Aangereden*

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Ed Vissers
Motorloos

Aangereden*

Bericht door Ed Vissers »

Rene schreef:ik meld me af.
motor is kapot
en mn sleutelbeen ook.
vanmiddag aangereden

auw

rubber zat niet meer onder
René,

dat is balen zeg. Is je sleutelbeen "mooi" gebroken of is het een gecompliceerde breuk.
In ieder geval beterschap..

Heeft je motor veel schade?
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Stephan
Moto Guzzi Stelvio

Re: Aangereden

Bericht door Stephan »

Jeetje Rene, dat is balen. Heel veel beterschap toegewenst! Snel genezen, hoor! En is je motor erg beschadigd?
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. ;)
jouke breitsma

Bericht door jouke breitsma »

Hoi René,
Ach,je baalt altijd als een stekker als je zoiets
overkomt,maar al gauw besef je meestal dat het
allemaal veel erger had gekund.
En ......ik weet zeker,dat de grootste helft van
het motorrijdende volkje ooit wel eens wat heeft.
In mijn 54-jaar motorrijden heb ik ook de nodige
akkefietjes gehad hoor.
Het enige verschil:in mijn jonge en misschien wel
wat overmoedige jaren kon ik het alleen maar
mijzelf verwijten,maar daarna kwam het onheil
van derden.De laatste keer was het een bekend
fenomeen:een plotseling links afslaande toerist,
die ineens van zijn bijrijdster hoorde;'LINKSAF!"
Nou,dan ben je aan de beurt!
Nog net met mijn scheenbeen tegen de linker-
voorkant,maar dankzij mijn goede toerlaarzen;
eigenlijk alleen au en meer niet.Mijn PAN kon
ik gelukkig door de berm sturen en overeind houden;
hoewel:toch ca.1000,Euro schade {verzekering
tegenpartij}
Zie ook mijn berichtje aan Roelof over zijn
vraag over schoeisel.
Verder,snel weer de oude en weer met
vertrouwen op de bike!!!
Groetjes uit een op dit moment regenachtig
Emmen, jouke :brm :b
Frank
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Frank »

Rene, dat is balen! :evil:

Ik hoop dat jij snel hersteld, ik heb begrepen dat je sleutelbeen breken erg pijnlijk is?

Hou ons op de hoogte!
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
roelof
Honda NT700V

Bericht door roelof »

ai rene, dat is vervelend.
hopelijk ben je snel en volledig hersteld!!
we zijn wel nieuwschierig over het hoe en waar enzo, wil het tijpen nog? :en1
science flies you to the moon.
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
Jos
Honda NC750X DCT

Bericht door Jos »

beiden beterschap en herstel toegewenst
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,

Jos
Hans van D
Motorloos

Bericht door Hans van D »

Dat is balen Rene, beterschap gewenst. Sleutelbeen breken is lastig. Daar doen ze meestal niets aan. Maar blijft wel een poosje lastig (ervaring zoon).
Groeten,
Hans

Ik reed op een groene NT650V van 2002.
BertG

Bericht door BertG »

Rene,

Allereerst heel veel beterschap gewenst.

Ennuh, ik heb nog iets in de aanbieding :P
Gerard (GTB)
Honda NT650V
Contacteer:

Bericht door Gerard (GTB) »

Beterschap Rene
Groetjes Gerard :b
:brrr

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999
Frits

Bericht door Frits »

Heel veel beterschap gewenst en hopelijk gaat het herstel ook voorspoedig.
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

René,

beterschap, hoop dat het herstel snel gaat en de materiële brokken nog enigszins meevallen.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Henk
Honda NC750

Bericht door Henk »

Dat is balen Rene,ik weet uit ervaring dat een breuk van het sleutelbeen een pijnlijke kwestie is ,die met rust het snelst geneesd.Hoop dat je er met de verzekering goed uitkomt.
gr.Henk
My hart beats for my red NC750S :brrr
ikkieman
Triumph Trophy SE

Bericht door ikkieman »

Succes Rene... Hoe is dit gebeurt?
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Geert
Honda CBF600S

Bericht door Geert »

René

Beterschap met je sleutelbeen joh, hopelijk geneest het allemaal weer voorspoedig. ;)
Groetjes
Geert :lol: & Marian :lol:
Harcer

Bericht door Harcer »

Rene van harte beterschap, hoop dat je snel weer op een motor kunt en wil kruipen. Het wordt toch nog zomer ook. Maar denk vooral aan jezelf, laat je niet opjutten door vrienden en kennissen.
André

Bericht door André »

Hoi Rene,
Van harte beterschap hoor...sterkte met het herstel van lijf en motor.
kan me wel ongeveer wel voorstellen hoe je je voelt....
maar we zijn er nu wel een beetje klaar mee he, met die koekblikrijders...moet nu maar eens afgelopen zijn :brtl :evil: :evil: .
wat dachten we van standaard rijbewijs automobilist intrekken als er een motor bij betrokken is, auto op slot en enkelband om met veertien dagen huisarrest? :lol: :roll:
groet,
Andre
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

