schade van 13-2 loopt weer onderuit gehaald
-
- Honda NT650V
schade van 13-2 loopt weer onderuit gehaald
24-3 bijna thuis nog een rotonde en ja hoor aangereden, zag mij niet!! Na een kort zieken huis bezoek thuis en tijdelijk buiten bedrijf. Linker voet/tenen zwaar gekneusd heup pijnlijk en r duin ook zwaar gekneusd. Schade motor ??? Heb hem nog niet gezien. Maar de politie spraak over olie. Afwachten dus ot ik er heen kan om te kijken.
-
- Triumph Trophy SE
Re: schade van 13-2 loopt weer onderuit gehaald
Allemachtig. Het zit je ook niet mee hè? Hoe ben je er nu onder dan? Geen angst om weer op te stappen?
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
Nou ja zeg!!
Dat is balen.
Had je zo'n mooie machine op de kop getikt, en nu dit weer.
Succes met het herstel.
Dat is balen.
Had je zo'n mooie machine op de kop getikt, en nu dit weer.
Succes met het herstel.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Ingrid
- BMW R1200RT
Johan toch,
Sterkte.
Ik zou bijna denken:
Marsdiepstraat/ Waddenzeestraat of bij de watertoren.
Sterkte.
Ik zou bijna denken:
Marsdiepstraat/ Waddenzeestraat of bij de watertoren.
Mijn werk is mijn verslaving waar iedereen beter van wordt.
- jack-f
- Kawasaki Vulcan
Johan, sterkte met het lichamelijk herstel, motoren zijn er nog genoeg, ook als wij er niet meer zijn.
Kawasaki Vulcan S Sport LT.
-
- Honda ST1300
Jeetje Johan. Niet weer!!!
Het zit je niet mee. Flink tegen zelfs.
Heel veel sterkte met je herstel.
Het zit je niet mee. Flink tegen zelfs.

Heel veel sterkte met je herstel.
- Koen
- Honda Goldwing
Hoeveel pech kun je hebben zeg...
Suc6 met het herstel en hopen dat de motor te repareren is.
Anders wordt je met stip benoemd tot het "meeste motoren kopende forumlid 2015"
Suc6 met het herstel en hopen dat de motor te repareren is.
Anders wordt je met stip benoemd tot het "meeste motoren kopende forumlid 2015"
Grtz! Koen

-
- Motorloos
Johan,
dat is balen zeg. Sterkte met alles.
dat is balen zeg. Sterkte met alles.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

- Henk
- Honda NC750
Johan, dat is balen, ze moeten je wel hebben.
Spoedig herstel en succes met de afwikkeling van de schade.
gr.Henk
Spoedig herstel en succes met de afwikkeling van de schade.
gr.Henk
My hart beats for my red NC750S 

- Claudia
- Kawasaki Versys
Jeetje, das wel pech hebben zeg.
Een voorspoedig herstel gewenst en hopelijk kan je
weer oplappen. 
Een voorspoedig herstel gewenst en hopelijk kan je

Enjoy the little things 
Groetjes,
Claudia

Groetjes,
Claudia
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
Sterkte, Johan!
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Johan sterkte en een spoedig herstel.
hoop voor jouw dat de verzekering een beetje meewerkt.
hoop voor jouw dat de verzekering een beetje meewerkt.

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
-
- Honda NT650V
Die blinde koekblikrijders ook
Sterkte met het herstel, hopelijk is je motor nog te redden.

Sterkte met het herstel, hopelijk is je motor nog te redden.
Grts,
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
-
- Honda ST1300
- Contacteer:

Sterkte met herstel en afwikkelingen.

Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
- Geert
- Honda CBF600S
Het Johan,
Dat is flink balen joh, succes met het herstel van je kneuzingen en afhandeling van de schade.
Dat is flink balen joh, succes met het herstel van je kneuzingen en afhandeling van de schade.
Groetjes
Geert
& Marian
Geert

- PtrO
- Honda NT650V
Hi Johan, flink en stevig balen.
Veel sterkte, voorspoedig herstel en natuurlijk (graag) tot ziens.
Hou je taai.
Veel sterkte, voorspoedig herstel en natuurlijk (graag) tot ziens.
Hou je taai.
2016 <<< Links en Rechts doet wat met je hersenen >>>
__
(Deauville)
(Diversion) __
2015 *** Het was altijd geweldig mooi om weer te gaan ***
__

- BrendaH
- Honda ST1300
Jeetje Johan. Wat een vreselijke pech. Ik hoop dat je er weer helemaal bovenop komt. Lichamelijk en mentaal. Hoe gaat het nu met je? Al wat gehoord over de staat van je motor?
Groetjes Brenda
- takeldoos
- Honda ST1300
en de wet maar zeuren dat je geen dagrijlampen met dimlicht mag voeren
............bij mij gaat de hele kermis aan,en dan nog zien heel veel blinde paarden je niet
sterkte,hoop dat alles weer in orde komt voor je

sterkte,hoop dat alles weer in orde komt voor je

ik heb ze nog steeds alle 5 op een rij , ze werken alleen in ploegendiensten
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Johan, hoe gaat het herstel?

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
-
- Honda NT650V
de taxatie is geweest weer 2600euro schade dus waarschijnlijk "totall loss"
De schade is eigenlijk alleen plaatwerk technische gezien is hij goed en kan er meer gereden worden. Maar ja wil ik dat??
Kan natuurlijk doen als bij de eerste achter zetten en dan met deze 2 een derde aan de gang houden!! Banden, remblokken, schijven, voorvork ed alles is her te gebruiken, en op gebruikt gaat het weg. Ik zal dus lange tijde vrijwel geen onderdelen nodig hebben. (ik rij eigenlijk niet voor de fun maar woonwerk.) Maar 2 motoren achter wordt mijn vrouw niet blij van.
Maar goede die keuze hoef ik nog niet te maken waarschijnlijk volgende week, dan hoor ik definitief van de verzekering hoe en wat.
Eigenlijk vindt ik het wel best zo. Ben toch nog niet geheel hersteld. Mijn L voet en tenen hebben alle kleuren van de regenboog gehad maar gaat nu de goede kant op. De zwelling wordt minder en ook minder pijnlijk. De R duim is beging van de wk toch maar voorzien van een brace en gaat nu ook goed, als laatste de blauwe plekken op mijn heup worden ook minder dus nog een week of 2 a3 dan verwacht ik alles weer te kunnen doen.
ja en dan een andere motor op marktplaats staan er genoeg. Het wordt waarschijnlijk wel weer een deauville van of rond het zelfde jaar tal als zijn voorgangers. maar dat volgt nog.
mvg Johan en een goede pasen gewenst aan een ieder

De schade is eigenlijk alleen plaatwerk technische gezien is hij goed en kan er meer gereden worden. Maar ja wil ik dat??

Kan natuurlijk doen als bij de eerste achter zetten en dan met deze 2 een derde aan de gang houden!! Banden, remblokken, schijven, voorvork ed alles is her te gebruiken, en op gebruikt gaat het weg. Ik zal dus lange tijde vrijwel geen onderdelen nodig hebben. (ik rij eigenlijk niet voor de fun maar woonwerk.) Maar 2 motoren achter wordt mijn vrouw niet blij van.

Maar goede die keuze hoef ik nog niet te maken waarschijnlijk volgende week, dan hoor ik definitief van de verzekering hoe en wat.
Eigenlijk vindt ik het wel best zo. Ben toch nog niet geheel hersteld. Mijn L voet en tenen hebben alle kleuren van de regenboog gehad maar gaat nu de goede kant op. De zwelling wordt minder en ook minder pijnlijk. De R duim is beging van de wk toch maar voorzien van een brace en gaat nu ook goed, als laatste de blauwe plekken op mijn heup worden ook minder dus nog een week of 2 a3 dan verwacht ik alles weer te kunnen doen.

ja en dan een andere motor op marktplaats staan er genoeg. Het wordt waarschijnlijk wel weer een deauville van of rond het zelfde jaar tal als zijn voorgangers. maar dat volgt nog.
mvg Johan en een goede pasen gewenst aan een ieder
- BrendaH
- Honda ST1300
Heb je de eerste schade nog niet eens afgehandeld en dan kan je alweer vechten voor je rechten bij schade nr.2, een mens wordt er (bijna) nooit beter van
Heb je niet de schrik in je schoenen (eh.....laarsen) gekregen? Dit keer toch maar beter een neonkleur?

