Mijn vriendin speelt het ook,
sommige collega's van haar ook en wel tijdens het werk,
sommige zelfs op een bedrijfsuitje (etentje) die meer met hun hoofd in (op) de telefoon zaten dan sociaal zaten te zijn.
Sommige van
mijn collega's spelen het zelfs in de auto.
Even gauw voor een verkeerslicht kijken, om de hoek even stoppen en dan iets intoetsen.
SPOORT DE WERELD NOG WEL???
Ik heb mijn telefoon tijdens het werk niet eens bij me. Veel te bang voor verlies of schade.
Die ligt dus in mijn locker. Die neem ik alleen mee voor als ik tijdens woon/werkverkeer pech krijg of moet melden dat ik door overwerk later thuis zal zijn.
Zoals nu net...uitgerekend als ik bij uitzondering een keer de auto van vrouwlief een keertje mee heb.
Zo lief, na 2 dagen zware griep vond ze het wel gepast dat ik met de auto naar de nachtdienst kon gaan.
Zou wat betreft werktijden net passen.....mits ik geen overwerk zou oplopen.......en ik ben ook 100 keer na een nacht op tijd thuis....behalve nu ik de auto mee had.
Was wel handig dat ik (handsfree) kon bellen dat ik onderweg was en dat ze naar buiten kon komen voor de rijderswissel
Verder zeg ik: kan dat werken en spelletjes spelen niet gewoon gescheiden blijven?
Eerst had je de rokers die om de haverklap 'even' weg waren...
Nu kan je je verhaal 2 en soms 3 keer vertellen omdat er tussendoor even op de telefoon gekeken en gedrukt moet worden.