14 dagen huisarrest? Wat ben je mild. Nadat ik vorig jaar werd geschept door een automobilist had ik 3 maanden "huisarrest"... En het was niet eens mijn schuld! ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
André

Bericht door André »

Koen schreef:14 dagen huisarrest? Wat ben je mild. Nadat ik vorig jaar werd geschept door een automobilist had ik 3 maanden "huisarrest"... En het was niet eens mijn schuld! ;)
ach, ik rijd zelf ook wel eens in zo'n koekblik ... :roll: :lol:
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Ik ook (mijn Deauville is niet echt geschikt voor een gezinnetje, ondanks Gustaf's creatieve ideeën daarover ;)), maar het liefst zo min mogelijk :)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Gustaf Larson

Bericht door Gustaf Larson »

:D
René

Bericht door René »

BertG schreef:ik heb nog iets in de aanbieding :P
Ik hou het in mijn achterhoofd tot er bekend is hoe de motor erbij staat
René

Bericht door René »

Allereerst ff het stukje uit krant, internet e.d. met de foto's erbij

ZONDAG 22|05

Motorrijder gewond bij ongeval Ede

EDE - Een 32-jarige man uit Ede is op 21 mei rond 19.05 uur gewond geraakt bij een verkeersongeval op de Maanderdijk in Ede.

Hij reed op zijn motorfiets en kwam frontaal in botsing met een auto, die werd bestuurd door een 39-jarige vrouw uit Ede. Deze haalde een geparkeerde auto in, maar ging kennelijk niet snel genoeg naar rechts. De motorrijder sloeg meerdere keren over de kop en werd met -voor de politie- onbekend letsel overgebracht naar het Gelderse Valleiziekenhuis in Ede.

De Verkeers Ongevallen Dienst van de politie Gelderland Midden-Zuid heeft uitvoerig onderzoek gedaan waardoor de Maanderdijk een lange tijd was afgesloten. Logixs Berging heeft de motorfiets afgevoerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Stephan
Moto Guzzi Stelvio

Bericht door Stephan »

Poeh, ziet er heftig uit, Rene!
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. ;)
René

Bericht door René »

GRRRR ben ik net klaar wil ik fotootjes inplakken druk ik op het verkeerde x je

Nog maar een x dan...

Allereerst hartelijk dank voor alle beterschapsbedankjes

Zaterdag, ik was nog een stukje aan het rijden, thuis in zicht (nog 3,5 km kleine 5 min ofzo) zie ik een geparkeerde auto half in de berm, half op straat staan en een automobiliste die al ver van tevoren begon met inhalen, snel berekend zouden we tegelijkertijd bij de geparkeerder auto zijn. dus liet mn gas los, liet haar voor en nadat ze ingehaald had zij naar rechts en ik kon verder. echter bleef ze links rijden, ik heb nog een claxon signaal gegeven, maar mocht niet meer helpen. het volgende moment lag ik al op straat. de buren kwamen al toegesneld. ik wou naar de automobilist toe om verhaal te halen, maar dat mocht niet. ik bloedde uit mijn mond en had last van mn voet en knie pas later ook van mijn schouder. inmiddels hoorde ik de sirenes al aankomen. na controle net en rug werd deze vrij gegeven, werd ik op de plank gerold en de ambu in.voor verdere controle echter bij infuus aanprikken moeite ader te vinden door lichte shock. meneer de agent die wou praten werde de ambu uitgezet. toen verder de onderzoeken gedaan waren mocht hij erin. de ambubroeders, waar ik er 1 van kende (oud-collega) vonden de motorkleding voor hun niet handig, maar zeiden wel zonder was letsel erger geweest. in het zh werd alles nogmaals van top tot teen gecontroleerd en gefotografeerd. na 2 uur wachten uitslag, voet en knie gekneusd sleutelbeen gebroken maar doen we in eerste instantie niets aan. kom volgende week maar terug. dus de verpleegkundige heeft me aangekleed en heb wat pijnstillers gekregen en met de helm onder de arm twee straten verderop naar huis.

zondag belde de autobmobiliste op die ... ze had me niet gezien, ik lette op de auto die geparkeerd stond. ik hoorde een klap ik keek in mijn spiegel en zag je liggen. verder was ze wel blij dat het verder goed ging. uitgelegd hoe ik het gezien had, en wat gegevens uitgewisseld. even later belde oom agent of ik nog in het zh lag had nog wat gegevens nodig voor het proces verbaal wat hij pas gaat opmaken als ik binnen vierweken niet aan het werk ben??? vreemd hoor. verder die dag wat visite gehad en veel pijn, lopen en opstaan als een oude opa, de eerste blauwe plekken waren al zichtbaar.