Heb je niet de schrik in je schoenen (eh.....laarsen) gekregen? Dit keer toch maar beter een neonkleur?

Groetjes Brenda
- PtrO
- Honda NT650V
Heel vervelend maar laat je niet vastzetten. Rustig herstellen en ik denk oprecht dat een Deauville een veilig motor is.
Op een sportbike, had je ms wel meer soelaas gehad. Tja en vwb "reserve" onderdelen kan je daar ms. wel een handeltje van maken wanneer de tijd hebt, je hebt al de handigheid en dat verder leuk vindt.
Zien en gezien worden is ook een kwestie van willen. Hoeveel fluor of lampen je ook gebruikt, als die ander jou niet "wil" zien, ziet die je never nooit. Is genoeg over geschreven en heeft puur te maken met mindset. Fluor is leuk maar dat gata je niet helpen wanneer iemand ziende (kleuren)blind is.
Een Deauville is nu ook weer niet een echt kleine motor om zo maar over het hoofd te zien.
Eventueel monteren een keihard loeiende toeter en die ook lekker bij het minste of geringste gebruiken, kan beter helpen.
Sommige (zo niet veel) 4-wielers, hebben de detectie van 2 tweewielers, volledig uit staan. Ze nemen je eenvoudigweg niet waar. Het is een soort filter waar je niet doorheen komt. Zeggen dat ze fout zijn en schade moeten betalen, heb je al helemaal niets aan. Conclusie, je moet bijkans paranoia en zelfs echt agressief worden om jouw eigen huid en haar te beschermen.
Dan nog geen garantie want je hebt ook lui die hun vehikel kennelijk willens en wetens gebruiken als moordwapen. Zelf ook al meegemaakt en het voelde als een aanslag. Snelweg. Ze halen je in, houden in, kijken je aan - ik zie zelfs z'n pupillen en vervolgens zwiepen ze hun auto hoppa in jouw richting. Idioten. Er zou een straf op moeten staan.
Suc6 en vooral tot ziens on the road for your road.
Op een sportbike, had je ms wel meer soelaas gehad. Tja en vwb "reserve" onderdelen kan je daar ms. wel een handeltje van maken wanneer de tijd hebt, je hebt al de handigheid en dat verder leuk vindt.
Zien en gezien worden is ook een kwestie van willen. Hoeveel fluor of lampen je ook gebruikt, als die ander jou niet "wil" zien, ziet die je never nooit. Is genoeg over geschreven en heeft puur te maken met mindset. Fluor is leuk maar dat gata je niet helpen wanneer iemand ziende (kleuren)blind is.
Een Deauville is nu ook weer niet een echt kleine motor om zo maar over het hoofd te zien.
Eventueel monteren een keihard loeiende toeter en die ook lekker bij het minste of geringste gebruiken, kan beter helpen.
Sommige (zo niet veel) 4-wielers, hebben de detectie van 2 tweewielers, volledig uit staan. Ze nemen je eenvoudigweg niet waar. Het is een soort filter waar je niet doorheen komt. Zeggen dat ze fout zijn en schade moeten betalen, heb je al helemaal niets aan. Conclusie, je moet bijkans paranoia en zelfs echt agressief worden om jouw eigen huid en haar te beschermen.
Dan nog geen garantie want je hebt ook lui die hun vehikel kennelijk willens en wetens gebruiken als moordwapen. Zelf ook al meegemaakt en het voelde als een aanslag. Snelweg. Ze halen je in, houden in, kijken je aan - ik zie zelfs z'n pupillen en vervolgens zwiepen ze hun auto hoppa in jouw richting. Idioten. Er zou een straf op moeten staan.
Suc6 en vooral tot ziens on the road for your road.
__
(Deauville)
(Diversion) __
__

