Hey mensen,
We rijden allemaal wel eens de routes van de HDC mee, maar persoonlijk rijd ik nog wel meer dan alleen routes. Het lijkt mij daarentegen wel leuk om je routes en/of triplogs te kunnen dumpen om zo een database aan te kunnen leggen met geweldig bochtenwerk, lekkere snelheidsbochtjes en mooie uitzichten... Je weet wel.
Eventueel kunnen de Deauco's er gebruik van maken om routes (alsof dat kan) te verbeteren. En je kan natuurlijk deze database gebruiken om lekker je weekend te vullen.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit idee vinden of dat dit al een bestaand iets is. Laat maar weten hoe of wat.
Groet'n,
Jeroen
Route dumpplaats?
-
- Triumph Trophy SE
Route dumpplaats?
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- roelof
- Honda NT700V
Re: Route dumpplaats?
dat kan een grote database worden!!
maar het lijkt wel een beetje op motoronroute, die put volgens mij ook uit zo'n database!!
maar het lijkt wel een beetje op motoronroute, die put volgens mij ook uit zo'n database!!
science flies you to the moon.
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!

Je zou dan een complete zoekmachine moeten maken/schrijven die op streek/gebied de mooie wegen geeft ...... en da's niet haalbaar lijkt mij.
Wat misschien wel mogelijkheid is => maak een route(beschrijving) van het stukje motorwalhalla en plaats het op de site onder nieuw topic ............ bv "Mooie wegen rond X"

Iedereen die dan een route wil maken in bepaalde streek kan daar de leuke stukken weg weghalen

Ik heb veel mooie wegen/uitzichten gecombineerd in "De 3 Provinciën Route" welke onder "Routes van leden" is te vinden op de site.
(Er zitten geen copyrights op, dus eenieder is vrij om stuk van deze route te integreren in eigen routeplan)
- Koen
- Honda Goldwing
Er zijn volgens mij al diverse websites die allerhande routes verzamelen.
Grtz! Koen