maandag met goede vriend even naar plek des onheils geweest. de 'buurvrouw' zag een mitella voorbij komen en kwam polshoogte nemen. ze was blij me te zien. heeft het eea verteld wat ze hadden gezien en dat ern nog reconstrutie is geweest. wel een vreemde gewaarwording al die cijfertjes, cirkels e.d. op de grond. zelf een afbeelding van mij helaas zonder armen... zouden ze die vergeten zijn?
daarna nog even bij de motor wezen kijken. bijna alle kuipdelen kapot of beschadigd evenzo spiegels, knipperlicht, koplamp e.d. oom agent kwam ook even langs. wilde een handtekening onder het formulier of de zh gegevens bij het proces verbaal mochten. verder vroeg hij nogmaals hoe het gegaan was, en waarom ik niet gestopt had als ik zag dat zij aan het inhalen was. ik zei ik liet haar voor gaan als zei tijdig naar rechts ging kon ik mijn weg vervolgen. maar als je ziet dat ze dat niet deed waarom niet vol in de ankers of de berm in. nou berm met al die eigen geen optie. claxonsignaal gegeven voor directe reactie maar die bleef uit (vrees ik) en volgend moment lag ik al op de grond. verder had hij nog wat op en aanmerkingen.

dinsdagavond kwam de bestuurdster het schadeformulier invullen. hevig ontdaan nog van het ongeluk, ze is bang voor elke motorrijder die ze tegenkomt. ze zei dat ze dacht dat ik een scooter reed en niet zo snel zou naderen. ook mijn verliching (xenon) had ze wel gezien. toen we zeiden dat we alle schade dus ook aan kleding en tandarts (want er is ook een stukje van mijn kroon af) op haar gingen verhalen, en ook dat mijn werkgever dat gaat doen omdat ik niet kan werken, zei ze van ik reed niet zo ver naar rechts je had er makkelijk langs gekund. en zo had nog nog wel enkele opmerkingen. zullen we dat maar aan de verzekering over laten.

qua pijn valt het mee, mn linkerbeen is een stuk dikker en blauwer dan normaal, verder kun je op mijn voet zien waar de versnellingspook klem is komen te zitten, en mn knie heeft een schaafwond wat door de kevlar heen is gegaan. mn sleutelbeen heb ik nog het meest last van want die zit wat los :P als ik mijn arm beweeg steekt hij er soms wat bovenuit, dus dat moeten ze vrijdag nog maar is bekijken. weet dus ook niet hoe ik het beste moet zitten of liggen e.d.

hieronder nog wat fotootjes van kleding en mezelf.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marcel
Honda NT700VA
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Sorry voor mijn primaire reactie, maar.....WAT EEN MUTS!!

Zo, dat is eruit.
Wel "grappig" dat ze zondagavond zegt dat ze je niet gezien heeft en later aangeeft dat ze dacht dat je een scooter was :uh .

Je hebt er nu niets meer aan, maar wellicht had het seinen met groot licht meer effect gehad dan het toeteren. De toeter op de deauf en nu niet bepaald een luchthoorn.
Al met al ben je er "redelijk" vanaf gekomen gezien de frontale botsing.
Uitwijken in een berm vol met bomen is ook niet echte een optie.

Beterschap!!!

Vriendelijke groet

Marcel.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Hans van D
Motorloos

Bericht door Hans van D »

Kennelijk probeert ze zich er nu uit te praten. Maar hoe je het ook bekijkt, zij reed op jouw weghelft en zal dan moeten aantonen dat jij schuldig bent. Ik hoop dat ze hier niet mee weg komt.
Een goed herstel van je verwondingen. Je ziet er niet fraai uit op de foto's.
Groeten,
Hans

Ik reed op een groene NT650V van 2002.
Frank
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Frank »

Succes, met deze toestand. :up
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Cor
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Cor »

AAAAAAUUUUUUUUUWWWWWWWW. :shock: :shock: :shock: Zowel voor jou als voor de motor. Veel succes. Kan je die vrouw die daar woont nog als getuige gebruiken. Ik zie nu al tegenstrijdige verhalen van de, mijns inziens, veroorzaakster. Succes in elk geval met het geestelijk, lichamelijk, en financiëel verwerken van de schade. :x
Toch wel goed dat je een kevlar broek aan had.
Laat een keer weten hoe je er verder afgekomen bent. Dus na vrijdag (sleutelbeen) en na afwikkelen schade.
:be
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

René,

dat ziet er heftig uit zeg. Ik hoop dat het herstel vlot verloopt en dat de inhalende dame zich niet eronderuit probeert te kletsen. Dan zorgt de verzekering wel voor de financiële afwikkeling (al kan dat lang duren...)

Het is inderdaad heel onwerkelijk om terug te gaan naar de plek van het ongeval en de strepen op het wegdek te zien staan waar je vlak daarvoor gelegen hebt. Ik heb dit vorig jaar meegemaakt en rij de route nog steeds vaak, maar de strepen zijn inmiddels gelukkig niet meer zichtbaar...

Suc6!
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Claudia
Kawasaki Versys

Bericht door Claudia »

Jeetje René, :(

Heel veel beterschap en vooral doe het rustig aan.
Sterkte met het herstel.
Enjoy the little things :b
Groetjes,
Claudia
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”