@PtrO,
En toch......Onlangs teruggekomen uit de Franse Alpen. Door Zwitserland gereden. Daar stond een file van een tiental kms.
Ik reed met de auto en als motorrijder gespitst op file rijdende motorcollega's.
Er kwamen heel wat motoren tussen de auto's door, heel netjes allemaal. Alleen.................ik heb er heel veel gemist. Telkens in de spiegels gekeken, expres de tussenbaan voor file rijders zo breed mogelijk gelaten, dwz zoveel mogelijk tegen de vluchtstrook aan gereden. Veel in de spiegels gekeken en toch.............veel gemist.
Ook al doe je nog zo je best; ik vond het eigenlijk heel slecht van/voor mij, confronterend.
Ik foeter niet meer op automobilisten die mij niet zien op de motor. Ik weet inmiddels beter.
Praat het niet goed, kan me het wel indenken c.q. voorstellen.
En toch......Onlangs teruggekomen uit de Franse Alpen. Door Zwitserland gereden. Daar stond een file van een tiental kms.
Ik reed met de auto en als motorrijder gespitst op file rijdende motorcollega's.
Er kwamen heel wat motoren tussen de auto's door, heel netjes allemaal. Alleen.................ik heb er heel veel gemist. Telkens in de spiegels gekeken, expres de tussenbaan voor file rijders zo breed mogelijk gelaten, dwz zoveel mogelijk tegen de vluchtstrook aan gereden. Veel in de spiegels gekeken en toch.............veel gemist.
Ook al doe je nog zo je best; ik vond het eigenlijk heel slecht van/voor mij, confronterend.
Ik foeter niet meer op automobilisten die mij niet zien op de motor. Ik weet inmiddels beter.
Praat het niet goed, kan me het wel indenken c.q. voorstellen.
- PtrO
- Honda NT650V
Klopt en ik hoop/wens dat we met z'n allen blijven uitkijken naar onverwachte en over het hoofd geziene zaken.
Het wordt een beetje veiliger wanneer we (blijven uit)kijken en controleren of iets wel kan voordat we handelen.
Ook in gevallen waar je het gelijk van de weg hebt kan je zo dan wat zorgen voor de veiligheid van die ander die misschien op dat moment niet alles ziet.
Het wordt een beetje veiliger wanneer we (blijven uit)kijken en controleren of iets wel kan voordat we handelen.
Ook in gevallen waar je het gelijk van de weg hebt kan je zo dan wat zorgen voor de veiligheid van die ander die misschien op dat moment niet alles ziet.
__
(Deauville)
(Diversion) __
__

-
- Honda NT650V
even een update. Inderdaad de motor is total loss en de schade aan kleding brengt ook nog wat op. Al met al datstuk 1750 euro. Ik had gehoopt eind van de maand weer een andere te hebben en weer te kunnen rijden. Nou nee dus, omdat ik vanwege mijn voet niet geheel goed gelopen en gezeten heb ben ik afgelopen Zondb door mijn rug gegaan. Daar lag ik dan ik de keuken. Kon niets meer.
Nu lig ik in een ziekenhuisbed in de huiskamer. Het gaat wat beter maar een andere motor en rijden?? Misschien eind van de volgende mnd. 

- jack-f
- Kawasaki Vulcan
Johan, sterkte en volhouden het komt een keer weer goed. 

Kawasaki Vulcan S Sport LT.
Ai, dat is een tegenvaller. Duurt het weer een maand. Naar je lichaam luisteren, dwz je was er fysiek nog niet aan toe, dus.
Is fysio iets? Rust roest, maar rust is ook goed. In bed moet je toch beenoefeningen kunnen doen? 't Zal wel erg pijnlijk zijn.
Ik wens je veel doorzettingsvermogen toe.
Is fysio iets? Rust roest, maar rust is ook goed. In bed moet je toch beenoefeningen kunnen doen? 't Zal wel erg pijnlijk zijn.
Ik wens je veel doorzettingsvermogen toe.
-
- Triumph Trophy SE
Ai ai ai. Mooi vervelend. Maar maak je niet druk, motoren zijn er na de herstelperiode ook nog wel. Sterkte man!
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
- BrendaH
- Honda ST1300
Wij hebben allemaal makkelijk praten, maar toch nu even goed naar je lichaam luisteren.
Des te sneller zit je weer op de motor.
Heel veel sterkte hoor
Des te sneller zit je weer op de motor.
Heel veel sterkte hoor

Groetjes Brenda
- Koen
- Honda Goldwing
Beterschap Johan. Balen dat het nu nog langer gaat duren...
Grtz! Koen