En dat spul dat groeit. Nog even en dan heb je je kleinkinderen op de motor. Gekheid maar mijn kleinzoon loopt soms verwachtingsvol naar mijn motor te staren. Moet maar goed opletten dat hij niet ziet waar ik mijn sleutel bewaar. (ps hij is bijna 4)
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
.................Gekheid maar mijn kleinzoon loopt soms verwachtingsvol naar mijn motor te staren........................
Haha....Mijn zoon (die is 17) heeft ook na dat ik de Deauville heb opgehaald, even een stukje achterop gezeten, om "even" iets naar zijn kameraad terug te brengen....
We waren weer terug bij huis en hij..; Ik wil later ook een motor!!
12-03-2021 Black Gloss - 2009 Honda NT 700 V Deauville
16-10-2024 Black Gloss - 2020 Honda Forza 300
'Four wheels move the body.....Two wheels move the soul....'
Afgelopen week m'n beide dochtertjes om de beurt hier op de parkeerplaats een klein stukje "op de tank" mee laten rijden (stapvoets). De jongste (2) vond het erg leuk, de oudste (4) vond het geweldig "Dat was echt cool papa!" en "Dat wil ik nog wel 'n keertje!"
Mijn kids vinden mijn motor erg leuk.... vooral de jongste die roept tegen al zijn vriendjes die hier komen: kijk dat is mama's motor stoer he?!
Maar bij mama op de motor kunnen ze mooi vergeten, ze zijn nu nog veeeeeel te klein en als ze later groter zijn???? Ik heb geen passagiersverzekering (bewuste keus), dus dat gaat mooi niet door!