GRRRR ben ik net klaar wil ik fotootjes inplakken druk ik op het verkeerde x je
Nog maar een x dan...
Allereerst hartelijk dank voor alle beterschapsbedankjes
Zaterdag, ik was nog een stukje aan het rijden, thuis in zicht (nog 3,5 km kleine 5 min ofzo) zie ik een geparkeerde auto half in de berm, half op straat staan en een automobiliste die al ver van tevoren begon met inhalen, snel berekend zouden we tegelijkertijd bij de geparkeerder auto zijn. dus liet mn gas los, liet haar voor en nadat ze ingehaald had zij naar rechts en ik kon verder. echter bleef ze links rijden, ik heb nog een claxon signaal gegeven, maar mocht niet meer helpen. het volgende moment lag ik al op straat. de buren kwamen al toegesneld. ik wou naar de automobilist toe om verhaal te halen, maar dat mocht niet. ik bloedde uit mijn mond en had last van mn voet en knie pas later ook van mijn schouder. inmiddels hoorde ik de sirenes al aankomen. na controle net en rug werd deze vrij gegeven, werd ik op de plank gerold en de ambu in.voor verdere controle echter bij infuus aanprikken moeite ader te vinden door lichte shock. meneer de agent die wou praten werde de ambu uitgezet. toen verder de onderzoeken gedaan waren mocht hij erin. de ambubroeders, waar ik er 1 van kende (oud-collega) vonden de motorkleding voor hun niet handig, maar zeiden wel zonder was letsel erger geweest. in het zh werd alles nogmaals van top tot teen gecontroleerd en gefotografeerd. na 2 uur wachten uitslag, voet en knie gekneusd sleutelbeen gebroken maar doen we in eerste instantie niets aan. kom volgende week maar terug. dus de verpleegkundige heeft me aangekleed en heb wat pijnstillers gekregen en met de helm onder de arm twee straten verderop naar huis.
zondag belde de autobmobiliste op die ... ze had me niet gezien, ik lette op de auto die geparkeerd stond. ik hoorde een klap ik keek in mijn spiegel en zag je liggen. verder was ze wel blij dat het verder goed ging. uitgelegd hoe ik het gezien had, en wat gegevens uitgewisseld. even later belde oom agent of ik nog in het zh lag had nog wat gegevens nodig voor het proces verbaal wat hij pas gaat opmaken als ik binnen vierweken niet aan het werk ben??? vreemd hoor. verder die dag wat visite gehad en veel pijn, lopen en opstaan als een oude opa, de eerste blauwe plekken waren al zichtbaar.
maandag met goede vriend even naar plek des onheils geweest. de 'buurvrouw' zag een mitella voorbij komen en kwam polshoogte nemen. ze was blij me te zien. heeft het eea verteld wat ze hadden gezien en dat ern nog reconstrutie is geweest. wel een vreemde gewaarwording al die cijfertjes, cirkels e.d. op de grond. zelf een afbeelding van mij helaas zonder armen... zouden ze die vergeten zijn?
daarna nog even bij de motor wezen kijken. bijna alle kuipdelen kapot of beschadigd evenzo spiegels, knipperlicht, koplamp e.d. oom agent kwam ook even langs. wilde een handtekening onder het formulier of de zh gegevens bij het proces verbaal mochten. verder vroeg hij nogmaals hoe het gegaan was, en waarom ik niet gestopt had als ik zag dat zij aan het inhalen was. ik zei ik liet haar voor gaan als zei tijdig naar rechts ging kon ik mijn weg vervolgen. maar als je ziet dat ze dat niet deed waarom niet vol in de ankers of de berm in. nou berm met al die eigen geen optie. claxonsignaal gegeven voor directe reactie maar die bleef uit (vrees ik) en volgend moment lag ik al op de grond. verder had hij nog wat op en aanmerkingen.
dinsdagavond kwam de bestuurdster het schadeformulier invullen. hevig ontdaan nog van het ongeluk, ze is bang voor elke motorrijder die ze tegenkomt. ze zei dat ze dacht dat ik een scooter reed en niet zo snel zou naderen. ook mijn verliching (xenon) had ze wel gezien. toen we zeiden dat we alle schade dus ook aan kleding en tandarts (want er is ook een stukje van mijn kroon af) op haar gingen verhalen, en ook dat mijn werkgever dat gaat doen omdat ik niet kan werken, zei ze van ik reed niet zo ver naar rechts je had er makkelijk langs gekund. en zo had nog nog wel enkele opmerkingen. zullen we dat maar aan de verzekering over laten.
qua pijn valt het mee, mn linkerbeen is een stuk dikker en blauwer dan normaal, verder kun je op mijn voet zien waar de versnellingspook klem is komen te zitten, en mn knie heeft een schaafwond wat door de kevlar heen is gegaan. mn sleutelbeen heb ik nog het meest last van want die zit wat los

als ik mijn arm beweeg steekt hij er soms wat bovenuit, dus dat moeten ze vrijdag nog maar is bekijken. weet dus ook niet hoe ik het beste moet zitten of liggen e.d.
hieronder nog wat fotootjes van kleding en mezelf.