ovesrtappen van 650 NT naar 700 ABS of een Pan 1300
ovesrtappen van 650 NT naar 700 ABS of een Pan 1300
Het blijft kriebelen...
Ik rijd nu inmiddels al weer ruim een jaar een NT 650 van 1998 maar ik krijg kriebels bij het zien van een 700 ABS of een Pan 1300.... Ik kijk er dus ook bewust naar en samen gevat komt het op hetzelfde neer. Voor 10.000 euro ben je de man.
Dan heb je of een nieuwe Deauville 700 ABS met alles erop of een goede 2e handse complete Pan 1300.. Das toch een hoop geld....
Wat mij tegenvalt is de 2e handsprijs van een Deauville, ik vindt ze nog best stevig in prijs zodat de keus om dan maar een nieuwe te kopen makkelijker wordt. De vraag is wanneer doen we het en is het het allemaal het geld waard. Is het verschil tussen een 700 met ABS en een 650 NT voldoende interessant. Andere vraag is is de Pan niet te zwaar voor hetgeen ik wil en ga ik me niet kapot liggen rijden met zon pan 1300 met dubbel vermogen...? Ik moet maar eens proef gaan rijden denk ik om wat verder te komen maar het is goed te horen wat jullie ervaring is..
Ik was op de motoreurs in Utrecht en daar sprak ik iemand die van een NT 650 direct overgestapt was naar een pan 1300 en die heeft me behoorlijk op hol gebracht..... Hij was er helemaal stuk van zon werdeld van verschil....
Luxeprobleem...
Wat is jullie ervaring?
Ik rijd nu inmiddels al weer ruim een jaar een NT 650 van 1998 maar ik krijg kriebels bij het zien van een 700 ABS of een Pan 1300.... Ik kijk er dus ook bewust naar en samen gevat komt het op hetzelfde neer. Voor 10.000 euro ben je de man.
Dan heb je of een nieuwe Deauville 700 ABS met alles erop of een goede 2e handse complete Pan 1300.. Das toch een hoop geld....