Oordopjes

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Maltezer

Oordopjes

Bericht door Maltezer »

Betreffende bluetooth heb ik via eBay een kleine bluetooth ontvanger met oordopjes gekocht voor 10 euro gekocht (nu op eBay is het iets duurder)

http://www.ebay.com/itm/Bluetooth-2-0-A ... 709wt_1138" opent="in(nieuw);venster;

Dit werkt behoorlijk goed met TomTom en dus onafhankelijk van welke helm iemand heeft.
Laatst gewijzigd door Stephan op 09 okt 2011, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp gesplitst van topic "Eigen gemaakte TomTom Urban Rider montage beugel".
Koen
Honda Goldwing

Re: Eigen gemaakte TomTom Urban Rider montage beugel

Bericht door Koen »

Albert,

ik heb ooit eens geprobeerd met zulke dingen in m'n oren te rijden, maar dat was echt geen pretje. De helm sluit zo aan rondom dat de dopjes ongeveer m'n hoofd ingedrukt werden. Bovendien kon ik ze niet gebruiken in combinatie met gehoorbescherming, wat op de snelweg toch niet echt prettig is.

Maar als je er de ruimte voor hebt in je helm zodat ze goed zitten en je rijdt weinig of niet met gehoorbescherming in dan kan het inderdaad een goed(kop)e oplossing zijn.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
ikkieman
Triumph Trophy SE

Re: Eigen gemaakte TomTom Urban Rider montage beugel

Bericht door ikkieman »

Koen, zo heb ik ook wel eens een koptelefoon gesloopt die goed hard kon en deze met wat klittenband in m'n helm bevestigt. Werkte prima met m'n audiobron om zo muziek te kunnen horen op de motor. Je kan dan ook nog je gehoorbescherming gebruiken.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
BertG

Headset

Bericht door BertG »

Op een motorforum heb ik bij oordopjes (zie titel) toch een andere associatie. :)
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”