Wordfeud

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Koen
Honda Goldwing

Wordfeud

Bericht door Koen »

Sinds een weekje hebben m'n collega's me zo gek gekregen 't ook 's te gaan proberen: Wordfeud (bij ons op het werk heel netjes uitgesproken als "woordfeut"). Ik heb Scrabble altijd leuk gevonden, dus dit leek me ook wel wat. Ik moet zeggen: het is werkelijk verschrikkelijk! Verslavend.

Inmiddels is ook Jolanda ermee begonnen, dus we zitten nu regelmatig 's avonds naast mekaar op de bank, tegen elkaar (en anderen) te woordfeuten ;)

Zijn er hier nog meer die dit spelletje spelen?
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
barend
Honda NC750X DCT

Re: Wordfeud

Bericht door barend »

ik wil nog steeds graag doktertje en vader en moedertje spelen, is best leerzaam. :oops:
:tg :P

:
:brrr NSU max CB 750 Deauville 650 Pan 1100 -st 1300 : Honda nc750X dct :brrr
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Hm, doktertje spelen? Sigmund Wordfreud? ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Missy
Honda NT650V

Bericht door Missy »

Ja, wij zijn er ook aan ;-)
Ik speel het ook wel eens tegen mijn zus, maar dat is niet leuk.. die staat na 3 woorden al 300 punten voor.. :cf1

Het is wel een grappig tijdverdrijf.. al wint het het niet van WoW.. :P
"Er zijn van die dagen waarbij je de koffiepoeder gewoon direct door je neus
naar je hersens wilt snuiven"
"You're young only once, but you can be immature forever"
Gerard (GTB)
Honda NT650V
Contacteer:

Bericht door Gerard (GTB) »

Speel het spelletje ook wel eens (gtbs) maar heb jammer genoeg wel het idee dat ik vaker tegen een computer speel dan tegen een medespeler (Wordfeud helper)
Groetjes Gerard :b
:brrr

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

@Gerard

dat idee heb ik ook wel inderdaad. Nu moet ik ook zeggen dat er soms woorden worden afgekeurd die wel in De Dikke van Dale staan, terwijl andere combinaties van lekkers (amper woorden te noemen) ineens wel mogen. Om die reden raadpleeg ik af en toe ook zo'n site waar allerlei woorden staan die worden goedgekeurd in Wordfeud.

Dat deden we vroeger met Scrabble ook: woordenboek erbij en dan kijken welke woorden met een X of een Y allemaal mochten ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
BertG

Bericht door BertG »

Mijn vriendin speelt het ook,
sommige collega's van haar ook en wel tijdens het werk,
sommige zelfs op een bedrijfsuitje (etentje) die meer met hun hoofd in (op) de telefoon zaten dan sociaal zaten te zijn.

Sommige van mijn collega's spelen het zelfs in de auto. :cf1 :crs :sh
Even gauw voor een verkeerslicht kijken, om de hoek even stoppen en dan iets intoetsen.

SPOORT DE WERELD NOG WEL???

Ik heb mijn telefoon tijdens het werk niet eens bij me. Veel te bang voor verlies of schade.
Die ligt dus in mijn locker. Die neem ik alleen mee voor als ik tijdens woon/werkverkeer pech krijg of moet melden dat ik door overwerk later thuis zal zijn.
Zoals nu net...uitgerekend als ik bij uitzondering een keer de auto van vrouwlief een keertje mee heb.
Zo lief, na 2 dagen zware griep vond ze het wel gepast dat ik met de auto naar de nachtdienst kon gaan.
Zou wat betreft werktijden net passen.....mits ik geen overwerk zou oplopen.......en ik ben ook 100 keer na een nacht op tijd thuis....behalve nu ik de auto mee had. :evil:

Was wel handig dat ik (handsfree) kon bellen dat ik onderweg was en dat ze naar buiten kon komen voor de rijderswissel ;)

Verder zeg ik: kan dat werken en spelletjes spelen niet gewoon gescheiden blijven?
Eerst had je de rokers die om de haverklap 'even' weg waren...
Nu kan je je verhaal 2 en soms 3 keer vertellen omdat er tussendoor even op de telefoon gekeken en gedrukt moet worden.
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

@Bert Ik heb geen Wordfeud-telefoon, ik speel het via de computer en daardoor alleen 's avonds als ik thuis ben.
Het is inderdaad behoorlijk irritant als mensen te pas en te onpas die telefoon moeten bekijken om een spelletje te spelen...
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Gustaf Larson

Bericht door Gustaf Larson »

Mobiel telefoon misbruik;
Youp had hier een mooi stukje over...
http://youtu.be/5nyeDVbfeSo" opent="in(nieuw);venster;

vooral vanaf 2:40 GEWELDIG!

Mijn mobiel is 5 jaar oud NERGENS last van :D
BertG