Ik verwacht het niet Geert. Na ruim 2 weken was de accu zo dood als een pier. Na starten met een hulpstarter en even laten draaien startte Onze Witte weer normaal. Ik verdenk de versterker die ik voor het Zumogeluid heb geïnstalleerd. Die is rechtstreeks op de accu aangesloten.Geert schreef:Ed,EdVissers schreef:Onze Witte steigert momenteel helemaal niet. Kennelijk heb ik en lekstroompje want de accu is echt leeg geraakt na 2 weken stilstand.
Hopelijk is dit geen definief einde van je accu.
Lekstroompje
-
- Motorloos
Lekstroompje
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

Er zit wel meer op die GoldWing wat stroom verbruikt (tijdens stilstand) ....jean-marie schreef:Dat zou goed kunnen als daar geen schakelaar tussen zit, zelfs de klok verbruikt stroom.
bv. geheugen van radio en de ECM zal ook wel onder spanning blijven.
Maar ook Deauvilles en allerlei andere voertuigen hebben tegenwoordig dit soort sluipverbruikers.
-
- Motorloos
Dat is waar maar tot nu toe heb ik nooit last gehad van het "leeglopen" van een accu. Wellicht dat de versterker de bekende druppel is. Misschien dat ik daar maar een schakelaar tussen zetRonalT schreef:Er zit wel meer op die GoldWing wat stroom verbruikt (tijdens stilstand) ....jean-marie schreef:Dat zou goed kunnen als daar geen schakelaar tussen zit, zelfs de klok verbruikt stroom.
bv. geheugen van radio en de ECM zal ook wel onder spanning blijven.
Maar ook Deauvilles en allerlei andere voertuigen hebben tegenwoordig dit soort sluipverbruikers.

Groetjes,
Ed
Ed

Batterij loskoppelen en opladen.trudi-tramp schreef:Na 5 weken vakantie was de accu van mijn service bus ook zo dood als een pier.
ook met hulpkabels was dat ding niet te starten, verder dan wat geklepper van relais kwam ik niet.
De anwb wegenwacht moest er aan te pas komen met "18 volt" om dat ding te starten.
groet`n Dick
Een dag later kun je dan toch gewoon starten??
-
- Motorloos
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer: