Had bij de aanschaf (sept 2014) van mijn Deauville een Scorpion EXO 910 air aangeschaft bij Hofland Motoren te Amersfoort.
Was zeer tevreden over de helm en hij zat fantaschtisch, juist omdat een eigen gevoel was.
Na 6 mnd (maart 2015) bleek de rubber afdicht rand tussen helm en vizier af te breken en was de helm niet meer waterdicht bij het vizier.
Kreeg advies van de dealer om de importeur te mailen met het verhaal.
Dit bleek Evolution Motorsport te zijn uit Ridderkerk.
Na een mail naar de importeur mocht ik de helm omruilen bij de dealer (juni 2015) voor een andere, zo gezegd zo gedaan.
Na een aantal weken ontstond hier hetzelfde probleem en zat er weer net zoveel water aan de binnen als aan de buitenzijde.
Wederom de importeur "Evolution" gemaild ( sept. 2015) en kreeg al snel een telefoontje.
Men vond het allemaal zeer vervelend en men snapte mijn probleem, kreeg dus het voorstel om te wachten op het nieuwe en verbeterde model, deze zou uitkomen in febr. 2016 en dit heb ik dus gedaan.
Nu afgelopen zaterdag het nieuwe model opgehaald bij de dealer Hofland, de Scorpion EXO-920.
Duidelijk een verbeterde versie en ook lichter en meer geluidsarm, dus erg blij.
Wilde dit verhaal zeker delen en een pluim maken naar de Importeur voor deze SUPER SERVICE.
Dus proficiat

Ik ben nu zeker een fan.