Na een strenge winter is het motorseizoen weer op 15 januari begonnen. De winter was nog niet helemaal weg, maar het was zeker goed te doen zolang de temperaturen boven 0 waren.
De teller van de Deauville was geëindigd op rond de 20000 km. Inmiddels staat er ruim 44000 op de teller, en het jaar is nog niet om. OK, nog 2 dagen en morgen nog maar 1 ritje.

Natuulijk ook dit jaar weer meegedaan aan de verschillende toertochten. Wat is dat toch iedere keer een feest!!
Ook omdat Ed meestal regelt dat het mooi weer is.

Minder leuke dingen gebeuren ook altijd, maar gelukkig met een goede afloop.
Begin juli kreeg ik op mijn mobiel een nogal paniekerig telefoontje van mijn moeder. Kort gezegd was de mededeling: "Pa gaat nu met de ambulance naar het ziekenhuis". Lichte paniek maakte zich van mij meester.
Mijn vader had een lichte longontsteking maar de antibiotica sloeg niet echt aan vandaar de gang naar het ziekenhuis.
Daarnaast had hij al 6 jaar last van een lekkende hartklep dus mijn paniek was begrijpelijk.
Gelukkig was de longontsteking na een week geheel onder controle en konden we met een gerust hart op vakantie.
Inmiddels heeft mijn vader ook al 3 maanden een nieuwe hartklep en het herstel hiervan en de revalidatie gaan zeer voorspoedig. Eind goed al goed. Kan die mooi op 1 januari zijn 83 ste verjaardag vieren!
De tourtocht met de club door de Eiffel vond ik zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. (inmiddels heb ik me al ingeschreven voor 2012 en het hotel geboekt). Het weer was niet helemaal super, beetje bewolkt en een spaarzaam zonnetje, maar we hebben ons kostelijk vermaakt. Wat is de Eiffel een mooi gebied om in te rijden. Eigenlijk zou ik dat vaker moeten doen.
Van de goede voornemens voor 2011 is weinig terecht gekomen, zal wel aan de kipsate gelegen hebben.

Volgend jaar weer een kans.
Tot zover.
Vriendelijk groet,
Marcel.