Thanx voor het verplaatsen Stephan, ik durfde in het Techniek-deel al niet meer verder hierop door te gaan
Eens in de zoveel tijd moet je even de topkoffer omkiepen (Prullenbak leegmaken)
Als je iets op de accu aansluit, blijkt het "niet compatible" te zijn en moet je de hele motor reviseren om het werkende te krijgen.
Op je plek van bestemming aangekomen draai je de sleutel om, waarna je de melding krijgt "update 1 van 164 installeren, schakel de motor niet uit" en vervolgens zit je anderhalf uur te wachten tot je de sleutel eruit kunt nemen.
Als je een keer ergens tankt waar je normaal niet komt, blokkeert de tankdop: "Het certificaat van de leverancier kon niet worden geïdentificeerd. Wilt u toch doorgaan?"
Bij alles wat er kapot gaat aan de motor, krijg je de melding "Er is een onbekende fout opgetreden. Start uw motor opnieuw. Als dit probleem zich blijft voordoen, raadpleeg dan uw garagebeheerder."
Als je motor is afgeslagen, moet je tegelijkertijd de koppelingshendel, dodemansknop en de jiffy inknijpen/indrukken/uitklappen, anders kun je niet herstarten.
Bij ieder nieuw model wat er wordt uitgebracht, is de plaatsing van rem, koppeling, versnelling, claxon en richtingaanwijzers gewijzigd ten opzichte van voorgaande modellen.
En misschien wel het meest irritante: als je iets van je dashboard wilt aflezen, krijg je eerst 15 seconden reclame te zien, voordat je de informatie kunt zien die je wilt.