb er twee jaar met plezier mee gereden en nooit geen problemen mee gehad. Heb nu de 700 met abs. Had hem gekocht voor ik dacht korte tijd omdat ik weer een BMW wilde maar hij beviel zo goed dat hij is gebleven. Wil ook niet meer terug.
Hans V.

Bericht door Hans V. »

Hallo Bert, dank voor je reactie. Leuk om de vorige eigenaar op deze manier te ontmoeten. De 650 bevalt me prima, en de remschijven trouwens ook. Hij remt uitstekend! Groeten, :)
Hans
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Veugelke schreef:Hallo Bert, dank voor je reactie. Leuk om de vorige eigenaar op deze manier te ontmoeten. De 650 bevalt me prima, en de remschijven trouwens ook. Hij remt uitstekend! Groeten, :)
Hans
Dan weet je dus nu ook wie er "niet de moeite had genomen" om het remlicht in de topkoffer aan te sluiten ;) Blijft de vraag: waarom? :roll:
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
deauvillebertje

Bericht door deauvillebertje »

Vind dit een beetje vreemd want het remlicht heb ik ingebouwd en het werkte toen ik hem heb ingeruild. Zelfs het cover dat over de contacten in de onderplaat moet zat in het koffer. Het enigste dat ik uit de motor heb gehaald zijn de safety-lights en het alarm.
BertG

Bericht door BertG »

misschien betreft het een andere topkoffer en is er iemand met de topkoffer met werkend extra remlicht vandoor???
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Na aansluiten werkte het wel, maar vond 't wel toevallig dat de vorige eigenaar van Hans z'n Deauf hier ook te vinden is. Gaf de gelegenheid om de vraag uit het oude topic eens te stellen aan iemand die het misschien nog kon weten ook ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Hans V.

Re:

Bericht door Hans V. »

deauvillebertje schreef:Vind dit een beetje vreemd want het remlicht heb ik ingebouwd en het werkte toen ik hem heb ingeruild. Zelfs het cover dat over de contacten in de onderplaat moet zat in het koffer. Het enigste dat ik uit de motor heb gehaald zijn de safety-lights en het alarm.
Bert, ik vermoed dat het rode ledje rechts naast de klokken een restant is van de alarminstallatie. Weet je misschien of er ook een voorschakelweerstand in die led-bedrading is opgenomen?
Fred1970

Re: Van on-topic naar off-topic en het ging over remschijven

Bericht door Fred1970 »

Dat kan je met een multimeter zo meten. Wel de meter goedom aansluiten, want led is een diode.
Als de weerstand nagenoeg 0Ω is, dan.....
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”