verkeersregels

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
takeldoos
Honda ST1300

verkeersregels

Bericht door takeldoos »

even met alle respect voor een ieder die zich aan de regels van het verkeer houd, die regels zijn er niet voor niets moge dat duidelijk zijn!!

maar...als ik me de hele dag precies aan alle regels moet houden die er in dit land gelden(overruled) en teveel borden, dan kom ik ieder dag compleet gesloopt thuis!! ik rij per week ongeveer 1200km door het land.
als ik motor rij is dit ook een stuk ontspanning voor mij, even uitwaaien enz nou ben ik geen scheur ijzer maar er zijn 2 manieren om naar een 60 of 80 of enz te trekken :op de trekker manier tuf tuf of je trekt lekker op naar een bepaalde snelheid,geef eens wat gas als je uit een bocht komt zetten bv, en houd het andere verkeer ook niet op, gewoon lekker doorrijden anders moet je in mijn ogen stoppen met motorrijden, ook op rotondes gebruik die dingen waar ze voor bedoeld zijn: doorstroming :|

kanttekening voor alles geldt veiligheid voorop!! en gebruik je verstand en pas je aan aan de verkeerssituatie
ik heb ze nog steeds alle 5 op een rij , ze werken alleen in ploegendiensten
Koen
Honda Goldwing

Re: verkeersregels

Bericht door Koen »

Helemaal mee eens Dolf.

Als ik wegrij dan maak ik gewoon lekker vlot vaart. Vlot optrekken tot de maximum snelheid dus, want die hou ik gewoon aan.
Hou ik daarmee het andere verkeer op (wat dus blijkbaar harder wil dan toegestaan), dan hebben ze pech gehad. Ik laat me niet opjagen.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”